Biuletyn Informacji Publicznej Miasta Słupska

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Rejestr zmian

26.04.2024

Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała LXXI/1011/24 w sprawie zgody na udzielenie bonifikaty od opłat rocznych z tytułu trwałego zarządu

25.04.2024

Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała LXXI/1009/24 w sprawie przystąpienia do zmiany Gminnego Programu Rewitalizacji Miasta Słupska na lata 2017 - 2025+
Dokumenty
Uchwała Nr LXXI/1005/24 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 24 kwietnia 2024 r. w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej na lata 2024-2041
Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała LXXI/1005/24 w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej Miasta Słupska na lata 2024-2041
Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała L/741/22 w sprawie wyrażenia zgody na odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia umowy użytkowania nieruchomości położonej w Słupsku przy ulicy Jana Kilińskiego 38
Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała LXXI/1004/24 w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2024 rok
Dokumenty
Wniosek o udostępnienie formularza "GUGiK"- Sprawozdanie o powiatowym zasobie geodezyjnym i kartograficznym"
Ogłoszenia
Obwieszczenie o wydaniu przez Wojewodę Pomorskiego decyzji o uchyleniu decyzji I instancji oraz o umorzeniu przedmiotowego postępowania - inwestycja drogowa pn.Rozbudowa ulic Zamenhofa, Piekiełko, Grodzkiej wraz z budową "zielonego parkingu".
Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała LXX/998/24 w sprawie wystąpienia do Ministra Zdrowia z petycją o ujednolicenie sprawozdawczości w zakresie chorób zakaźnych
Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała LXXI/1007/24 w sprawie zawarcia porozumienia pomiędzy Miastem Słupsk a Powiatem Słupskim dotyczącego współfinansowania kosztów funkcjonowania Powiatowego Urzędu Pracy w Słupsku

24.04.2024

Dokumenty
Komisja Gospodarki Komunalnej
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 304-24 w sprawie przeznaczenia do oddania w dzierżawę w trybie bezprzetargowym części nieruchomości gruntowej niezabudowanej stanowiącej własność Miasta Słupska oraz ogłoszenia wykazu.
Dokumenty
Zawiadomienie stron w sprawie wydania dec. o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn.:Budowa sieci cieplnej technologicznej, linii kablowej SN oraz linii światłowodowej na terenie Oczyszczalni Ścieków przy ul. Sportowej do kotłowni KR-2
Protokoły z posiedzeń Rady Miejskiej
Protokół Nr LXX/24 z 27 marca 2024 r.
Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała LXX/996/24 w sprawie nadania nazwy skrzyżowaniu o ruchu okrężnym (rondu) w Słupsku.
Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała LXXI/1010/24 w sprawie zgody na odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia umowy dzierżawy nieruchomości stanowiącej własność Miasta Słupsk
Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała LXXI/1006/24 w sprawie sprostowania oczywistej omyłki pisarskiej w Uchwale Nr LXX/981/24 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 27 marca 2024 roku w sprawie wystąpienia z wnioskiem o dokonanie zmiany granic Miasta Słupska
Przetargi
III przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż lokalu mieszkalnego położonego w Słupsku przy ul. Armii Krajowej 31 stanowiącego własność Miasta Słupska.
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 311-24 w sprawie ustalenia wysokości cen za udostępnienie obiektów, urządzeń i usług świadczonych przez Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Słupsku
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 310-24 w sprawie ustalenia średniego miesięcznego kosztu pobytu w ośrodkach wsparcia, mieszkaniach treningowych i wspomaganych

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek