Biuletyn Informacji Publicznej Miasta Słupska

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Rejestr zmian

30.10.2025

Dokumenty
Przepisy prawne dotyczące działalności organizacji pozarządowych
Ogłoszenia
Wyniki - PFRON 2025
Dokumenty
Zawiadomienie stron, dot. postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn.: "uruchomienie punktu zbierania odpadów na działce nr ew. 644 obr. 0011 m. Słupsk"
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 859-25 w sprawie ogłoszenia otwartego konkursu ofert na realizację zadań publicznych w zakresie rehabilitacji zawodowej i społecznej osób niepełnosprawnych, zlecanych ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w 2025 roku
Interpelacje Radnych
Interpelacja 171/25 - zapytanie dot. kosztów funkcjonowania systemu Fala oraz udziału Miasta Słupska w spółce InnoBaltica Sp. z o.o.
Dokumenty
Plan ogólny
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 942-25 w sprawie zmian w planie wydatków Miasta Słupska na 2025 rok
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 957-25 w sprawie ustalenia regulaminu konkursu - akcji zbiórki makulatury pn.:"Kochamy naturę i zbieramy makulaturę!" oraz powołania komisji konkursowej do jego rozstrzygnięcia.

29.10.2025

Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 956-25 w sprawie przeznaczenia do oddania w dzierżawę części nieruchomości, stanowiącej własność Miasta Słupska oraz ogłoszenia wykazu.
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 955-25 w sprawie przeznaczenia do oddania w dzierżawę części nieruchomości, stanowiącej własność Miasta Słupska oraz ogłoszenia wykazu.
Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała XXI/253/25 w sprawie zmiany uchwały nr XXI/238/16 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 27 stycznia 2016 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu Konsultacji Społecznych
Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała XXI/252/25 w sprawie zawarcia porozumienia pomiędzy Miastem Słupsk a Powiatem Słupskim dotyczącego współfinansowania kosztów funkcjonowania Powiatowego Urzędu Pracy w Słupsku
I Liceum Ogólnokształcące im. Bolesława Krzywoustego w Słupsku
Rejestr umów obowiązujących w 2025r
Przetargi
Dostawa dwóch fabrycznie nowych cystern do przewozu i dystrybucji wody pitnej o pojemności minimum 6000 litrów.
Przetargi
Ogłoszenie o zamiarze zawarcia umowy w postępowaniu pn. Rozbudowa systemu Ksat2000i i dostawa licencji
Dokumenty
Punkt konsultacyjny – programy WFOŚiGW w Gdańsku
Dokumenty
wniosek o udostępnienie informacji publicznej dot. stosowanych rozwiązań teleinformatycznych wspierajacych prowadzenie spraw z zakresu obsługi PZGiK
Dokumenty
Aktualizacja planu postępowań o udzielenie zamówień na rok 2025. Wersja nr 18 z dnia 29-10-2025 r.
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 953-25 w sprawie powołania komisji przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji pn.: Dostawa dwóch fabrycznie nowych cystern do przewozu i dystrybucji wody pitnej o pojemności minimum 6000 litrów.
Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi nr 5 im. Gryfitów w Słupsku
Informacje o kwocie przeznaczonej Catering 2026

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

eDoręczenia:
AE:PL-27519-27387-GFTTB-18

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek