Biuletyn Informacji Publicznej Miasta Słupska

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Rejestr zmian

7.12.2023

Dokumenty
Wniosek o udostępnienie informacji publicznej dot. przekazania wniosku rozliczającego wraz z listą załączników dla projektu POIS.03.01.00-00-0103/22
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 919-23 w sprawie wykreślenia hipoteki umownej w kwocie 127.687,00 zł z księgi wieczystej nr SL1S/00...* na wniosek...*

6.12.2023

Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 920-23 w sprawie wprowadzenia planu naprawczego dla projektu pn. „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym- Granty PPGR”
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 916-23 w sprawie ogłoszenia otwartego konkursu ofert na wykonanie zadań publicznych w zakresie wspierania i upowszechniania kultury fizycznej na zadanie - Całoroczna organizacja szkolenia i współzawodnictwa sportowego w sekcjach sportowych oraz organizacja imprez...
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 917-23 w sprawie ogłoszenia otwartego konkursu ofert na wykonanie zadań publicznych w zakresie wspierania i upowszechniania kultury fizycznej na zadanie – Wsparcie sportowców lekkoatletycznej kadry narodowej w okresie od 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r.
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 918-23 w sprawie ogłoszenia otwartego konkursu ofert na wykonanie zadań publicznych w zakresie wspierania i upowszechniania kultury fizycznej na zadanie – Prowadzenie szkolenia i współzawodnictwa sportowego w piłce nożnej na szczeblu od IV ligi wzwyż w okresie od...
Dokumenty
wniosek o dostępie do informacji publicznej dotyczącej parkowania przy ul. Portowej w Słupsku
Interpelacje Radnych
Interpelacja 325 dot. działek ogrodowych pomiędzy ulicami: Towarową, Sobieskiego i 3 Maja
Przetargi
VI przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż nieruchomości niezabudowanej położonej przy ulicy J. Przybory w obrębie nr 0008 miasta Słupska
Przetargi
Dostawa produktów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 9 „Akademia Uśmiechu” w Słupsku (pieczywo, ryby, artykuły spożywcze dodatkowe)
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 889-23 w sprawie zmian w planie dochodów i wydatków Miasta Słupska na 2023 rok
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 895-23 w sprawie zmian w planie dochodów i wydatków Miasta Słupska na 2023 rok
Dokumenty
Zawiadomienie stron o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn.: "Rozbudowa zakładu przetwórstwa ryb wraz z infrastrukturą"
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 913-23 w sprawie powołania komisji przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji pn.: „Opracowanie dokumentacji, w ramach zadania pn.: „Modernizacja i rozbudowa obiektów przy ul. Partyzantów w Słupsku w...
Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała LXVI/937/23 w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2023 rok oraz zmiany treści uchwały w sprawie uchwalenia budżetu Miasta Słupska na 2023 rok
Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała LXVI/938/23 w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej Miasta Słupska na lata 2023-2040

5.12.2023

Dokumenty
Projekt Programu współpracy Miasta Słupska z organizacjami pozarządowymi na 2024 rok
Dokumenty
Wniosek o udostępnienie informacji publicznej dot. pozwolenia na budowę budynku wielorodzinnego na dz. nr 444/13 przy ul. Solskiego w Słupsku.
Przetargi
Prezydent Miasta Słupska ogłasza I przetarg ustny ograniczony na sprzedaż nieruchomości niezabudowanej stanowiącej własność Miasta Słupska położonej w obrębie nr 0016 miasta Słupska
Przetargi
IV przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż nieruchomości niezabudowanej położonej przy ulicy J. Kaczmarskiego w obrębie nr 0008 miasta Słupska

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek