Biuletyn Informacji Publicznej Miasta Słupska

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Rejestr zmian

28.03.2024

Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała LXX/995/24 w sprawie wyrażenia zgody na przystąpienie do realizacji projektu partnerskiego w ramach działania 5.8. "Edukacja ogólna i zawodowa w zakresie wsparcia uczniów w rozwoju ich uzdolnień" współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, Fundusze...
Dokumenty
Odwołane zgromadzenia
Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała LXX/984/24 w sprawie udzielenia Stacji Pogotowia Ratunkowego w Słupsku dotacji celowej z budżetu Miasta Słupska z przeznaczeniem na dofinansowanie zakupu zestawu manekinów szkoleniowych klasy QCPR, symulatora w postaci kamizelki do nauki odkrztuszania oraz treningowego...
Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała LXX/986/24 w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego Samodzielnego Publicznego Miejskiego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Słupsku za okres od 1 stycznia 2023 r. do 31 grudnia 2023 r.
Interpelacje Radnych
Interpelacja 365 dot. sięgacza od ulicy Koszalińskiej - drogi dojazdowej między innymi do Engie EC Słupsk Sp. z o.o.
Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała LXX/981/24 w sprawie wystąpienia z wnioskiem o dokonanie zmiany granic Miasta Słupska
Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała LXX/985/24 w sprawie udzielenia dotacji Parafii pw. Św. Jacka w Słupsku na realizację zadania pn. „Prace konserwatorskie i restauratorskie Kościoła pw. Św. Jacka w Słupsku” w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków
Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała LXX/987/24 w sprawie przyjęcia Słupskiego Programu Wspierania Rodziny i Rozwoju Pieczy Zastępczej na lata 2024 – 2026
Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała LXX/993/24 w sprawie określenia wykazu kąpielisk oraz sezonu kąpielowego na terenie Miasta Słupska w 2024 roku
Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała LXX/982/24 w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2024 rok
Ogłoszenia
Wynik naboru na stypendia PMS w dziedzinie kultury
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 190-24 w sprawie zmian w planie wydatków Miasta Słupska na 2024 rok

27.03.2024

Dokumenty
Otwarty konkurs ofert na realizację zadania publicznego w zakresie rehabilitacji zawodowej i społecznej osób niepełnosprawnych zlecanych ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w 2024 roku.
Ogłoszenia
otwarty konkurs ofert na realizację zadania publicznego w zakresie rehabilitacji zawodowej i społecznej osób niepełnosprawnych zlecanych ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w 2024 roku
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 221-24 w sprawie udzielenia pełnomocnictwa do realizacji programu pn. „Aktywny Samorząd”
Dokumenty
wniosek o udostępnienie informacji publicznej dotyczącej liczby gospodarstw domowych oczekujących na lokal z zasobu Miasta Słupska
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 220-24 w sprawie przeznaczenia do oddania w dzierżawę części nieruchomości, stanowiącej własność Miasta Słupska oraz ogłoszenia wykazu.
Dokumenty
Kontrola przeprowadzona przez Komisje Rewizyjną Rady Miejskiej w Słupsku w zakresie wydatkowania w 2023 roku środków samorządowych przez Polska Filharmonię "Sinfonia Baltica" im.Wojciecha Kilara w Słupsku
Ogłoszenia
Nabór uwag 19a do zadania Jubileusz 35-lecia Towarzystwa Przyjaciół Wilna i Grodna
Stanowiska Rady Miejskiej
Stanowisko stanowisko w sprawie uchwały Nr LXXIV/829/2024 Rady Gminy Redzikowo z dnia 5 marca 2024 r. w sprawie wystąpienia z wnioskiem o zmianę granic Gminy Redzikowo.

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek