Biuletyn Informacji Publicznej Miasta Słupska

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Rejestr zmian

6.06.2024

Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 409-24 w sprawie zmian w planie dochodów i wydatków Miasta Słupska na 2024 rok
Sekretarz Miasta
Tomasz Czuczak
Projekty uchwał Rady Miejskiej
Druk Nr 4/5 w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego Miasta Słupska za 2023 rok wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Miasta Słupska za 2023 rok
Dokumenty
Wniosek o udostępnienie informacji publicznej dot. zarządzania kryzysowego
Projekty uchwał Rady Miejskiej
Druk Nr 4/2 w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Tuwima-B" w Słupsku
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 428-24 w sprawie powołania Komisji Konkursowej do oceny i wyboru ofert na wspieranie realizacji zadań publicznych Miasta Słupska z zakresu profilaktyki zdrowotnej i promocji zdrowia
Dokumenty
Transport dla osób z niepełnosprawnościami w wyborach do Parlamentu Europejskiego zarządzonych na dzień 9 czerwca 2024 r.
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 425-24 w sprawie oddania w najem w trybie przetargu ustnego ograniczonego garaży będących własnością Miasta Słupska oraz ogłoszenia wykazu.
Projekty uchwał Rady Miejskiej
Druk Nr 4/3 w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Mickiewicza B” w Słupsku
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 426-24 w sprawie przeznaczenia do sprzedaży w formie przetargu ustnego nieograniczonego części nieruchomości (lokalu mieszkalnego) położonej w Słupsku przy ul. Armii Krajowej 4, stanowiącej własność Miasta Słupska oraz ogłoszenia wykazu.
Projekty uchwał Rady Miejskiej
Druk Nr 4/4 w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Westerplatte-Dwernickiego” w Słupsku

5.06.2024

Dokumenty
Otwarty konkurs ofert na realizację zadań publicznych w zakresie rehabilitacji zawodowej i społecznej osób niepełnosprawnych zlecanych ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w 2024 roku
Dokumenty
Otwarty konkurs ofert na realizację zadania publicznego w zakresie rehabilitacji zawodowej i społecznej osób niepełnosprawnych pn. „Organizacja Międzynarodowego Dnia Osób z Niepełnosprawnościami” zlecanego ze środków PFRON
Dokumenty
Petycja z dnia 7 marca 2024 r. (data wpływu do Prezydenta Miasta Słupska 07.03.2024 r.) w sprawie wydatków na usługi poligraficzne związanych z promocją . Termin rozpatrzenia petycji: 07.06.2024 r.
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 394-24 w sprawie zmiany Zarządzenia Nr 319/BM/2024 Prezydenta Miasta Słupska w sprawie zmian w planie dochodów i wydatków Miasta Słupska na 2024 rok.
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 427-24 w sprawie przeznaczenia do sprzedaży w formie przetargu ustnego nieograniczonego części nieruchomości (lokalu niemieszkalnego) położonej w Słupsku przy ul. Bałtyckiej 2, stanowiącej własność Miasta Słupsk oraz ogłoszenia wykazu.
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 402-24 w sprawie przeznaczenia do sprzedaży w trybie bezprzetargowym części nieruchomości (lokalu mieszkalnego) położonej w Słupsku przy ul. Grunwaldzkiej 8, stanowiącej własność Miasta Słupska oraz ogłoszenia wykazu.
Dokumenty
Petycja z dnia 19 lutego 2024 r. (data wpływu do Prezydenta Miasta Słupska 28.03.2024 r.) w sprawie wycofania się z likwidacji ogrodów. Termin rozpatrzenia petycji 28.04.2024 r.
Interpelacje Radnych
Interpelacja 8 dot. przebiegu ringu wg koncepcji wynikającej z PFU opracowanego w ramach MOF 2015 roku - poprawa dostępności komunikacyjnej północnej i centralnej części MOF Słupska

4.06.2024

Interpelacje Radnych
Interpelacja 7 dot. zasad finansowania modernizacji i budowy dróg należących do miasta przez deweloperów i innych inwestorów realizujących w ich sąsiedztwie swoje inwestycje

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek