Biuletyn Informacji Publicznej Miasta Słupska

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Rejestr zmian

12.09.2024

Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 683-24 w sprawie zmiany do Zarządzenia nr 893/WiP/2022 z 30 listopada 2022 r. w sprawie powołania Słupskiej Rady Działalności Pożytku Publicznego
Przetargi
„Świadczenie usług pocztowych i kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek oraz ich ewentualnych zwrotów w rozumieniu ustawy Prawo Pocztowe (...)"

11.09.2024

Kontrole
Kontrola realizacji zadania pn. Pracownia Samodzielności Zakątek” przez pracowników Wydziału Zdrowia i Spraw Społecznych Urzędu Miejskiego w Słupsku
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 681-24 w sprawie udzielenia pełnomocnictwa Panu Marcinowi Trederowi – Dyrektorowi Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Słupsku do jednoosobowego reprezentowania i składania oświadczeń woli w imieniu Miasta Słupska związanych z realizacją umowy nr 2/DM/Słupsk/PROGRAM ZA...
Projekty uchwał Rady Miejskiej
Druk Nr 7/8 w sprawie zakończenia realizacji programu polityki zdrowotnej pod nazwą „Słupski program przeciwdziałania skutkom niepłodności poprzez dofinansowanie leczenia metodą zapłodnienia pozaustrojowego na lata 2023 – 2027”
Dokumenty
Kołłątaja 15c/T-MOBILE POLSKA S.A.; Towerlink Poland Sp. z o.o.
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 680-24 w sprawie powołania Zespołu ds. rozwoju Miasta Słupska
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 682-24 w sprawie przeprowadzenia konsultacji społecznych projektu uchwały Rady Miejskiej w Słupsku zmieniającej uchwałę Nr XIII/120/15 Rady Miejskiej w Słupsku w sprawie powołania Słupskiej Rady Seniorów i nadania jej statutu
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 677-24 w sprawie wyznaczenia nauczyciela zastępującego dyrektora Przedszkola Miejskiego nr 15 „Kolorowy Wiatraczek” w Słupsku w przypadku jego nieobecności.
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 678-24 w sprawie wyznaczenia nauczyciela zastępującego dyrektora Przedszkola Miejskiego nr 15 "Kolorowy Wiatraczek" w Słupsku oraz nauczyciela wyznaczonego do jego zastępowania w przypadku ich jednoczesnej nieobecności.
Przedszkole Miejskie nr 9 "Akademia Uśmiechu" w Słupsku
Nabór na wolne stanowisko pracy

10.09.2024

Przetargi
I przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż nieruchomości niezabudowanej położonej przy ul. Kaszubskiej i ul. Sportowej w obrębie nr 0003 miasta Słupska, stanowiącej własność Miasta Słupska
Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała VI/50/24 w sprawie ustalenia statutu jednostki budżetowej "Zespół Żłobków Miejskich" w Słupsku
Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała VI/49/24 w sprawie ustalenia wysokości opłaty za pobyt dziecka w Zespole Żłobków Miejskich w Słupsku, wysokości dodatkowych opłat za wydłużony wymiar opieki, maksymalnej wysokości opłaty za wyżywienie
Projekty uchwał Rady Miejskiej
Druk nr 7/7 w sprawie wyrażenia zgody na nabycie nieruchomości do zasobu Miasta Słupska
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 674-24 w sprawie zmian w planie dochodów i wydatków Miasta Słupska na 2024 rok
Projekty uchwał Rady Miejskiej
Druk Nr 7/3 w sprawie wystąpienia do Ministra Infrastruktury z petycją dotyczącą powstania nowej drogi ekspresowej łączącej Słupsk, Bytów, Chojnice i Bydgoszcz.
Projekty uchwał Rady Miejskiej
Druk Nr 7/4 w sprawie przystąpienia do opracowania zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Sobieskiego"” w Słupsku
Projekty uchwał Rady Miejskiej
Druk Nr 7/5 w sprawie aktualności miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego
Projekty uchwał Rady Miejskiej
Druk Nr 7/6 w sprawie nadania nazwy ulicy w Słupsku.

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

eDoręczenia:
AE:PL-27519-27387-GFTTB-18

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek