Biuletyn Informacji Publicznej Miasta Słupska

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Rejestr zmian

8.03.2024

Dokumenty
Wniosek o udostępnienie informacji publicznej w sprawie liczby wniosków o udostępnienie informacji publicznej

7.03.2024

Interpelacje Radnych
Interpelacja 354 dot. naprawy nawierzchni drogi przy ulicy Kołłątaja 29
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 181-24 w sprawie powołania Zespołu ds. realizacji Projektu pn. „Budowa zbiornika retencyjno-rozsączającego wody opadowe u zbiegu ulic Piłsudskiego i Małcużyńskiego w Słupsku”
Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała LXVIII/954/24 w sprawie ustalenia szczegółowych zasad ponoszenia odpłatności za pobyt w ośrodkach wsparcia, mieszkaniach treningowych i wspomaganych
Interpelacje Radnych
Interpelacja 355 dot. oświetlenia ulicy Wodeckiego i poszerzenia ulicy Korfantego
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 177-24 w sprawie powołania Miejskiej Komisji Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych
Dokumenty
Obwieszczenie Prezydenta Miasta Słupska z 6 marca 2024 r.o numerach oraz granicach obwodów głosowania, wyznaczonych siedzibach obwodowych komisji wyborczych
Dokumenty
Wniosek o udostępnienie informacji publicznej dotyczący wytworzonej energii ogółem oraz elektrycznej z odnawialnych źródeł
Dokumenty
wniosek o udostępnienie informacji publicznej w zakresie ilości wysyłanej koresponendencji z UM Słupsk

6.03.2024

Dokumenty
Wniosek o udostępnienie informacji publicznej dotyczący PPZ pn. "Profilaktyka próchnicy zębów u dzieci w wieku przedszkolnym i młodszym wieku szkolnym w Mieście Słupsku na lata 2022-2025"
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 180-24 w sprawie powołania komisji konkursowych do wyłonienia kandydatów na dyrektorów: Przedszkola Miejskiego nr 6 w Słupsku, Przedszkola Miejskiego nr 7 „Kolorowe Kredki” w Słupsku, Przedszkola Miejskiego Integracyjnego nr 8 „Zamek Skarbów” w Słupsku, Przedszkola...
Przetargi
”Asysta techniczna elektronicznego systemu obiegu dokumentów i zintegrowanego systemu zarządzania gminą”.
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 161-24 w sprawie zmian w planie dochodów i wydatków Miasta Słupska na 2024 rok
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 179-24 w sprawie powołania Zespołu ds. przygotowania projektu pn. „Dostępny Słupsk II - poprawa dostępności do usług publicznych świadczonych przez Miasto Słupsk”
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 178-24 w sprawie powołania Zespołu ds. przygotowania Projektu pn. „Modernizacja ogólnodostępnej infrastruktury sportowej i rekreacyjnej w mieście Słupsku”
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 174-24 w sprawie przeznaczenia do oddania w najem w trybie bezprzetargowym lokalu użytkowego, położonego przy ul. Henryka Sienkiewicza 7, stanowiącego własność Miasta Słupska oraz ogłoszenia wykazu.
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 175-24 w sprawie zmiany Zarządzenia Nr 383/ZN/2023 z dnia 18 maja 2023 r. w sprawie przeznaczenia do oddania w dzierżawę w trybie bezprzetargowym części nieruchomości gruntowej niezabudowanej stanowiącej własność Miasta Słupska oraz ogłoszenia wykazu.
Dokumenty
Sprawozdania
Kontrole
Kontrola realizacji zadania publicznego pn. "SOK jest OK" przeprowadzona przez pracowników Wydziału Zdrowia i Spraw Społecznych Urzędu Miejskiego w Słupsku
Ogłoszenia
zawiadomienie o czynnościach ustalenia granic działki 926 w obr. 6 M. Słupsk (ul. Krzywa) z działkami sąsiednimi

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek