Rejestr umów - Urząd Miejski - Rejestr umów

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Rejestr umów - Urząd Miejski

Lp.Przedmiot umowyWykonawca umowyWartość umowy *Treść umowyData zawarcia umowyOkres obowiązywania umowyNumer umowy
8657dotacja celowa inwestycyjna na zakup urządzeń do realizacji spektakliPaństwowy Teatr Lalki "Tęcza"10 000,00 zł22.12.202222.12.2022
31.12.2022
37/wip/dk/i/2022
8656Świadczenie usługi serwisowania stron internetowych.Paweł Machura88 800,00 zł22.12.20221.01.2023
31.12.2024
AT.RI.6/2022
8655Oprogramowanie do szyfrowania danych wrażliwych.One System Sp. z o.o.8 954,40 zł22.12.202222.12.2022
27.12.2023
AT.ZP.58/2022
8654Rozbudowa UTM Barracuda z 3 letnim wsparciem.One System Sp. z o.o.235 151,40 zł22.12.202222.12.2022
27.12.2025
AT.ZP.56/2022
8653Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i drukującego dla Urzędu Miasta w Słupsku.Kseroserwis Leszek Kanclerski128 596,50 zł22.12.202222.12.2022
31.12.2022
AT.RI.7.2022
8652Kontrakty serwisowe dla serwerów, macierzy oraz przełączników HPE dla Urzędu Miejskiego w Słupsku.Koma Nord Sp. z o.o.25 611,06 zł22.12.20224.01.2023
3.01.2024
AT.RI.5/2022
8651Umowa najmu dotycząca lokalu stanowiącego część pomieszczenia nr 013 w budynku Ratusza Miejskiego z przeznaczeniem na prowadzenie działalności FOTO.Fotograf Grecko861,00 zł22.12.20224.01.2023
28.02.2023
AT.36/2022
8650Wykonanie opinii dotyczącej prowadzonych postępowań administracyjnych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa z uwzględnieniem zagadnień dendrologii w zakresie naruszenia zapisów ustawy o ochronie przyrody dot. prawidłowości wykonania zabiegów w koronach drzew objętych postępowaniami.RABIŃSKI JAREMA ul. Grochowska nr 278, lok. 12 03-841 Warszawa2 552,25 zł21.12.202221.12.2022
31.01.2023
GKiOŚ.RGK.6132.8.2022.AB; GKiOŚ.RGK.6131.141.2022.AB
8649świadczenie obsługi prawnej dla potrzeb Urzędu Miasta Słupsk w zakresie wykonywanych przez Urząd zadań w administracji samorządowej, w szczególności obsługi prawnej Rady Miejskiej w SłupskuKancelaria Radcy Prawnego Renata Czarnecka58 302,00 zł21.12.20222.01.2023
29.12.2023
3/BRM/2022
8648Realizacja zadania publicznego pn.: "Kręcimy teledysk!: stop uzależnieniom, stop przemocy".Stowarzyszenie Kreobraźnia17 000,00 zł20.12.20221.06.2022
30.12.2022
Aneks nr 1 do Umowy nr 34/ZiSS/2022
8647Udzielenie dotacji w 2023 r. Miastu Słupsk przez Gminę Kobylnica z przeznaczeniem na zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości zamieszkałych zlokalizowanych na terenie gminy Kobylnica oraz obsługę administracyjną zadaniaGmina Kobylnica, ul. Główna 20, 76-251 Kobylnica1 887 218,00 zł19.12.20221.01.2023
31.12.2023
92/GKiOŚ/2022
8646Dotyczy wykonania usług polegających na odbiorze odpadów komunalnych z terenu Miasta Słupska z nieruchomości zamieszkałych.Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.21 166 720,72 zł16.12.20221.01.2023
31.12.2025
AT.ZP.52/2022
8645Przeniesienie danych z baz danych Powiatu Słupskiego do baz danych Miasta Słupska, obszarów Gminy Słupsk włączonych z dniem 1 stycznia 2023 roku do dotychczasowego obszaru miasta na prawach powiatu Słupsk.GEOMATYKA-KRAKÓW S.C. ul. Mała Góra 30, 30864 Kraków99 630,00 zł16.12.202216.12.2022
31.01.2023
GK/2/2022
8644Świadczenie usług nieodpłatnej pomocy prawnej w 2023 r.Kancelaria Radcy Prawnego Mariola Radke15 015,00 zł16.12.20222.01.2023
29.12.2023
Świadczenie usług udzielania nieodpłatnej pomocy prawnej
8643Świadczenie usług udzielania nieodpłatnej pomocy prawnej w 2023 r.Kancelaria Adwokacka Adwokat Katarzyna Furmanowicz15 015,00 zł16.12.20222.01.2023
29.12.2023
Świadczenie usług udzielania nieodpłatnej pomocy prawnej
8642Świadczenie usług udzielania nieodpłatnej pomocy prawnej w 2023 r.Kancelaria Radcy Prawnego Iwona Jankowska-Baranowska15 015,00 zł16.12.20222.01.2023
29.12.2023
Świadczenie usług udzielania nieodpłatnej pomocy prawnej
8641Świadczenie usług udzielania nieodpłatnej pomocy prawnej w 2023 r.Kancelaria Adwokacka Adwokat Ewa Werenc15 015,00 zł16.12.20222.01.2023
29.12.2023
Świadczenie usług udzielania nieodpłatnej pomocy prawnej
8640Świadczenie usług nieodpłatnej pomocy prawnej i poradnictwa obywatelskiego dla społeczności Słupska w 2023 rokuSłupskie Biuro Porad Obywatelskich126 060,00 zł16.12.20222.01.2023
29.12.2023
ZKO.OU.3037.1.2022
8639wykonanie sprawozdania za 2022 rok z realizacji Uchwały Nr 308/XXIV/20 Sejmiku Województwa Pomorskiego z dnia 28 września 2020 roku w sprawie programu ochrony powietrza dla strefy pomorskiej, w której został przekroczony poziom dopuszczalny pyłu zawieszonego PM10 oraz poziom docelowy benzo(a)pirenu zmienionej Uchwałą Nr 414/XXXIV/21 Sejmiku Województwa Pomorskiego z dnia 28 czerwca 2021 roku zmieniająca uchwałę Sejmiku Województwa Pomorskiego w sprawie programu ochrony powietrza dla strefy pomorskiej, w której został przekroczony poziom dopuszczalny pyłu zawieszonego PM10 oraz poziom docelowy benzo(a)pirenu.EKOSTRATEG AGNIESZKA ORŁOWSKA4 059,00 zł15.12.202215.12.2022
15.02.2023
91/GKIOŚ/2022
8638Przedmiotem umowy jest świadczenie usługi całodobowej ochrony oraz dozór obiektów Urzędu Miejskiego w Słupsku.AGOPOL-EKOTRADE Sp. z o.o.255 362,76 zł15.12.20221.01.2023
31.12.2022
AT.ZP.46/2022

*) „Wartość umowy” stanowi maksymalną wartość przewidzianą na realizację umowy. W niektórych przypadkach może ona być różna od rzeczywiście wydatkowanych środków

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek