Biuletyn Informacji Publicznej Miasta Słupska

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Rejestr zmian

14.10.2023

Dokumenty
Informacja dla mężów zaufania , obserwatorów społecznych, obserwatorów międzynarodowych w sprawie późniejszego rozpoczęcia głosowania w obwodzie odrębnych nr 47

13.10.2023

Projekty uchwał Rady Miejskiej
Druk Nr 64/4 w sprawie podwyższenia kryterium dochodowego uprawniającego do przyznania pomocy w formie świadczenia pieniężnego w postaci zasiłku celowego na zakup posiłku lub żywności dla osób objętych wieloletnim rządowym programem „Posiłek w szkole i w domu” na lata 2024 –...
Dokumenty
Informacja dla mężów zaufania, obserwatorów społecznych, obserwatorów międzynarodowych o godzinie rozpoczęcia prac przez Obwodowe Komisje Wyborcze
Projekty uchwał Rady Miejskiej
Druk Nr 64/7 w sprawie wyrażenia zgody na zbycie nieruchomości Miasta Słupska
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 757-23 w sprawie zmian w planie dochodów i wydatków Miasta Słupska na 2023 rok
Informacje o posiedzeniach Rady Miejskiej
LXIII sesja Rady Miejskiej w Słupsku

12.10.2023

Ogłoszenia
Zaproszenie do składania wniosków przez biegłych
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 758-23 w sprawie zmiany zarządzenia Nr 501/WGKiOŚ/2022 Prezydenta Miasta Słupska z dnia 24 czerwca 2022 r. w sprawie przyjęcia „Taryfy przewozu osób i bagażu w publicznym transporcie zbiorowym organizowanym przez Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku”.
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 759-23 w sprawie powołania komisji przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji pn.: Dostawa artykułów spożywczych dla Zespołu Żłobków Miejskich w Słupsku na rok 2024.
Zespół Szkół Ekonomicznych im. Stanisława Staszica w Słupsku
Oferty pracy
Przetargi
„Dostawa produktów żywnościowych dla Przedszkola Miejskiego nr 3 w Słupsku”.

11.10.2023

Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 755-23 w sprawie przeznaczenia do sprzedaży w trybie przetargu ustnego ograniczonego nieruchomości niezabudowanej działki nr 23/1 stanowiącej własność Miasta Słupska położonej w obrębie nr 0016 miasta Słupska oraz ogłoszenia wykazu.
Dokumenty
Transport dla osób z niepełnosprawnościami podczas wyborów do Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej i Senatu Rzeczpospolitej Polskiej oraz Referendum Ogólnokrajowego
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 466-23 w sprawie ustalenia regulaminu wewnętrznego Wydziału Polityki Przestrzennej Urzędu Miejskiego w Słupsku
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 756-23 w sprawie zmiany zarządzenia nr 962/WIP/2022 Prezydenta Miasta Słupska w sprawie przyjęcia Rocznego Planu Konsultacji Społecznych na 2023 r.
Dokumenty
PLAN KONSULTACJI SPOŁECZNYCH NA 2023 R. Aktualizacja -pażdziernik
Projekty uchwał Rady Miejskiej
Druk nr 64/6 w sprawie ustalenia kwoty dotacji na 2024 r. przypadającej na jedną osobę będącą uczestnikiem lub pracownikiem Centrum Integracji Społecznej w Słupsku
Projekty uchwał Rady Miejskiej
Druk Nr 64/5 w sprawie określenia zasad zwrotu wydatków poniesionych na pomoc w formie posiłku, świadczenia pieniężnego w postaci zasiłku celowego na zakup posiłku lub żywności oraz świadczenia rzeczowego w postaci produktów żywnościowych dla osób objętych wieloletnim...
Projekty uchwał Rady Miejskiej
Druk Nr 64/3 w sprawie ustanowienia wieloletniego programu osłonowego Miasta Słupska „Posiłek w szkole i w domu” na lata 2024 – 2028
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 753-23 w sprawie przeznaczenia do sprzedaży w trybie bezprzetargowym części nieruchomości (lokalu mieszkalnego) położonej w Słupsku przy ul. Stanisława Konarskiego 4, stanowiącej własność Miasta Słupska oraz ogłoszenia wykazu

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek