Biuletyn Informacji Publicznej Miasta Słupska

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Rejestr zmian

19.02.2025

Projekty uchwał Rady Miejskiej
Druk Nr 12/12 w sprawie rozpatrzenia skargi na działania Prezydenta Miasta Słupska
Dokumenty
wniosek o udostępnienie informacji publicznej dot: działki 230/3 przy ul. Poznańskiej w Słupsku

18.02.2025

Interpelacje Radnych
Interpelacja 27/25 - zapytanie dot. bezpieczeństwa mieszkańców Słupska w kontekście niepokojących zdarzeń
Projekty uchwał Rady Miejskiej
Druk Nr 12/1 w sprawie trybu zgłaszania przez Młodzieżową Radę Miasta Słupska wniosku o podjęcie inicjatywy uchwałodawczej
Projekty uchwał Rady Miejskiej
Druk nr 10/27 w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej Miasta Słupska na lata 2024-2041
Projekty uchwał Rady Miejskiej
Druk Nr 8/21 w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej Miasta Słupska na lata 2024-2041
Projekty uchwał Rady Miejskiej
Druk Nr 9/13 w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej Miasta Słupska na lata 2024-2041
Projekty uchwał Rady Miejskiej
Druk Nr 10/2 w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej Miasta Słupska na lata 2025-2039
Projekty uchwał Rady Miejskiej
Druk Nr 12/14 w sprawie trybu zgłaszania przez Młodzieżową Radę Miasta Słupska wniosku o podjęcie inicjatywy uchwałodawczej
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 142-25 w sprawie wyznaczenia nauczyciela zastępującego dyrektora Przedszkola Miejskiego nr 15 "Kolorowy Wiatraczek" w Słupsku oraz nauczyciela wyznaczonego do jego zastępowania w przypadku ich jednoczesnej nieobecności.
Dokumenty
Plany
Projekty uchwał Rady Miejskiej
Druk nr 12/11 w sprawie trybu udzielania i rozliczania dotacji z budżetu Miasta Słupska dla szkół i placówek funkcjonujących na terenie miasta Słupska prowadzonych przez osoby fizyczne lub prawne inne, niż miasto Słupsk oraz trybu przeprowadzania kontroli prawidłowości ich...
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 140-25 w sprawie wykreślenia hipoteki umownej w kwocie 275.941,00 zł z księgi wieczystej nr SL1S/00...* na wniosek...*
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 139-25 w sprawie wykreślenia hipoteki umownej kaucyjnej w kwocie 199.654,00 zł z księgi wieczystej nr SL1S/00...* na wniosek...*
Dokumenty
wniosek o udostępnienie informacji publicznej dot. decyzji określającej zakres sposób i termin zakończenia rekultywacji
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 141/GKiOŚ/2025 w sprawie ustalenia regulaminu konkursu - akcji zbiórki makulatury pn.:" Kochamy naturę i zbieramy makulaturę!" oraz powołania komisji konkursowej do jego rozstrzygnięcia.

17.02.2025

Interpelacje Radnych
Interpelacja 23/25 - zapytanie dot. zadania-usługi pn. "Konserwacja i naprawa oświetlenia ulicznego i parkowego, będącego w zarządzie ZIM oraz konserwacja i naprawa instalacji elektrycznych w budynkach administrowanych przez ZIM w Słupsku"
Interpelacje Radnych
Interpelacja 25/25 - zapytanie dot. usunięcia (a raczej jego brakiem) usterek z protokołu z przeglądu gwarancyjnego inwestycji budowy węzła transportowego z 21.06.2024 r. i nienależytym przeprowadzeniem przeglądu gwarancyjnego
Interpelacje Radnych
Interpelacja 22/25 - zapytanie dot. 12-stu aneksów do umowy 76/2020 z dnia 8 października 2020 r. inwestycji pn. "Budowa transportowego węzła integracyjnego miasta Słupska"
Interpelacje Radnych
Interpelacja 26/25 - zapytanie dot. likwidacji przejść dla pieszych na al. Sienkiewicza

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

eDoręczenia:
AE:PL-27519-27387-GFTTB-18

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek