Biuletyn Informacji Publicznej Miasta Słupska

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Rejestr zmian

3.12.2025

Kontrole
Kontrola przeprowadzona w klubie dziecięcym "Senso - Łapki" w Słupsku przez pracowników Wydziału Zdrowia i Spraw Społecznych Urzędu Miejskiego w Słupsku
Dokumenty
Wniosek o udostępnienie informacji publicznej ws. zdarzenia między młodzieżą
Dokumenty
Petycja z dnia 13.02.2023r. (data wpływu do Prezydenta Miasta Słupska 22.02.2023r.) w sprawie zwiększenia świadomości prawnej dotyczącej transplantacji wśród lokalnej społeczności. Termin rozpatrzenia petycji 22.05.2023r.
Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała XXIII/284/25 w sprawie zmiany nazw ulic

2.12.2025

Dokumenty
Programy współpracy
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 1063-25 zmieniające zarządzenie Nr 818/ZiSS/2025 Prezydenta Miasta Słupska z dnia 18 września 2025 r. w sprawie ustalenia średniego miesięcznego kosztu pobytu w ośrodkach wsparcia i mieszkaniach treningowych

1.12.2025

Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 1062-25 w sprawie zapewnienia pracownikom okularów lub szkieł kontaktowych korygujących wzrok podczas pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 1051-25 w sprawie przeznaczenia do sprzedaży w trybie bezprzetargowym części nieruchomości (lokalu mieszkalnego) położonej w Słupsku przy ul. Stanisława Staszica 11 - 11A stanowiącej własność Miasta Słupska oraz ogłoszenia wykazu.
Dokumenty
Petycja z dnia 22 września 2025 r.(data wpływu do Rady Miejskiej 16.10.2025 r.) w sprawie wprowadzenia na terenie Miasta Słupska zakazu korzystania z hulajnóg elektrycznych i innego rodzaju podobnych środków transportu osobistego o napędzie elektrycznym.
Kontrole
Kontrola przeprowadzona w Przedszkolu Niepublicznym Nr 2 "Parkowe Przedszkole" w Słupsku przez pracowników Wydziału Edukacji Urzędu Miejskiego w Słupsku
Kontrole
Kontrola przeprowadzona w klubie dziecięcym "Miś" w Słupsku przez pracowników Wydziału Zdrowia i Spraw Społecznych Urzędu Miejskiego w Słupsku
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 1032-25 w sprawie zmian w planie dochodów i wydatków Miasta Słupska na 2025 rok
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 1035-25 w sprawie zmian w planie dochodów i wydatków Miasta Słupska na 2025 rok
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 1060-25 w sprawie ogłoszenia otwartego konkursu ofert na realizację zadania publicznego z zakresu profilaktyki i rozwiązywania problemów uzależnień oraz przeciwdziałania przemocy domowej w 2026 roku
Dokumenty
Strategia Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych dla MOF Słupsk-Ustka
Dokumenty
Otwarty konkurs ofertna 2026 rok pn: Prowadzenie całorocznej, stacjonarnej działalności pomocowej w zakresie psychoterapii, punktu konsultacyjnego dla dzieci i młodzieży z grup ryzyka, eksperymentujących z substancjami psychoaktywnymi, neofitów...
Ogłoszenia
Otwarty konkurs ofert - prowadzenie całorocznej, stacjonarnej działalności pomocowej w zakresie psychoterapii, punktu konsultacyjnego dla dzieci i młodzieży z grup ryzyka, eksperymentujących z substancjami psychoaktywnymi, neofitów oraz ich rodzin.
Dokumenty
Artur Kupc/Słowackiego 9/3b
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 1059-25 w sprawie przyjęcia kalendarza wyborczego oraz ogłoszenia wyborów do Słupskiej Rady Działalności Pożytku Publicznego

28.11.2025

Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 1056-25 w sprawie ogłoszenia otwartego konkursu ofert na realizację w formie wsparcia lub powierzenia zadania publicznego w obszarze polityki społecznej z zakresu rozwoju, wsparcia i integracji cudzoziemek i cudzoziemców w 2026 roku

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

eDoręczenia:
AE:PL-27519-27387-GFTTB-18

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek