Biuletyn Informacji Publicznej Miasta Słupska

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Rejestr zmian

30.01.2024

Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 88-24 w sprawie przeznaczenia do oddania w dzierżawę części nieruchomości, stanowiącej własność Miasta Słupska oraz ogłoszenia wykazu.
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 85-24 w sprawie przeznaczenia do oddania w dzierżawę w trybie bezprzetargowym nieruchomości w częściach, stanowiących własność Miasta Słupska oraz ogłoszenia wykazu.
Projekty uchwał Rady Miejskiej
Druk Nr 68/12 w sprawie zmiany uchwały Nr XII/208/19 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 30 października 2019 r. w sprawie ustalenia zasad i warunków sytuowania obiektów małej architektury, tablic reklamowych i urządzeń reklamowych oraz ogrodzeń, ich gabarytów, standardów...
Przetargi
„Dostawa produktów żywnościowych (warzywa i owoce, artykuły bio i diety specjalne, mięso i wędliny, mrożonki) dla Przedszkola Miejskiego Integracyjnego nr 8 „Zamek Skarbów” w Słupsku”.
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 90-24 w sprawie ustanowienia odpłatnej służebności przesyłu.
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 79-24 w sprawie zmiany Zarządzenia Nr 964/ZN/2023 z dnia 18 grudnia 2023 r. w sprawie przekazania do zasobów Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Spółka z o. o. w Słupsku w zarządzanie i administrowanie lokal położony w Słupsku przy ul. Stefana Batorego 4/3.
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 84-24 w sprawie oddania w najem lokalu niemieszkalnego położonego w Słupsku przy ul. Stefana Batorego 4/3 będącego własnością Miasta Słupska oraz ogłoszenia wykazu.

29.01.2024

Projekty uchwał Rady Miejskiej
Druk Nr 68/11 w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej Miasta Słupska na lata 2024-2041
Dokumenty
wniosek o udostępnienie informacji publicznej dot. samorządności mieszkańców
Projekty uchwał Rady Miejskiej
Druk Nr 68/6 w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2024 rok
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 82-24 w sprawie powołania komisji przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji pn.: Wykonanie usług geodezyjnych na potrzeby Miasta Słupska w 2024 r.
Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi nr 10 im. Polonii w Słupsku
Świadczenie usług w zakresie badań profilaktycznych dla pracowników
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 78-24 w sprawie przeznaczenia do oddania w dzierżawę części nieruchomości, stanowiącej własność Miasta Słupska oraz ogłoszenia wykazu.
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 77-24 w sprawie przeznaczenia do oddania w dzierżawę części nieruchomości, stanowiącej własność Miasta Słupska oraz ogłoszenia wykazu.
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 81-24 w sprawie upoważnienia Zarządu Infrastruktury Miejskiej w Słupsku do realizacji Projektu pn. "Akcja dostępność - likwidacja barier w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Słupsku", dofinansowanego ze środków PFRON w ramach programu "Dostępna przestrzeń...
Interpelacje Radnych
Interpelacja 336 dot. stanu technicznego ciągów komunikacyjnych pieszych na ulicy Racławickiej
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 42-24 Zarządzenie Nr 42/ZRP/2024 w sprawie ustalenia regulaminu wewnętrznego Zespołu Radców Prawnych Urzędu Miejskiego w Słupsku
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 1034-23 w sprawie zmiany planu finansowego dla wydzielonych rachunków dla środków z Funduszu Przeciwdziałania COVID-19
Dokumenty
Raport podsumowujący realizację Rocznego Planu Konsultacji Społecznych na 2023 rok
Dokumenty
Raport podsumowujący realizację Rocznego Planu Konsultacji Społecznych na 2023 rok

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek