Biuletyn Informacji Publicznej Miasta Słupska

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Rejestr zmian

20.05.2024

Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 370-24 w sprawie zmian w planie dochodów i wydatków Miasta Słupska na 2024 rok
Przetargi
I przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż części nieruchomości (lokalu niemieszkalnego) położonej w Słupsku przy ul. Adama Mickiewicza 6 stanowiącej własność Miasta Słupska.
Ogłoszenia
Miesięczne stawki dotacji obowiązujące w 2024 roku na jednego ucznia lub wychowanka niepublicznych szkół i placówek oświatowych funkcjonujących na terenie miasta Słupska
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 373-24 w sprawie powołania Komisji do przeprowadzania przetargów na najem lokali użytkowych i garaży stanowiących własność Miasta Słupska.
Dokumenty
Wniosek o udostępnienie informacji publicznej dotyczący ilości ludności w Słupsku z podziałem na kraj pochodzenia

17.05.2024

Dokumenty
Wniosek o udostęnienie informacji publicznej ws. systemu roweru miejskiego
Dokumenty
Wniosek o udostępnienie informacji publicznej ws. systemu roweru miejskiego
Dokumenty
Wniosek o udostęnienie informacji publicznej ws. badań ruchu rowerowego
Dokumenty
Wniosek nr 1
Ogłoszenia
Obwieszczenie o modyfikacji wniosku sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji mieszkaniowej oraz inwestycji towarzyszącej na działkach nr 124/1 i 124/2 obr. 14 przy ulicy Gdańskiej w Słupsku
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 377-24 w sprawie powołania Koordynatorów odpowiedzialnych za realizację Strategii Rozwiązywania Problemów Społecznych w Mieście Słupsku na lata 2019 – 2025+ ze szczególnym uwzględnieniem obszaru rewitalizacji - Polityka Społeczna Słupsk 2025+
Dokumenty
Wniosek o udostępnienie informacji publicznej dotyczącej kastracji i chipowania zwierząt (psów i kotów wlaścicielskich oraz kotów wolno żyjących) na terenie Miasta Słupska
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 376-24 w sprawie zmiany Zarządzenia Nr 95/ZiSS/2024 Prezydenta Miasta Słupska z dnia 31 stycznia 2024 roku w sprawie zatwierdzenia Regulaminu Organizacyjnego Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Słupsku
Projekty uchwał Rady Miejskiej
Druk Nr 3/4 w sprawie nadania imienia Przedszkolu Miejskiemu nr 6 w Słupsku
Projekty uchwał Rady Miejskiej
Druk Nr 3/3 w sprawie nadania imienia Przedszkolu Miejskiemu nr 3 w Słupsku

16.05.2024

Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 374-24 w sprawie wykreślenia hipoteki umownej kaucyjnej w kwocie 88.733,00 zł z księgi wieczystej nr SL1S/00...* na wniosek...*
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 372-24 w sprawie zmiany Zarządzenia Nr 646/ZF/2023 Prezydenta Miasta Słupska z dnia 31 sierpnia 2023 r. w sprawie powołania Zespołu ds. przygotowania projektu pn. „Rozwój zielono-błękitnej infrastruktury na terenie Miasta Słupska - etap I”
Projekty uchwał Rady Miejskiej
Druk nr 3/2 w sprawie ustalenia wysokości opłat za świadczenia udzielane przez przedszkola, dla których organem prowadzącym jest Miasto Słupsk
Dokumenty
Otwarty konkurs ofert - zapewnienie schronienia dla osób bezdomnych oraz zabezpieczenie miejsc krótkoterminowego pobytu dla osób niekwalifikujących się do świadczeń z pomocy społecznej
Ogłoszenia
Otwarty konkurs ofert - zapewnienie schronienia dla osób bezdomnych oraz zabezpieczenie miejsc krótkoterminowego pobytu dla osób niekwalifikujących się do świadczeń z pomocy społecznej

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek