Biuletyn Informacji Publicznej Miasta Słupska

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Rejestr zmian

16.09.2024

Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 692-24 w sprawie przeznaczenia do oddania w dzierżawę w trybie bezprzetargowym nieruchomości niezabudowanej stanowiącej własność Skarbu Państwa oraz ogłoszenia wykazu
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 693-24 w sprawie przeznaczenia do sprzedaży w formie przetargu ustnego nieograniczonego części nieruchomości (lokalu mieszkalnego) położonej w Słupsku przy ul. Armii Krajowej 2, stanowiącej własność Miasta Słupsk oraz ogłoszenia wykazu.
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 696-24 w sprawie przeznaczenia do sprzedaży w trybie bezprzetargowym części nieruchomości (lokalu mieszkalnego) położonej w Słupsku przy ul. Zygmunta Augusta 75, stanowiącej własność Miasta Słupska oraz ogłoszenia wykazu.
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 691-24 w sprawie przeznaczenia do oddania w dzierżawę w trybie bezprzetargowym nieruchomości niezabudowanej stanowiącej własność Skarbu Państwa oraz ogłoszenia wykazu
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 697-24 w sprawie przeznaczenia do sprzedaży w trybie bezprzetargowym części nieruchomości (lokalu mieszkalnego) położonej w Słupsku przy ul. Fryderyka Chopina 13, stanowiącej własność Miasta Słupska oraz ogłoszenia wykazu.
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 698-24 w sprawie przeznaczenia do sprzedaży w trybie bezprzetargowym części nieruchomości (lokalu mieszkalnego) położonej w Słupsku przy ul. Gdańskiej 9 - 10, stanowiącej własność Miasta Słupska oraz ogłoszenia wykazu.
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 694-24 w sprawie przeznaczenia do sprzedaży w trybie bezprzetargowym na rzecz użytkownika wieczystego nieruchomości stanowiącej własność Miasta Słupska oraz ogłoszenia wykazu.

13.09.2024

Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 687-24 w sprawie zmian w planie dochodów i wydatków Miasta Słupska na 2024 rok
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 688-24 w sprawie określenia wysokości stypendium Prezydenta Miasta Słupska na rok szkolny 2024/2025
Ogłoszenia
Wyniki otwartego konkursu ofert na wsparcie lub powierzenie wykonania w 2024 r. zadań publicznych z zakresu profilaktyki i rozwiązywania problemów uzależnień oraz przeciwdziałania przemocy domowej w 2024 roku
Ogłoszenia
nabór uwag 19a - Kultura
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 686-24 w sprawie wykreślenia hipoteki umownej kaucyjnej w kwocie 64.929,00 zł z księgi wieczystej nr SL1S/00...* na wniosek...*
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 685-24 w sprawie wykreślenia hipoteki umownej kaucyjnej w kwocie 151.447,00 zł z księgi wieczystej nr SL1S/00...* na wniosek...*

12.09.2024

Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 684-24 zmieniające Zarządzenie nr 132/BHP/2024 w sprawie zasad przydzielania pracownikom Urzędu Miejskiego w Słupsku środków ochrony indywidualnej oraz zasad dostarczania odzieży i obuwia roboczego
Projekty uchwał Rady Miejskiej
Druk Nr 7/14 w sprawie zmiany aktu założycielskiego Zespołu Szkół Budowlanych i Kształcenia Ustawicznego w Słupsku
Projekty uchwał Rady Miejskiej
Druk Nr 7/13 w sprawie nadania imienia Zespołowi Szkół Budowlanych i Kształcenia Ustawicznego w Słupsku
Projekty uchwał Rady Miejskiej
Druk Nr 7/10 w sprawie zatwierdzenia regulaminu Rady Społecznej działającej przy Samodzielnym Publicznym Miejskim Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Słupsku
Projekty uchwał Rady Miejskiej
Druk 7/11 w sprawie zmiany uchwały Nr LXIX/966/24 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 28 lutego 2024 r. w sprawie planu podziału środków z Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych na realizację zadań z zakresu rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz...
Dokumenty
Petycja z dnia 29 sierpnia 2024r. w sprawie odwołania wydarzenia pn. "PikniQ+". Termin rozpatrzenia petycji: 29.11.2024r.
Projekty uchwał Rady Miejskiej
Druk Nr 7/12 w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie porozumienia międzygminnego w sprawie przejęcia przez Miasto Słupsk praw i obowiązków Gminy Miasta Ustka w zakresie korzystania z usług Punktu Interwencji Kryzysowej i Przeciwdziałania Przemocy Domowej

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

eDoręczenia:
AE:PL-27519-27387-GFTTB-18

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek