Biuletyn Informacji Publicznej Miasta Słupska

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Rejestr zmian

6.02.2025

Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 110-25 w sprawie odwołania członka Słupskiej Rady Seniorów III Kadencji na lata 2023 – 2027
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 109-25 w sprawie przeznaczenia do sprzedaży w formie przetargu ustnego nieograniczonego lokalu mieszkalnego położonego przy ul. Jana Kilińskiego 18 w Słupsku stanowiącego własność Miasta Słupska oraz ogłoszenia wykazu
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 108-25 w sprawie przeznaczenia do sprzedaży w formie przetargu ustnego nieograniczonego części nieruchomości (lokalu mieszkalnego) stanowiącej własność Miasta Słupska położonej przy ul. Jana Kilińskiego 18 w Słupsku oraz ogłoszenia wykazu

5.02.2025

Dokumenty
Roczny Plan Konsultacji Społecznych na 2025 r.
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 107-25 w sprawie przeznaczenia do sprzedaży w formie przetargu ustnego nieograniczonego nieruchomości niezabudowanych położonych w Słupsku przy ulicy Dywizjonu 303 oraz ogłoszenia wykazu.
Dokumenty
Program ochrony środowiska Miasta Słupska na lata 2025-2028 z uwzględnieniem perspektywy na lata 2029-2032
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 97-25 w sprawie przeznaczenia do oddania w dzierżawę w trybie bezprzetargowym nieruchomości niezabudowanej stanowiącej własność Skarbu Państwa oraz ogłoszenia wykazu
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 98-25 w sprawie przeznaczenia do oddania w dzierżawę w trybie bezprzetargowym nieruchomości niezabudowanej stanowiącej własność Skarbu Państwa oraz ogłoszenia wykazu
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 99-25 w sprawie przeznaczenia do oddania w dzierżawę w trybie bezprzetargowym nieruchomości niezabudowanej stanowiącej własność Skarbu Państwa oraz ogłoszenia wykazu
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 100-25 w sprawie przeznaczenia do oddania w dzierżawę w trybie bezprzetargowym nieruchomości niezabudowanej stanowiącej własność Skarbu Państwa oraz ogłoszenia wykazu
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 106-25 w sprawie powołania komisji przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji pn.: „Usługa transmisji obrazu oraz konserwacja i utrzymanie w stałej sprawności eksploatacyjnej Systemu Monitoringu...
Dokumenty
Informacja dla właścicieli pojazdów usuniętych z drogi na terenie Miasta Słupska na podstawie art. 50a i 130a ustawy Prawo o ruchu drogowym
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 102-25 w sprawie podwyższenia kapitału zakładowego Trzy Fale Sp. z o. o. w Słupsku

4.02.2025

Dokumenty
Wniosek o udostępnienie informacji publicznej dot. liczby wniosków
Oświadczenie majątkowe
Alina Adamiak
Oświadczenie majątkowe
Monika Juśkiewicz
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 90-25 w sprawie zmian w planie dochodów i wydatków Miasta Słupska na 2025 rok
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 89-25 w sprawie zmiany planu finansowego dla wydzielonego rachunku dochodów dla środków z Funduszu Pomocy z przeznaczeniem na wydatki w zakresie pomocy obywatelom Ukrainy w związku z konfliktem zbrojnym na terytorium tego państwa.
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 79-25 w sprawie zmiany Zarządzenia nr 18/BiZK/2023 Prezydenta Miasta Słupska z dnia 10 stycznia 2023 r. w sprawie powołania Komisji Bezpieczeństwa i Porządku Miasta Słupska oraz ustalenia jej składu osobowego
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 103-25 w sprawie wykreślenia hipoteki umownej kaucyjnej w kwocie 227.316,85 zł z księgi wieczystej nr SL1S/00...* na wniosek...*

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

eDoręczenia:
AE:PL-27519-27387-GFTTB-18

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek