Biuletyn Informacji Publicznej Miasta Słupska

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Rejestr zmian

9.04.2025

Dokumenty
Obwieszczenie Prezydenta Miasta Słupska o numerach oraz granicach obwodów głosowania

8.04.2025

Dokumenty
informacja publiczna dotycząca prowadzenia warsztatów (programów) z zakresu profilaktyki uzależnień i przeciwdziałania przemocy dla dzieci i młodzieży,
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 304-25 w sprawie ustanowienia służebności przejazdu i przechodu.
Dokumenty
Wniosek o udostępnienie informacji publicznej dot. odłowu, odstrzału zwierząt
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 303-25 w sprawie ustanowienia służebności przejazdu i przechodu.
Interpelacje Radnych
Interpelacja 55/25 - zapytanie dot. remontu chodnika przy ul. Lelewela
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 302-25 w sprawie powołania Komisji Konkursowej opiniującej oferty organizacji pozarządowych w otwartym konkursie ofert na wsparcie lub powierzenie wykonania w 2025 roku zadania publicznego pod nazwą „Dzień Godności Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną” polegającego...
Praca
stanowisko ds. projektów partycypacyjnych i współpracy z mieszkańcami w Dziale Dialogu i Komunikacji Społecznej w Wydziale Współpracy, Kultury i Promocji
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 296-25 w sprawie przeznaczenia do sprzedaży w trybie bezprzetargowym nieruchomości zabudowanej położonej w Słupsku przy ul. Ignacego Jana Paderewskiego oraz ogłoszenia wykazu.
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 301-25 w sprawie powołania komisji konkursowej opiniującej oferty organizacji pozarządowych w otwartym konkursie ofert na wsparcie lub powierzenie wykonania zadania publicznego w obszarze polityki społecznej z zakresu aktywizacji osób w wieku senioralnym w 2025 r.
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 297-25 w sprawie przeznaczenia do sprzedaży w trybie przetargu ustnego ograniczonego nieruchomości niezabudowanej działki nr 83/3 położonej przy ulicy Cienistej w Słupsku stanowiącej własność Miasta Słupsk oraz ogłoszenia wykazu.
Kontrole
Kontrola przeprowadzona w Przedszkolu Miejskim nr 9 "Akademia Uśmiechu" w Słupsku przez pracownika Wydziału Edukacji Urzędu Miejskiego w Słupsku
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 290-25 w sprawie przeznaczenia do oddania w dzierżawę części nieruchomości, stanowiącej własność Miasta Słupska oraz ogłoszenia wykazu.
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 289-25 w sprawie przeznaczenia do oddania w dzierżawę części nieruchomości, stanowiącej własność Miasta Słupska oraz ogłoszenia wykazu.
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 294-25 w sprawie przeznaczenia do oddania w dzierżawę w trybie bezprzetargowym nieruchomości niezabudowanej stanowiącej własność Skarbu Państwa oraz ogłoszenia wykazu
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 292-25 w sprawie przeznaczenia do oddania w użyczenie nieruchomości niezabudowanej stanowiącej własność Skarbu Państwa oraz ogłoszenia wykazu
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 300-25 zmieniające zarządzenie Nr 177/ZiSS/2024 w sprawie powołania Miejskiej Komisji Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych
Szkoła Podstawowa nr 2 im. Tadeusza Kościuszki w Słupsku
Prawo
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 293-25 w sprawie oddania w najem piwnicy położonej w Słupsku przy ul. Witolda Lutosławskiego 21 będącej własnością Miasta Słupska oraz ogłoszenia wykazu.
Przetargi
I przetarg ustny ograniczony na najem garaży stanowiących własność Miasta Słupska.

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

eDoręczenia:
AE:PL-27519-27387-GFTTB-18

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek