Biuletyn Informacji Publicznej Miasta Słupska

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Rejestr zmian

23.07.2025

Dokumenty
Agnieszka Ollik/Paderewskiego 6/6
Praca
stanowisko ds. ochrony wód i gleby w Referacie Ochrony Środowiska w Wydziale Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska
Przetargi
Dostawa produktów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 19 „Słupskiego Chłopczyka” w Słupsku
Dokumenty
Wniosek o informację publiczną dot. działań podjętych przez Straż Miejską w związku ze zgłoszeniami mailowymi z dn. 16.07.2025 r. z ul. Wiejskiej w Słupsku.
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 621-25 w sprawie przeznaczenia do sprzedaży w formie przetargu ustnego nieograniczonego części nieruchomości (lokalu niemieszkalnego) położonej w Słupsku przy ul. Adama Mickiewicza 20-Zygmunta Krasińskiego 11 , stanowiącej własność Miasta Słupska oraz ogłoszenia wykazu.

22.07.2025

Dokumenty
Wniosek o udostępnienie informacji publicznej dot. psychologów szkolnych oraz Edukacji Zdrowotnej
Kontrole
Kontrola przeprowadzona w Policealnej Szkole Medycznej w Słupsku przez pracowników Urzędu Miejskiego w Słupsku za okres od kwietnia 2024 r. do czerwca 2024 r.
Projekty uchwał Rady Miejskiej
Druk Nr 18/6 w sprawie przewidywanego terminu załatwienia wniosku z dnia 18 lipca 2025 r.
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 627-25 w sprawie wyznaczenia podległych Prezydentowi Miasta Słupska jednostek organizacyjnych i spółek prawa handlowego jako podmiotów ochrony ludności
Interpelacje Radnych
Interpelacja 107/25 - wniosek dot. możliwości wykorzystania geotermii w Słupsku
Dokumenty
Aktualizacja planu postępowań o udzielenie zamówień na rok 2025. Wersja nr 9 z dnia 22-07-2025 r.
Dokumenty
Monika, Tomasz Chrul/Zaborowskiej 3
Ogłoszenia
Obwieszczenie Prezydenta Miasta Słupska o odstąpieniu od przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko aktualizacji dokumentu pn.: „Strategia Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych dla Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Słupsk-Ustka”

21.07.2025

Dokumenty
Komisja Gospodarki Komunalnej
Przetargi
Dostawa produktów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 1 „Zaczarowany Ogród” w Słupsku
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 624-25 w sprawie powołania komisji przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania w trybie przetargu nieograniczonego pn.: Dostawa sprzętów informatycznych wzmacniających odporność na zagrożenia cyfrowe w Urzędzie Miejskim w Słupsku oraz jednostkach...
Dokumenty
Aktualizacja planu postępowań o udzielenie zamówień na rok 2025. Wersja nr 8 z dnia 21-07-2025 r.
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 625-25 w sprawie powołania komisji przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji pn.: Dostawa produktów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 19 „Słupskiego Chłopczyka” w Słupsku.
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 623-25 w sprawie powołania komisji przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji pn.: Dostawa produktów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 1 „Zaczarowany Ogród” w Słupsku.
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 626-25 w sprawie powołania komisji przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji w zw. z art. 359 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych pn.: Usługi szkoleniowe wzmacniające odporność na zagrożenia...

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

eDoręczenia:
AE:PL-27519-27387-GFTTB-18

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek