Biuletyn Informacji Publicznej Miasta Słupska

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Rejestr zmian

4.11.2024

Kontrole
Kontrola przeprowadzona w Żłobku "Hipcio" w Słupsku przez pracowników Wydziału Zdrowia i Spraw Społecznych Urzędu Miejskiego w Słupsku
Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała VIII/81/24 zmieniająca uchwałę nr XII/198/19 z dnia 30 października 2019 r. w sprawie stawek podatku od środków transportowych
Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała VIII/80/24 w sprawie stawek podatku od nieruchomości
Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała VIII/90/24 w sprawie zawarcia przez Miasto Słupsk porozumienia z Powiatem Bytowskim w zakresie organizacji publicznego transportu zbiorowego w powiatowych przewozach pasażerskich o charakterze użyteczności publicznej

31.10.2024

Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 867-24 w sprawie powołania komisji przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji pn.: Dostawa produktów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 11 „Calineczka” w Słupsku.
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 866-24 w sprawie powołania komisji przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji pn.: Dostawa produktów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego Integracyjnego nr 32 „Tęczowa Dolina” w Słupsku.
Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała VIII/95/24 w sprawie skargi na działania Dyrektora Zarządu Infrastruktury Miejskiej w Słupsku i Prezydenta Miasta Słupska
Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała VIII/94/24 w sprawie rozpatrzenia skargi na działania Prezydenta Miasta Słupska
Dokumenty
SLU0007A SZCZECIŃSKA 69
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 852-24 w sprawie przeznaczenia do sprzedaży w formie przetargu ustnego nieograniczonego części nieruchomości (lokalu mieszkalnego) położonej w Słupsku przy ul. Armii Krajowej 10, stanowiącej własność Miasta Słupska oraz ogłoszenia wykazu.
Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała VIII/89/24 w sprawie wyrażenia woli współpracy z Powiatem Słupskim w zakresie tworzenia, realizacji, koordynacji i monitorowania Lokalnego Programu Ochrony Zdrowia Psychicznego dla Miasta Słupska i Powiatu Słupskiego na lata 2024-2030
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 864-24 w sprawie przeprowadzenia konsultacji społecznych dotyczących projektu Rocznego Planu Konsultacji Społecznych na 2025 rok
Dokumenty
Projekt Planu Konsultacji Społecznych na 2025r.
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 833-24 w sprawie przeznaczenia do oddania w najem lokale użytkowe usytuowane w nieruchomości będącej własnością Skarbu Państwa oraz ogłoszenia wykazu
Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała VIII/77/24 w sprawie zmiany treści Uchwały Nr XXXII/518/21 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 30 czerwca 2021 roku w sprawie emisji obligacji komunalnych z przeznaczeniem na zaciągnięcie zobowiązania, które obniży łączny koszt obsługi długu w całym okresie spłaty oraz zasad...
Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała VIII/76/24 w sprawie zmiany treści Uchwały Nr XXIV/395/20 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 28 października 2020 roku w sprawie emisji obligacji komunalnych oraz zasad ich zbywania, nabywania i wykupu
Dokumenty
Monika Młodzianowska/Wojska Polskiego 37/6
Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała VIII/88/24 w sprawie ustalenia kwoty dotacji na 2025 r. przypadającej na jedną osobę będącą uczestnikiem lub pracownikiem Centrum Integracji Społecznej w Słupsku
Protokoły z posiedzeń Rady Miejskiej
Protokół Nr VIII/24 z 30 października 2024 r.
Dokumenty
w sprawie powołania Słupskiej Rady Seniorów i nadania jej statutu

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek