Biuletyn Informacji Publicznej Miasta Słupska

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Rejestr zmian

14.01.2025

Dokumenty
Plan postępowań o udzielenie zamówień na rok 2025
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 1031-24 w sprawie maksymalnego miesięcznego wynagrodzenia, wymagań kwalifikacyjnych oraz szczegółowych warunków wynagradzania dyrektorów (kierowników) i zastępców dyrektorów (kierowników) jednostek budżetowych oraz samorządowych zakładów budżetowych miasta Słupska.
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 1028-24 w sprawie określenia zasad sporządzania i przekazywania sprawozdań budżetowych oraz sprawozdań w zakresie operacji finansowych

13.01.2025

Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 21-25 w sprawie unieważnienia otwartego konkursu ofert na realizację w formie wsparcia lub powierzenia wykonania zadania publicznego w obszarze polityki społecznej z zakresu opieki paliatywnej w 2025 roku
Dokumenty
Udział społeczny w postępowaniu o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn. podniesienie rzędnych składowania odpadów obecnie eksploatowanej instalacji PGK Sp. z o.o.
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 20-25 w sprawie przekazania do zasobów Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Spółka z o.o. w Słupsku w zarządzanie i administrowanie lokal położony w Słupsku przy ul. Juliana Tuwima 2/5A
Ogłoszenia
Wyniki otwartego konkursu ofert na wsparcie lub powierzenie wykonania zadania publicznego z zakresu profilaktyki i rozwiązywania problemów uzależnień oraz przeciwdziałania przemocy domowej na 2025 rok pn. Prowadzenie całorocznej, stacjonarnej działalności
Kontrole
Kontrola przeprowadzona w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Słupsku przez pracowników Wydziału Zdrowia i Spraw Społecznych Urzędu Miejskiego w Słupsku
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 18-25 w sprawie powołania komisji do spraw podziału środków na dofinansowanie doskonalenia zawodowego nauczycieli zatrudnionych w szkołach i placówkach oświatowych prowadzonych przez Miasto Słupsk
II Liceum Ogólnokształcące im. Adama Mickiewicza w Słupsku
Finanse i mienie
Kontrole
Kontrola przeprowadzona w Policealnej Szkole Medycznej w Słupsku przez pracowników Urzędu Miejskiego w Słupsku za miesiąc wrzesień 2024 r.
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 1023-24 w sprawie ujednolicenia planu finansowego dla wydzielonych rachunków środków z Funduszu Przeciwdziałania COVID-19
Kontrole
Kontrola przeprowadzona w Schronisku dla Zwierząt w Słupsku w dniu 21 listopada 2024 roku przez pracownika Wydziału Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 19-25 w sprawie ujednolicenia planu finansowego dla wydzielonych rachunków środków z Funduszu Przeciwdziałania COVID-19
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 2-25 w sprawie zmian w planie dochodów i wydatków Miasta Słupska na 2025 rok
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 1-25 w sprawie planu finansowego zadań z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych Miastu Słupsk odrębnymi ustawami na 2025 rok
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 894-24 w sprawie przyjęcia projektu zmiany wieloletniej prognozy finansowej Miasta Słupska na lata 2025-2039
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 14-25 w sprawie unieważnienia otwartego konkursu ofert na wsparcie wykonania zadań publicznych w zakresie wspierania i upowszechniania kultury fizycznej na zadanie – Prowadzenie szkolenia i współzawodnictwa sportowego w piłce nożnej na szczeblu III ligi w okresie od...
Przetargi
I pisemny przetarg ograniczony na oddanie w najem na czas nieokreślony lokalu użytkowego położonego w Słupsku przy ul. Towarowej 10 , na terenie dworca autobusowego (Węzła Transportowego).

10.01.2025

Ogłoszenia
Wykaz dotacji udzielonych w 2024 roku w ramach Specjalnej Strefy Rewitalizacji

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

eDoręczenia:
AE:PL-27519-27387-GFTTB-18

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek