Biuletyn Informacji Publicznej Miasta Słupska

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Rejestr zmian

28.02.2025

Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 155-25 w sprawie przeznaczenia do oddania w dzierżawę w trybie bezprzetargowym w trybie bezprzetargowym nieruchomości niezabudowanej stanowiącej własność Skarbu Państwa oraz ogłoszenia wykazu
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 163-25 w sprawie przeznaczenia do oddania w najem w trybie przetargu ustnego ograniczonego lokalu użytkowego usytuowanego w nieruchomości będącej własnością Skarbu Państwa oraz ogłoszenia wykazu
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 164-25 w sprawie przeznaczenia do oddania w najem w trybie przetargu ustnego ograniczonego lokalu użytkowego usytuowanego w nieruchomości będącej własnością Skarbu Państwa oraz ogłoszenia wykazu
Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Słupsku
Informacje o Jednostce Organizacyjnej
Kontrole
Kontrola przeprowadzona w Przedszkolu Miejskim Integracyjnym nr 8 "Zamek Skarbów" w Słupsku przez pracownika Wydziału Edukacji Urzędu Miejskiego w Słupsku
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 165-25 w sprawie przeznaczenia do oddania w najem w trybie przetargu ustnego ograniczonego lokalu użytkowego usytuowanego w nieruchomości będącej własnością Skarbu Państwa oraz ogłoszenia wykazu
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 957-24 w sprawie powołania Komisji rekrutacyjnej w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego uczniów do projektu pn. "Akademia Talentów-Pomorski Program Rozwoju Edukacyjnego Uczniów Szczególnie Uzdolnionych" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu...
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 187-25 w sprawie zmiany Zarządzenia Nr 1029/BM/2024 Prezydenta Miasta Słupska z dnia 31 grudnia 2024 roku w sprawie określenia zasad sporządzania i przekazywania jednostkowych sprawozdań finansowych samorządowych jednostek budżetowych
Dokumenty
GSL_SLUPSK_PCK WOLNOŚCI

27.02.2025

Interpelacje Radnych
Interpelacja 29/25 - zapytanie dot. koszy na śmieci na nowym skwerze przez Emcekiem ul. 3 Maja 22
Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała XII/161/25 w sprawie zaliczenia drogi do kategorii dróg gminnych
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 182-25 w sprawie zmian w planie dochodów i wydatków Miasta Słupska na 2025 rok
Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała XII/156/25 w sprawie zamiaru likwidacji Przedszkola Miejskiego nr 3 „Bursztynowa Wróżka” w Słupsku
Dokumenty
Zgłoszenie kandydata na członka obwodowej komisji wyborczej w wyborach Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej zarządzonych na dzień 18 maja 2025 r.
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 181-25 w sprawie oddania w najem w trybie przetargu ustnego ograniczonego garaży będących własnością Miasta Słupska oraz ogłoszenia wykazu.
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 180-25 w sprawie oddania w najem lokalu niemieszkalnego położonego w Słupsku przy ul. Partyzantów będącego własnością Miasta Słupska oraz ogłoszenia wykazu.
Dokumenty
Wniosek o udostępnienie informacji publicznej dotyczący Planu Ogólnego
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 170-25 w sprawie ustalenia średniego miesięcznego kosztu utrzymania mieszkańca w Domu dla matek z małoletnimi dziećmi i kobiet w ciąży w Słupsku
Kontrole
Kontrola przeprowadzona w Niepublicznej Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej SPERARE w Słupsku przez pracowników Wydziału Edukacji Urzędu Miejskiego w Słupsku
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 183-25 w sprawie powołania i nadania Regulaminu pracy Miejskiej Komisji Wyborczej do przeprowadzenia wyborów do Młodzieżowej Rady Miasta Słupska VI kadencji

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

eDoręczenia:
AE:PL-27519-27387-GFTTB-18

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek