Biuletyn Informacji Publicznej Miasta Słupska

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Rejestr zmian

1.03.2024

Zespół Szkół "Elektryk" im. Noblistów Polskich w Słupsku
Oferta pracy - księgowość - II 2024
Wodociągi Słupsk sp. z o.o.
Informacje o Jednostce Organizacyjnej
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 94-24 w sprawie ustalenia w 2024 roku średniego miesięcznego kosztu utrzymania mieszkańca w Domu Pomocy Społecznej "Leśna Oaza" w Słupsku przy ul. Leśnej 8.
Dokumenty
petycja z dnia 23 stycznia 2024 r. dotycząca zmiany zapisów uchwały Nr XXXI/509/21 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 26 maja 2021 r. w sprawie zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Słupska.
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 142-24 w sprawie ustalenia w 2024 roku średnich miesięcznych wydatków przeznaczonych na utrzymanie dziecka w Placówkach Opiekuńczo - Wychowawczych "Mój Dom - Moja Przyszłość" w Słupsku
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 166-24 w sprawie przeprowadzenia konsultacji społecznych dotyczących projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego
Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała LXIX/970/24 w sprawie przyznania w 2024 roku dotacji celowych na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytkach wpisanych do rejestru zabytków.
Uchwały Rady Miejskiej
Druk Nr 70/3 w sprawie uzgodnienia przeprowadzenia zabiegów pielęgnacyjnych drzewa będącego pomnikiem przyrody
Dokumenty
Wniosek o udostępnienie informacji publicznej dot. inwestycji na Starym Rynku
Projekty uchwał Rady Miejskiej
Druk Nr 70/2 w sprawie uzgodnienia przeprowadzenia zabiegów pielęgnacyjnych drzewa będącego pomnikiem przyrody
Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała LXIX/975/24 w sprawie wyrażenia zgody na zbycie nieruchomości Miasta Słupska
Projekty uchwał Rady Miejskiej
Druk Nr 70/1 w sprawie nadania nazwy skrzyżowaniu o ruchu okrężnym (rondu) w Słupsku.

29.02.2024

Dokumenty
Uchwała Nr 2 Miejskiej Komisji Wyborczej w Słupsku z dnia 29 lutego 2024 r.
Ogłoszenia
Nabór uwag 19a do zadania pn.: “SŁUPSCY OCHOTNICY – Słupska Gala Wolontariatu 2024”
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 164-24 w sprawie ustalenia przerw w funkcjonowaniu przedszkoli miejskich w okresie wakacyjnym 2024 roku.
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 163-24 w sprawie zmiany Zarządzenia nr 36/E/2024 w sprawie terminów postępowania rekrutacyjnego oraz postępowania uzupełniającego na rok szkolny 2024/2025, a także terminów składania dokumentów do przedszkoli, oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych oraz do...
Dokumenty
Klauzula informacyjna dotycząca monitoringu wizyjnego
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 165-24 w sprawie udzielenia pełnomocnictwa Panu Marcinowi Trederowi – Dyrektorowi Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Słupsku do jednoosobowego reprezentowania i składania oświadczeń woli w imieniu Miasta Słupska związanego z realizacją projektu partnerskiego...
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 162-2024 w sprawie zmiany zarządzenia 270/GKiOŚ/2022 Prezydenta Miasta Słupska z dnia 30 marca 2022 roku, zmienionego zarządzeniem Nr 206/GKiOŚ/2023 Prezydenta Miasta Słupska z dnia 21 marca 2023 roku ustalającego szczegółowy harmonogram rzeczowo-finansowy wdrażania...
Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała LXIX/977/24 w sprawie zmiany aktu założycielskiego Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek