Biuletyn Informacji Publicznej Miasta Słupska

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Rejestr zmian

1.12.2023

Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 890-23 w sprawie powołania rzeczoznawców do przeprowadzenia szacowania wartości rynkowej zwierząt, produktów pochodzenia zwierzęcego, jaj wylęgowych, pasz oraz sprzętu przy zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 894-23 w sprawie przeznaczenia do oddania w najem lokalu użytkowego, położonego przy ul. Henryka Sienkiewicza 7, stanowiącego własność Miasta Słupska oraz ogłoszenia wykazu.
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 891-23 w sprawie przeznaczenia do sprzedaży w trybie bezprzetargowym części nieruchomości (lokalu mieszkalnego) położonej w Słupsku przy ul. Królowej Jadwigi 5 stanowiącej własność Miasta Słupska oraz ogłoszenia wykazu
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 888-23 w sprawie przeznaczenia do sprzedaży w trybie bezprzetargowym nieruchomości zabudowanej położonej w Słupsku przy ul. Mikołaja Reja 31, stanowiącej własność Miasta Słupska oraz ogłoszenia wykazu.
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 892-23 w sprawie przekazania do zasobów Zarządu Infrastruktury Miejskiej w Słupsku w administrowanie budynek położony w Słupsku przy ul. Towarowej 10.

30.11.2023

Protokoły z posiedzeń Rady Miejskiej
Protokół Nr LXIV/23 z 25 października 2023 r.
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 874-23 w sprawie zmian w planie dochodów i wydatków Miasta Słupska na 2023 rok
Interpelacje Radnych
Interpelacja 323 dot. zadania "Poprawa funkcjonalności schroniska dla zwierząt", raczej naprawy tego co zostało źle wykonane, a mimo to zostało odebrane
Ogłoszenia
Świadczenie usługi w zakresie stwierdzenia zgonu, wystawienia karty zgonu oraz ustalenia przyczyny zgonu osobom zmarłym na terenie miasta Słupska
Ogłoszenia
Wyniki otwartego konkursu ofert na realizację w formie powierzenia zadania publicznego polegającego na prowadzeniu punktów: nieodpłatnej pomocy prawnej oraz nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego na terenie Miasta Słupska w 2024 r.
Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała LXV/925/23 w sprawie przyjęcia Programu współpracy Miasta Słupska z organizacjami pozarządowymi na 2024 rok
Szkoła Podstawowa nr 3 im. Janusza Korczaka w Słupsku › Dyrektor
Jolanta Wiśniewska
Informacje o posiedzeniach Rady Miejskiej
LXV sesja Rady Miejskiej w Słupsku - I posiedzenie, II posiedzenie 30 listopada 2023 r. godz. 15.00
Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała LXV/921/23 w sprawie stawek podatku od nieruchomości
Kontrole
Kontrola przeprowadzona przez pracownika Wydziału Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska w Zarządzie Infrastruktury Miejskiej w Słupsku
Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała LXV/922/23 w sprawie określenia przystanków komunikacyjnych i dworców, których właścicielem jest Miasto Słupsk udostępnionych dla operatorów i przewoźników oraz warunków i zasad korzystania z tych obiektów
Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała LXV/926/23 w sprawie określenia wysokości i warunków udzielania bonifikat od ceny sprzedaży nieruchomości gruntowych stanowiących własność Miasta Słupska na rzecz ich użytkowników wieczystych
Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała LXV/935/23 w sprawie zmiany uchwały Nr II/18/18 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 28 listopada 2018 r. w sprawie powołania osobowego składu stałych komisji Rady Miejskiej w Słupsku
Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała LXV/936/23 w sprawie skargi na działania Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku
Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała LXV/932/23 w sprawie wniosku o podjęcie działań w celu zatrzymania szkodliwego procesu zanieczyszczania środowiska

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek