Biuletyn Informacji Publicznej Miasta Słupska

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Rejestr zmian

19.08.2024

Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 616-24 w sprawie zmian w planie dochodów i wydatków Miasta Słupska na 2024 rok
Ogłoszenia
Wykaz nieruchomości stanowiących własność Miasta Słupska przeznaczonych do sprzedaży, zbycia w drodze zamiany, oddania w dzierżawę.

16.08.2024

Ogłoszenia
Wyniki konkursu na realizację inicjatyw lokalnych w 2024 r.
Ogłoszenia
Wyniki w otwartym konkursie ofert na wsparcie wykonania w 2024 r. zadań publicznych w zakresie dofinansowania wkładu własnego organizacji pozarządowych do realizacji projektów współfinansowanych ze źródeł zewnętrznych a służących realizacji zadań publiczn
Dokumenty
Sygnały alarmowe i komunikaty ostrzegawcze obowiązujące na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 615-24 w sprawie udzielenia pełnomocnictwa Panu Marcinowi Trederowi – Dyrektorowi Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Słupsku do jednoosobowego reprezentowania i składania oświadczeń woli w imieniu Miasta Słupska, związanego z wnioskowaniem o środki finansowe na...
Interpelacje Radnych
Interpelacja 37 dot. stanu syren alarmowych w Mieście Słupsku

14.08.2024

Ogłoszenia
Obwieszczenie o wszczęciu postępowania ws.decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego pn„Budow sieci cieplnej,linii kablowej SN i linii światłowodowej przy ul.Św.Klary z Asyżu na dz.nr 59 w Słupsku.
Dokumenty
Informacja nt. wykrytych zdarzeń i kosztów wygenerowanych przez systemu monitoringu wizyjnego miasta Słupska w latach 2020-2023
Dokumenty
Wniosek o udostęnienie informacji publicznej dotyczącej uzupełnienia oznakowania przejść dla pieszych przez drogi rowerowe
Interpelacje Radnych
Interpelacja 36 dot. permanentnego zajeżdżania trawników w pasie drogowym

13.08.2024

Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 613-24 w sprawie zmiany zarządzenia Nr 1089/IOD/2024 Prezydenta Miasta Słupska z dnia 16 października 2018 r. w sprawie "Polityki Ochrony Danych Osobowych w Urzędzie Miejskim w Słupsku" oraz "Instrukcji zarządzania systemem informatycznym służącym do przetwarzania...
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 614-24 w sprawie powołania komisji przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji pn.: Dostawa produktów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 15 „Kolorowy Wiatraczek” w Słupsku.
Przetargi
Zakup dostępu do aplikacji – kontynuacja eksploatacji zintegrowanego systemu informatycznego PABS polegającego na przygotowaniu elektronicznego arkusza organizacyjnego i aneksów przedszkoli, szkół i placówek oraz planowania budżetu jednost
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 612-24 w sprawie powołania Komisji w celu przyznania stypendium Prezydenta Miasta Słupska za wybitne osiągnięcia w nauce oraz osiągnięcia artystyczne w roku szkolnym 2023/2024
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 595-24 w sprawie przeznaczenia do sprzedaży w formie przetargu ustnego nieograniczonego części nieruchomości (lokalu niemieszkalnego) położonej w Słupsku przy ul. Filmowej 2, stanowiącej własność Miasta Słupska oraz ogłoszenia wykazu.
Przetargi
„Dostawa mrożonek do Przedszkola Miejskiego nr 19 „Słupskiego Chłopczyka” w Słupsku”.

12.08.2024

Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 591-24 w sprawie udzielenia pełnomocnictwa Pani Beacie Chrzanowskiej - Zastępcy Prezydenta Miasta Słupska do reprezentowania wnioskodawcy w ramach realizacji projektu pn. "Kwalifikacje kluczowe i społeczne paszportem w dorosłość uczniów Miasta Słupska" zgodnie z...
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 611-24 w sprawie ustalenia "Regulaminu wynagradzania pracowników Urzędu Miejskiego w Słupsku".
Dokumenty
Wniosek o udostępnienie informacji publicznej ws. umorzeń podatku od nieruchomości

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek