Ta witryna internetowa korzysta z plików cookie. Pozostając na niej wyrażasz zgodę na korzystanie z cookie.
Podstawa prawna:
Art. 173, 174 oraz Art. 209 znowelizowanej ustawy Prawo Telekomunikacyjne (DU z 21.12.2012, poz. 1445), który dostosował polskie przepisy do dyrektyw unijnych 2009/136/WE i 2009/140/WE.

Biuletyn Informacji Publicznej Miasta Słupska

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Rejestr zmian

13.05.2025

Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 387-25 w sprawie przeprowadzenia konsultacji społecznych dotyczących projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 388-25 w sprawie przeznaczenia do sprzedaży w formie przetargu ustnego nieograniczonego części nieruchomości (lokalu niemieszkalnego) położonej w Słupsku przy ul. Sierpinka 2 stanowiącej własność Miasta Słupska oraz ogłoszenia wykazu.
Dokumenty
Jolanta Nitkowska-Węglarz/Żeromskiego 11/4
Interpelacje Radnych
Interpelacja 65/25 - interpelacja dot. uporządkowania zasad korzystania z hulajnóg elektrycznych i uregulowania działalności operatorów tych pojazdów na terenie Słupska
Dokumenty
Strategia Rozwoju Miasta Słupska do 2030 roku
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 389-25 w sprawie przeznaczenia do sprzedaży w formie przetargu ustnego ograniczonego nieruchomości niezabudowanej złożonej z działek nr 521 i nr 522 położonej w Słupsku przy ulicy W. Orkana oraz ogłoszenia wykazu.
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 390-25 w sprawie przeznaczenia do sprzedaży w formie przetargu ustnego ograniczonego nieruchomości niezabudowanej złożonej z działek nr 519 i nr 520 położonej w Słupsku przy ulicy W. Orkana oraz ogłoszenia wykazu.
Dokumenty
PREZENTACJA
Dokumenty
POSTANOWIENIE NR 19/216/2025 Komisarza Wyborczego w Słupsku I z dnia 13 maja 2025 r. w sprawie uzupełnienia składu Obwodowej Komisji Wyborczej Nr 15 w mieście Słupsk

12.05.2025

Urząd Stanu Cywilnego › Kierownik
Ewa Prucnal
Ogłoszenia
Nabór ofert 19a SPORT
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 383-25 w sprawie odwołania pełnomocnictwa Panu Krzysztofowi Reszce do dokonywania czynności prawnych związanych z kierowaniem bieżącą działalnością V Liceum Ogólnokształcącego im. Zbigniewa Herberta w Słupsku.
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 382-2025 w sprawie odwołania Pana Krzysztofa Reszki ze stanowiska dyrektora V Liceum Ogólnokształcącego im. Zbigniewa Herberta w Słupsku
Dokumenty
POSTANOWIENIE NR 19/202/2025 Komisarza Wyborczego w Słupsku I z dnia 12 maja 2025 r. w sprawie zmian w składzie Obwodowej Komisji Wyborczej Nr 15 w mieście Słupsk
Przetargi
Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń i kursów dla dwóch szkół ponadpodstawowych w Słupsku w ramach projektu: „Szkoła zawodowa szkołą dobrego wyboru – podniesienie jakości edukacji w ponadpodstawowych szkołach zawodowych (EFS+)” (29 części)
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 386-25 w sprawie wyznaczenia nauczyciela zastępującego dyrektora Przedszkola Miejskiego nr 23 "Promyczek" w Słupsku oraz nauczyciela wyznaczonego do jego zastępowania w przypadku ich jednoczesnej nieobecności
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 385-25 w sprawie wyznaczenia nauczyciela zastępującego dyrektora Przedszkola Miejskiego nr 23 "Promyczek" w Słupsku w przypadku jego nieobecności.
Dokumenty
Wniosek o udzielenie informacji publicznej na temat Szkolnych Budżetów Obywatelskich
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 379-25 w sprawie zmian w planie dochodów i wydatków Miasta Słupska na 2025 rok
Dokumenty
Wniosek o udostępnienie informacji publicznej w sprawie posiadania przez Miasto Słupsk miejskiego planu adaptacji do zmian klimatu

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

eDoręczenia:
AE:PL-27519-27387-GFTTB-18

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek