Biuletyn Informacji Publicznej Miasta Słupska

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Rejestr zmian

6.11.2024

Dokumenty
Otwarty konkurs ofert- Turystyka 2025
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 879-24 w sprawie ogłoszenia otwartego konkursu ofert na wykonanie zadań publicznych w zakresie wspierania i upowszechniania turystyki i krajoznawstwa na zadanie - Organizacja imprez turystyczno - rekreacyjnych w okresie od 15 stycznia 2025 roku do 31 grudnia 2025 roku.
Dokumenty
BT42427 SŁUPSK NADRZECZE
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 877-24 w sprawie powołania komisji przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji pn.: „Dostawa produktów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 24 „Słupski Niedźwiadek Szczęścia” w Słupsku”.

5.11.2024

Ogłoszenia
Zawiadomenie o opracowaniu projektu decyzji ws.decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego pn.Budowa sieci cieplnej,linii kablowej SN i linii swiatłowodowej przy ul.Św.Klary z Asyżu na dz.nr 59 w Słupsku.
Przetargi
I przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż części nieruchomości (lokalu mieszkalnego) położonej w Słupsku przy ul. Armii Krajowej 2 stanowiącej własność Miasta Słupska.
Przetargi
Dostawa produktów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego Integracyjnego nr 32 "Tęczowa Dolina" w Słupsku
Dokumenty
Obwieszczenie o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn. „Rozbudowa i budowa połączenia ulic: Bałtycka, Kaszubska, Gdańska w Słupsku dla drogi nr 1 i drogi nr 2”
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 876-24 w sprawie powołania stałej komisji przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowań w ramach projektu „Szkoła zawodowa szkołą dobrego wyboru – podniesienie jakości edukacji w ponadpodstawowych szkołach zawodowych (EFS+)”.
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 875-24 w sprawie powołania komisji przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji pn.: Dostawa produktów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 7 „Kolorowe Kredki” w Słupsku.
Kontrole
Kontrola realizacji projektu pn. "Węzeł transportowy Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Słupska z elementami priorytetów dla komunikacji zbiorowej"
Ogłoszenia
Wyniki otwartego konkursu ofert na realizację zadania publicznego pn. "Organizacja Międzynarodowego Dnia Osób z Niepełnosprawnościami" - środki PFRON
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 701-24 w sprawie ogłoszenia otwartego konkursu ofert na realizację zadania publicznego w zakresie rehabilitacji zawodowej i społecznej osób niepełnosprawnych pn. „Organizacja Międzynarodowego Dnia Osób z Niepełnosprawnościami”, zlecanego ze środków Państwowego Funduszu...
Ogłoszenia
Obwieszczenie Dyrektora Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej Wód Polskich w Gdańsku
Dokumenty
wyniki
Dokumenty
PGK Sp. z o.o./instalacja do fermentacji odpadów ul. Komunalna
Przetargi
Dostawa produktów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 11 „Calineczka” w Słupsku.
Dokumenty
Informacja o zakończeniu eksploatacji instalacji BT43315 SLUPSK PKP
Dokumenty
Wniosek o udostępnienie informacji publicznej dot. taksówek
Dokumenty
Wniosek o udostępnienie informacji publicznej dot. liczby wydanych decyzji administracyjnych o skierowaniu kierowcy na badania lekarskie w latach 2015-2023

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

eDoręczenia:
AE:PL-27519-27387-GFTTB-18

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek