Biuletyn Informacji Publicznej Miasta Słupska

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Rejestr zmian

7.02.2025

Interpelacje Radnych
Interpelacja 48/24 - zapytanie dot. absolwentów Collegium Humanum zatrudnionych w Ratuszu oraz podległych instytucjach
Interpelacje Radnych
Interpelacja 47/24 - zapytanie dot. opracowania i wdrożenia procedur zgłoszeń wewnętrznych dla sygnalistów
Interpelacje Radnych
Interpelacja 46/24 - zapytanie dot. utrzymania porządku na terenie Dzielnicy Mieszkaniowej Zachód
Interpelacje Radnych
Interpelacja 45/24 - zapytanie dot. udziału w naszych spółkach posiadaczy MBA z Collegium Humanum
Interpelacje Radnych
Interpelacja 44/24 - zapytanie dot. likwidacji strefy zamieszkania ul. Sucharskiego oraz bieżącego utrzymania ulicy
Interpelacje Radnych
Interpelacja 43/24 - zapytanie dot. powołania przez Prezydenta Miasta Słupska Rzecznika Praw Uczniowskich
Interpelacje Radnych
Interpelacja 42/24 - zapytanie dot. kosztów eksploatacji roweru miejskiego w latach 2022-2024
Interpelacje Radnych
Interpelacja 41/24 - zapytanie dot. ochrony prawnej Słupskiego Niedźwiadka Szczęścia
Interpelacje Radnych
Interpelacja 40/24 - zapytanie dot. sytuacji finansowej budynków komunalnych podłączonych do miejskiej sieci centralnego ogrzewania
Interpelacje Radnych
Interpelacja 39/24 - zapytanie dot. stanu technicznego koszy ulicznych wzdłuż ulicy Sportowej oraz standardu przystanków autobusowych - bez zadaszenia zlokalizowanych między innymi przy ul. Kaszubskiej koło cmentarza i Kościoła, ale również w innych częściach miasta
Interpelacje Radnych
Interpelacja 38/24 - zapytanie dot. niepokojących doniesień o rzekomym braku środków na windykację osób zadłużonych zajmujących mieszkania komunalne
Interpelacje Radnych
Interpelacja 37/24 - zapytanie dot. rozkładu jazdy autobusów MZK
Interpelacje Radnych
Interpelacja 36/24 - zapytanie dot. monitoringu w autobusach MZK
Interpelacje Radnych
Interpelacja 35/24 - zapytanie dot. stanu utrzymania parkingu przy ulicy Orląt Lwowskich - kontynuacja interpelacji nr 58
Interpelacje Radnych
Interpelacja 34/24 - zapytanie dot. wymiany pieców bezklasowych
Interpelacje Radnych
Interpelacja 33/24 - zapytanie dot. przyszłości Starego Rynku
Interpelacje Radnych
Interpelacja 32/24 - zapytanie dot. wysokości krawężników ulicznych
Interpelacje Radnych
Interpelacja 31/24 - zapytanie dot. szpaleru drzew przy Wojska Polskiego (dot. interpelacji nr 44)
Interpelacje Radnych
Interpelacja 30/24 - zapytanie dot. przeniesienia izby wytrzeźwień celem stworzenia możliwości utworzenia Zakładu Aktywizacji Zawodowej przez Fundację Przystań
Interpelacje Radnych
Interpelacja 29/24 - zapytanie dot. nieruchomości przy ulicy Szarych Szeregów 4 w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

eDoręczenia:
AE:PL-27519-27387-GFTTB-18

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek