Biuletyn Informacji Publicznej Miasta Słupska

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Rejestr zmian

29.09.2025

Przetargi
Remont pomieszczeń tymczasowego zakwaterowania – przeprowadzenie robót malarskich na terenie hali sportowej Zespołu Szkół „Elektryk” im. Noblistów Polskich w Słupsku
Dokumenty
Zawiadomienie stron w postępowaniu o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn.: „Rozbudowa drogi – ul. Gdyńskiej”
Projekty uchwał Rady Miejskiej
Druk nr 22/1 w sprawie zmiany uchwały nr LVI/813/23 Rady Miejskiej w Słupsku z 29 marca 2023 r. w sprawie przyjęcia Miejskiego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Uzależnień na lata 2023 - 2026
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 833-25 w sprawie powołania komisji przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji pn.: Dostawa licencji oprogramowania AutoCAD lub równoważnego na okres 12 miesięcy dla Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Przetargi
I rokowania na sprzedaż części nieruchomości (lokalu niemieszkalnego) stanowiącej własność Miasta Słupska położonej w Słupsku przy ulicy I. J. Paderewskiego 32
Przetargi
II przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż części nieruchomości (lokalu niemieszkalnego) położonej w Słupsku przy ul. Stanisława Małachowskiego 32 stanowiącej własność Miasta Słupska
Przetargi
II przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż lokalu mieszkalnego położonego w Słupsku przy ul. Wojska Polskiego 32 stanowiącego własność Miasta Słupska
Przetargi
IV przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż nieruchomości (lokalu niemieszkalnego) położonej w Słupsku przy ul. Adama Mickiewicza 24 - Stanisława Wyspiańskiego 7 stanowiącej własność Miasta Słupska
Przetargi
II przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż lokalu niemieszkalnego położonego w Słupsku przy ul. Henryka Pobożnego 18 stanowiącego własność Miasta Słupska
Przetargi
II przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż lokalu mieszkalnego położonego w Słupsku przy ul. Henryka Pobożnego 18 stanowiącego własność Miasta Słupska

26.09.2025

Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 830-25 w sprawie powołania Zespołu do rozpatrywania wniosków oraz negocjowania warunków umów dotyczących dofinansowania zadań ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w zakresie rehabilitacji zawodowej osób niepełnosprawnych
Ogłoszenia
Wyniki - Miedzynarodowy Dzień Ośob z Niepełnosprawnościami
Oświadczenie majątkowe
Aleksandra Schilf
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 695-25 w sprawie ogłoszenia otwartego konkursu ofert na realizację zadania publicznego w zakresie rehabilitacji zawodowej i społecznej osób niepełnosprawnych pn. „Organizacja Międzynarodowego Dnia Osób z Niepełnosprawnościami”, zlecanego ze środków Państwowego Funduszu...
Szkoła Podstawowa nr 1 im. Henryka Sienkiewicza w Słupsku
Oferty pracy
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 819-25 w sprawie zmian w planie dochodów i wydatków Miasta Słupska na 2025 rok
Przetargi
Dostawa i montaż systemu monitoringu centralnej stacji uzdatniania wody przy ul. Bohaterów Westerplatte w Słupsku w granicach działek geodezyjnych o numerach ewidencyjnych: dz. nr 54/2 oraz 54/1 obręb 15.
Dokumenty
Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji

25.09.2025

Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała XXI/246/25 w sprawie zniesienia formy ochrony drzew wchodzących w skład alei uznanej za pomnik przyrody znajdujących się w granicach administracyjnych Miasta Słupska
Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała XXI/247/25 w sprawie zmiany uchwały Nr LXX/992/24 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 27 marca 2024 r. w sprawie utworzenia użytku ekologicznego ,,Słupskie Starorzecza".

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

eDoręczenia:
AE:PL-27519-27387-GFTTB-18

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek