Biuletyn Informacji Publicznej Miasta Słupska

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Rejestr zmian

2.02.2024

Interpelacje Radnych
Interpelacja 337 dot. uruchomienia przejścia przez ulicę M. Zaborowskiej

1.02.2024

Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała LXVIII/952/24 w sprawie zmiany uchwały Nr VIII/71/11 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 27 kwietnia 2011 roku w sprawie połączenia jednostek budżetowych pod nazwą: Zarząd Transportu Miejskiego w Słupsku, Zarząd Terenów Zieleni Miejskiej i Cmentarzy Komunalnych w Słupsku i Zarząd...
Projekty uchwał Rady Miejskiej
Druk Nr 69/1 w sprawie przyjęcia Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie miasta Słupska na 2024 rok
Dokumenty
wniosek o udostępnienie informacji publicznej dot. PFSB
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 98-24 w sprawie zmiany zarządzenia Nr 611/SK/2021 Prezydenta Miasta Słupska z dnia 29 lipca 2021 r. w sprawie zasad polityki rachunkowości Urzędu Miejskiego w Słupsku
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 76-24 w sprawie zmiany zarządzenia Nr 893/ZKO/2023 z dnia 30 listopada 2023 r. w sprawie inwentaryzacji środków trwałych i pozostałych środków trwałych za 2023 r.
Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała IV/52/19 w sprawie określenia zasad udzielania dotacji z budżetu Miasta Słupska na ochronę środowiska publikacja uchwały w Dzienniku Urzędowym Województwa Pomorskiego
Dokumenty
Sprawozdania z wykonania planu kontroli
Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała LXVIII/959/24 w sprawie zmiany uchwały nr XXV/412/20 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 25 listopada 2020 r. w sprawie ustalenia Regulaminu wynagradzania nauczycieli zatrudnionych w przedszkolach, szkołach i placówkach oświatowych prowadzonych przez Miasto Słupsk.
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 97-24 w sprawie sporządzenia informacji o stanie mienia komunalnego Miasta Słupska za 2023 rok
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 72-24 w sprawie zmian w planie dochodów i wydatków Miasta Słupska na 2024 rok
Dokumenty
Uchwała Nr LXVIII/951/24 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 31 stycznia 2024 r. w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej na lata 2024-2041
Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała LXVIII/955/24 w sprawie zmiany uchwały Nr XXXII/522/21 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 30 czerwca 2021 r. w sprawie przyjęcia Miejskiego Programu Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie oraz Ochrony Ofiar Przemocy w Rodzinie w Słupsku na lata 2021 – 2025
Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała LXVIII/951/24 w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej Miasta Słupska na lata 2024-2041
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 93-24 w sprawie udzielenia pełnomocnictwa Panu Marcinowi Trederowi – Dyrektorowi Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Słupsku do jednoosobowego reprezentowania i składania oświadczeń woli w imieniu Miasta Słupska związanego z realizacją Programu Ministra Rodziny,...
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 96-24 w sprawie planu dofinansowania form doskonalenia zawodowego nauczycieli oraz ustalenia maksymalnej kwoty dofinansowania kształcenia nauczycieli zatrudnionych w szkołach i placówkach prowadzonych przez Miasto Słupsk w 2024 roku.
Informacje o posiedzeniach Rady Miejskiej
LXVII sesja Rady Miejskiej w Słupsku
Informacje o posiedzeniach Rady Miejskiej
LXVI sesja Rady Miejskiej w Słupsku - zwołana na wniosek Prezydenta Miasta
Informacje o posiedzeniach Rady Miejskiej
LXVIII sesja Rady Miejskiej w Słupsku
Ogłoszenia
Wykaz nieruchomości stanowiących własność Miasta Słupska, przeznaczonych do sprzedaży, oddania w dzierżawę, użyczenie i najem

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek