Biuletyn Informacji Publicznej Miasta Słupska

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Rejestr zmian

27.06.2024

Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała IV/41/24 w sprawie rozpatrzenia skargi na działalność Prezydenta Miasta Słupska
Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała IV/42/24 w sprawie wskazania nowego terminu załatwienia wniosku
Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała IV/45/24 w sprawie udzielenia absolutorium Prezydentowi Miasta Słupska z tytułu wykonania budżetu Miasta Słupska za 2023 rok.
Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała IV/43/24 w sprawie udzielenia Prezydentowi Miasta Słupska wotum zaufania za 2023 r.
Ogłoszenia
Wykaz nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa, przeznaczonych do sprzedaży

26.06.2024

Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała IV/32/24 w sprawie wyrażenia zgody na odstąpienie od żądania zwrotu bonifikaty
Dokumenty
Wniosek o udostępnienie informacji publicznej dot. zarządzania zielenią miejską w mieście oraz zagadnień z zakresu retencji wód opadowych
Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała IV/26/24 w sprawie powołania Rady Społecznej Samodzielnego Publicznego Miejskiego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Słupsku
Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała IV/35/24 w sprawie ustalenia planu sieci publicznych szkół podstawowych prowadzonych przez Miasto Słupsk oraz określenia granic ich obwodów
Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała IV/33/24 w sprawie wyrażenia zgody na zamianę nieruchomości położonych przy ulicy Partyzantów i Stanisława Wyspiańskiego
Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała IV/34/24 w sprawie wyrażenia zgody na nabycie udziału w prawie własności nieruchomości
Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała IV/31/24 w sprawie zmiany Uchwały Nr XXXVII/573/21 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 24 listopada 2021 r. w sprawie ustanowienia na obszarze rewitalizacji Miasta Słupska Specjalnej Strefy Rewitalizacji
Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała IV/24/24 w sprawie zmiany uchwały Nr XLIX/717/22 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 28 września 2022 r. w sprawie wyboru metody ustalania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz ustalenia wysokości stawki tej opłaty
Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała IV/39/24 w sprawie wskazania Wiceprzewodniczącego Rady Miejskiej w Słupsku upoważnionego do określania terminu i miejsca wykonywania zadania oraz miejscowości rozpoczęcia i zakończenia podróży służbowej Przewodniczącego Rady Miejskiej w Słupsku
Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała IV/40/24 w sprawie zmiany Uchwały Nr II/6/24 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 22 maja 2024 r. w sprawie ustalenia składów osobowych Komisji Skarg, Wniosków i Petycji oraz stałych Komisji Rady Miejskiej w Słupsku
Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała IV/38/24 w sprawie powołania przedstawicieli Klubów Radnych Rady Miejskiej w Słupsku do Kolegium Medalu Honorowego Miasta Słupska
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 476-24 w sprawie zmian w planie dochodów i wydatków Miasta Słupska na 2024 rok
Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała IV/21/24 w sprawie zmiany uchwały Nr XLVI/673/22 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 25 maja 2022r. w sprawie ustalenia maksymalnych cen za usługi przewozowe w publicznym transporcie zbiorowym w gminnym przewozie pasażerskim oraz sposobu ustalania wysokości opłat dodatkowych...
Ogłoszenia
Informacja o zakończeniu postępowania konkursowego - wyniki konkursu ofert na realizatora programu polityki zdrowotnej pn.„Profilaktyka i wczesne wykrywanie osteoporozy wśród mieszkańców Miasta Słupska na lata 2024 - 2027"
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 492-24 w sprawie przeznaczenia do sprzedaży w trybie bezprzetargowym części nieruchomości (lokalu mieszkalnego) położonej w Słupsku przy ul. Henryka Pobożnego 20, stanowiącej własność Miasta Słupska oraz ogłoszenia wykazu

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

eDoręczenia:
AE:PL-27519-27387-GFTTB-18

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek