Biuletyn Informacji Publicznej Miasta Słupska

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Rejestr zmian

30.11.2023

Szkoła Podstawowa nr 3 im. Janusza Korczaka w Słupsku › Dyrektor
Jolanta Wiśniewska
Informacje o posiedzeniach Rady Miejskiej
LXV sesja Rady Miejskiej w Słupsku - I posiedzenie, II posiedzenie 30 listopada 2023 r. godz. 15.00
Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała LXV/921/23 w sprawie stawek podatku od nieruchomości
Kontrole
Kontrola przeprowadzona przez pracownika Wydziału Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska w Zarządzie Infrastruktury Miejskiej w Słupsku
Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała LXV/922/23 w sprawie określenia przystanków komunikacyjnych i dworców, których właścicielem jest Miasto Słupsk udostępnionych dla operatorów i przewoźników oraz warunków i zasad korzystania z tych obiektów
Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała LXV/926/23 w sprawie określenia wysokości i warunków udzielania bonifikat od ceny sprzedaży nieruchomości gruntowych stanowiących własność Miasta Słupska na rzecz ich użytkowników wieczystych
Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała LXV/935/23 w sprawie zmiany uchwały Nr II/18/18 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 28 listopada 2018 r. w sprawie powołania osobowego składu stałych komisji Rady Miejskiej w Słupsku
Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała LXV/936/23 w sprawie skargi na działania Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku
Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała LXV/932/23 w sprawie wniosku o podjęcie działań w celu zatrzymania szkodliwego procesu zanieczyszczania środowiska
Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała LXV/931/23 w sprawie skargi na działania Dyrektora I Liceum Ogólnokształcącego im. Bolesława Krzywoustego w Słupsku
Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała LXV/930/23 w sprawie skargi na działania Zarządu Infrastruktury Miejskiej w Słupsku
Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała LXV/929/23 w sprawie wyrażenia zgody na przystąpienie do realizacji projektu partnerskiego w ramach działania 5.8. "Edukacja ogólna i zawodowa w zakresie projektów dotyczących edukacji ogólnej" współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, Fundusze...
Projekty uchwał Rady Miejskiej
Druk_Nr_65_19 w sprawie skargi na działania Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 629-23 w sprawie przeznaczenia do sprzedaży w formie przetargu ustnego nieograniczonego części nieruchomości (lokalu mieszkalnego) położonej w Słupsku przy ul. Deotymy 23, stanowiącej własność Miasta Słupsk oraz ogłoszenia wykazu.
Przetargi
I przetarg nieograniczony na sprzedaż nieruchomości niezabudowanej położonej w Słupsku przy ulicy B.Krzywoustego

29.11.2023

Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 873-23 w sprawie powołania komisji przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji pn.: „Dostawa produktów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 23 „Promyczek” w Słupsku”.
Radny Rady Miejskiej, kadencja 2018-2024
Mieczysław Jaroszewicz
Projekty uchwał Rady Miejskiej
Druk Nr 65-20 w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2023 rok oraz zmiany treści uchwały w sprawie uchwalenia budżetu Miasta Słupska na 2023 rok
Projekty uchwał Rady Miejskiej
Druk Nr 65/21 w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej Miasta Słupska na lata 2023-2040
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 882-23 w sprawie powołania komisji przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji pn.: Dostawa tablic rejestracyjnych.

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek