Rejestr umów - Urząd Miejski - Rejestr umów

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Rejestr umów - Urząd Miejski

Lp.Przedmiot umowyWykonawca umowyWartość umowy *Treść umowyData zawarcia umowyOkres obowiązywania umowyNumer umowy
7124Aneks do Porozumienia Nr 1/PN/2020 zawartego w dniu 2 stycznia 2020 r. w sprawie pokrywania kosztów opieki i wychowania przedszkolnego dzieci spoza terenu Miasta Słupska.Miasto Słupsk604,82 zł za jedno dziecko8.06.20201.01.2020
31.12.2020
Aneks Nr 1/PN/2020
7123Zakup storczyka trzypędowego w osłonie ceramicznej do dekoracji Pałacu Ślubów.Kwiaciarnia "Inspiracja" Krystyna Gotowt-Rogala126,00 zł8.06.20208.06.2020
31.12.2020
USC-XIII.2600.1.2020
7122Wymiana oleju silnikowego w samochodzie służbowym Ford Transit.AUTO SERVIS Zamęcki Jacek Głobino330,00 zł8.06.20208.06.2020
22.06.2020
AT.RAT.2600.6.108.2020
7121Udział pracownika wydziału Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu w szkoleniu pt.:" Rola głównego księgowego w procesie inwentaryzacji lub ich brak w kontekście odpowiedzialności.".Pccpoland359,00 zł5.06.20208.07.202031/2020
7120Udział pracownika wydziału Podatków Lokalnych i Zarządzanie Należnościami w szkoleniu pt.: "Zmiany egzekucji podatków i opłat.".Regionalny Instytut Szkoleń Samorządowych380,00 zł5.06.202010.06.202032/2020
7119Samozamykacz TS-2000 - 2 szt."Malam" andrzej Malinowski i Michał Malinowski, ul. Abrahama 5, 84-300 Lębork373,92 zł4.06.2020czas nieokreślonyAT-RT-II.2600.10.2020
7118Zakup i dostawa foteli biurowych w ramach projektu COBiUMPrzedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Kamila Janusz Ciupiński, ul. Burskiego 2, 10-691 Olsztyn3 520,48 zł4.06.20204.06.2020
30.06.2020
ZF-III.042.1.2.2020
7117Zlecenie zadania uporządkowania terenów miejskich położonych przy ul. Dwernickiego (część działki nr 9/10 w obrębie 15), ul. Morskiej (część działki nr 1915 w obrębie 6) oraz ul. Gdyńskiej (część działki nr 1075 w obrębie 11).Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. w Słupsku3 000,00 zł3.06.20203.06.2020
23.07.2020
GKiOŚ-RGOK-IV.7031.2.2020
7116opracowanie aktualizacji projektu założeń do planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe oraz Planu Gospodarki NiskoemisyjnejATsys Sp. z o.o. Spółka Komandytowa44 899,00 zł3.06.20203.06.2020
3.11.2020
19/GKIOŚ/2020
7115umowa powierzenia przetwarzania danych osobowychPrywatna Przychodnia Weterynaryjna - Renata i Piotr Walkowiak3.06.20203.06.2020
30.11.2020
GKiOŚ-RGK-II.6140.3.4.2020
7114usługa weterynaryjna polegająca na elektronicznym znakowaniu zwierząt (psów - samców i samic) mieszkańców Słupska w ramach bezpłatnego znakowania zwierząt w roku 2020Prywatna Przychodnia Weterynaryjna - Renata i Piotr Walkowiak15 000,00 zł3.06.20203.06.2020
30.11.2020
21/GKiOŚ/2020
7113Płyn do dezynfekcji 5 l x 10 szt., osłona twarzy x 40 szt., ręcznik papierowy x 120 szt.DK BHP ul. Słoneczna 16 F 76-200 Słupsk3 357,00 zł3.06.20203.06.2020
17.06.2020
AT-RA-II-2600.6.106.2020
7112Rękawice nitrylowe x 50 opak. oraz dozownik do płynu dezynfekującego.SIM BHP Sp. J. Sławomir Małecki, Ireneusz Mikucki ul. K. Borchardta 35 76-200 Słupsk2 438,00 zł3.06.20203.06.2020
17.06.2020
AT-RA-II-2600.6.107.2020
7111Czytnik kodów kreskowych CipferLab 1560PKASWAG ul. Połsudskiego 5a, 76-200 Słupsk840,00 zł2.06.20202.06.2020
15.06.2020
AT-RA-V-2600.6.105.2020
7110Zakup 11 sztuk tuszy do plotera Canon i przesyłka kurierska.MC-NOVA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ul. Zakrzowska 21 H-3 51-318 Wrocław2 703,55 zł2.06.20202.06.2020
30.06.2020
AT-RA-II-2600.6.103.2020
7109Udział w szkoleniu członka MKPiRPA pn. Przygotowanie do kontroli punktów sprzedaży napojów alkoholowych i szkolenia sprzedawców.NOWE HORYZONTY ANNA GORCZOWSKA89,00 zł2.06.202020.05.2020ZiSS-XII.8135.12.1.2020
7108Umowa dotyczy sprzątania pomieszczeń:
Punkt Konsultacyjno - Informacyjny dla Osób Doświadczonych Przemocy w Rodzinie "TAMA" przy ul. Jana Pawła II 1,
Zespół Audytu Wewnętrznego i Kontroli przy ul. Starzyńskiego 6,
Miejski Rzecznik Konsumentów ul. Jana Pawła II 1
INSTYTUT NIERUCHOMOŚCI ul. Lutosławskiego 12, 76-200 Słupskzero złotych1.06.20201.06.2020
31.12.2020
Aneks nr 1 do umowy nr 6/2020
7107Zakup ziemi uniwersalnej do kwiatów 50 l x 7 szt., doniczek x 3 szt., kwiatów aksamitek x 6 szt.FIMAL PSB Sp.. z o.o. ul. Bałtycka 3 76-200 Słupsk NIP 8392786748226,50 zł1.06.20201.06.2020
15.06.2020
AT-RA-II-2600.6.102.2020
7106LodówkaPomorze Sp. z o.o. ul. Słoneczna 15 D 76-200 Słupsk390,00 zł1.06.20201.06.2020
18.06.2020
AT-RA-II-2600.6.101.2020
7105Naprawa - wymiana wentylatora w samochodzie służbowym GS65555Auto Serwis Jacek Zamęcki ul. Główna 7, Głobino , 76-200 Słupsk1 550,00 zł1.06.20201.06.2020AT.RA.2600.6.100.2020

*) „Wartość umowy” stanowi maksymalną wartość przewidzianą na realizację umowy. W niektórych przypadkach może ona być różna od rzeczywiście wydatkowanych środków

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek