Biuletyn Informacji Publicznej Miasta Słupska

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Rejestr zmian

5.03.2025

Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 185-25 w sprawie zmian w planie dochodów i wydatków Miasta Słupska na 2025 rok
Ogłoszenia
Wykaz nieruchomości stanowiących własność Miasta Słupska, przeznaczonych do sprzedaży, oddania w dzierżawę, najem i użyczenie

4.03.2025

Przetargi
II przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż nieruchomości niezabudowanej, stanowiącej własność Miasta Słupska, położonej przy ulicy Szczecińskiej w obrębie nr 0010 miasta Słupsk
Przetargi
odwołanie II przetargu ustnego na sprzedaż lokalu mieszkalnego połozonego przy ul. Armii Krajowej 2/17 w Słupsku
Przetargi
II przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż części nieruchomości (lokalu mieszkalnego) położonej w Słupsku przy ul. Armii Krajowej 10 stanowiącej własność Miasta Słupska.
Zespół Szkół Ogólnokształcących w Słupsku
Finanse i mienie
Przetargi
Dostawa dźwigu osobowego w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku przy Placu Zwycięstwa 1
Przetargi
II przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż części nieruchomości (lokalu niemieszkalnego) położonej w Słupsku przy ul. Filmowej 2 stanowiącej własność Miasta Słupska.
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 190-25 w sprawie wykreślenia hipoteki umownej kaucyjnej w kwocie 63.650,92 zł z księgi wieczystej nr SL1S/00...* na wniosek...*
Dokumenty
Zawiadomienie stron o uzyskanych opiniach dot.: rozbudowy dróg: ul. Grunwaldzkiej, ul. Wisławy Szymborskiej; budowie drogi gminnej ul. Miłosza, oraz nowej drogi między ul. Miłosza i ul. Szymborskiej w miejscowości Słupsk i Włynkówko

3.03.2025

Dokumenty
wniosek o udostępnienie informacji publicznej
Ogłoszenia
nabór uwag 19a Sport
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 188-25 w sprawie wprowadzenia Instrukcji Bezpieczeństwa Pożarowego dla budynku Baszty obronnej z budynkiem przymurnym przy ul. Francesco Nullo 3 - 4, 76 - 200 Słupsk.

28.02.2025

Ogłoszenia
Nabór uwag dotyczących realizacji zadania publicznego pn.: “Życie ze stomią – profilaktyka, wsparcie i adaptacja”
Dokumenty
Uchwała Nr XII/155/25 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 26 lutego 2025 r. w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej Miasta Słupska na lata 2025-2039
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 184-25 w sprawie zmiany Zarządzenia Nr 80/ZKO/2025 Prezydenta Miasta Słupska z dnia 28 stycznia 2025 r. w sprawie zasad postępowania z dokumentacją i wskazania podstawowego systemu wykonywania czynności kancelaryjnych w Urzędzie Miejskim w Słupsku
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 179-25 w sprawie ogłoszenia otwartego konkursu ofert na wspieranie wykonania w latach 2025-2026 zadania publicznego dotyczącego wsparcia działań na rzecz współpracy organizacji pozarządowych oraz społeczności lokalnej
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 158-25 w sprawie przeznaczenia do oddania w najem w trybie przetargu ustnego ograniczonego lokalu użytkowego usytuowanego w nieruchomości będącej własnością Skarbu Państwa oraz ogłoszenia wykazu
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 157-25 w sprawie przeznaczenia do oddania w najem w trybie przetargu ustnego ograniczonego lokali użytkowych usytuowanych w nieruchomości będącej własnością Skarbu Państwa oraz ogłoszenia wykazu
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 156-25 w sprawie przeznaczenia do oddania w dzierżawę w trybie bezprzetargowym nieruchomości niezabudowanej stanowiącej własność Skarbu Państwa oraz ogłoszenia wykazu

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

eDoręczenia:
AE:PL-27519-27387-GFTTB-18

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek