Biuletyn Informacji Publicznej Miasta Słupska

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Rejestr zmian

9.04.2024

Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 269-24 w sprawie powołania komisji konkursowej opiniującej oferty organizacji pozarządowych w otwartym konkursie ofert na wsparcie lub powierzenie wykonania w 2024 roku zadania publicznego pod nazwą „Dzień Godności Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną” polegającego...
Ogłoszenia
Obwieszczenie o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej pod nazwą „Przebudowa wraz z rozbudową ulicy Portowej w Słupsku na odcinku od ulicy Bałtyckiej do ulicy Wernera”.
Dokumenty
Wniosek o udostępnienie informacji publicznej dot. garażu na dz. nr 512 przy ul. Piłsudskiego w Słupsku.
Dokumenty
Wniosek o udostępnienie informacji publicznej w zakresie listy aktywnych na dzień 20.03.2024 r. licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego taksówką w mieście Słupsku wraz z liczbą wydanych wypisów

8.04.2024

Ogłoszenia
Obwieszczenie Wójta Gminy Kobylnica
Dokumenty
Wniosek o udostępnienie informacji publicznej dotyczacej wsparcia STK SSA
Dokumenty
Protokół z wyborów do Rady Miejskiej w Słupsku
Dokumenty
Protokół zbiorczych wyników głosowania na obszarze Miasta Słupska w wyborach do Sejmiku Województwa Pomorskiego, Okręg Nr 1
Dokumenty
Protokół wyników głosowania i wyników wyborów Prezydenta Miasta Słupska
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 258-24 w sprawie powierzenia Pani Aldonie Pląsce stanowiska dyrektora Zespołu Szkół "Elektryk" im. Noblistów Polskich w Słupsku.
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 257-24 w sprawie powierzenia Pani Jolancie Banaszkiewicz stanowiska dyrektora Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Słupsku.
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 256-24 w sprawie powierzenia Panu Mariuszowi Domańskiemu stanowiska dyrektora II Liceum Ogólnokształcącego im. Adama Mickiewicza w Słupsku.
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 255-24 w sprawie powierzenia Pani Annie Pączek stanowiska dyrektora Przedszkola Miejskiego nr 31 "Bajkowa Kraina" w Słupsku.
Dokumenty
Uchwała Nr 15 Miejskiej Komisji Wyborczej w Słupsku z dnia 8 kwietnia 2024 r. o przeprowadzeniu ponownego głosowania w wyborach Prezydenta Miasta Słupska w dniu 21 kwietnia 2024 r.
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 254-24 w sprawie powierzenia Pani Marcie Dyjas stanowiska dyrektora Szkoły Podstawowej nr 8 im. Żołnierzy Armii Krajowej w Słupsku.
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 253-24 w sprawie powierzenia Panu Tomaszowi Dobrowolskiemu stanowiska dyrektora Przedszkola Miejskiego Integracyjnego nr 8 "Zamek Skarbów" w Słupsku.
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 252-24 w sprawie powierzenia Pani Elżbiecie Naprawskiej stanowiska Przedszkola Miejskiego nr 7 "Kolorowe Kredki" w Słupsku.
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 243-24 w sprawie przeznaczenia do sprzedaży w formie przetargu ustnego nieograniczonego części nieruchomości (lokalu niemieszkalnego) położonej w Słupsku przy ul. Adama Mickiewicza 6, stanowiącej własność Miasta Słupska oraz ogłoszenia wykazu.
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 251-24 w sprawie powierzenia Pani Beacie Wojteckiej stanowiska dyrektora Przedszkola Miejskiego nr 6 w Słupsku.
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 260-24 w sprawie przeprowadzenia konsultacji społecznych dotyczących propozycji nazwy ulicy w Słupsku.

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek