Biuletyn Informacji Publicznej Miasta Słupska

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Rejestr zmian

10.12.2025

Interpelacje Radnych
Interpelacja 202/25 - zapytanie dot. uchwały Rady Miejskiej w Słupsku Nr IX/144/19 z dnia 26 czerwca 2019 r. w sprawie określenia szczegółowych warunków udzielania pomocy materialnej o charakterze motywacyjnym dla uczniów pobierających naukę w szkołach znajdujących się na terenie Miasta Słupska
Interpelacje Radnych
Interpelacja 193/25 - zapytanie dot. uwzględnienia w systemie zbiórki odzieży i tekstyliów sposobu na ponowne użycie/zagospodarowania niezniszczonej/nadającej się do dalszego użytku odzieży poprzez wprowadzenie możliwości oddania jej do pojemników organizacji społecznej/instytucji dzięki czemu...
Interpelacje Radnych
Interpelacja 197/25 - zapytanie dot. potrzeby podjęcia działań na rzecz budowania kultury dialogu i przeciwdziałania mowie nienawiści w życiu publicznym miasta
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 1074-25 w sprawie powołania komisji do przygotowania i przeprowadzenia postępowania w trybie zamówienia z wolnej ręki pn.: „Świadczenie usługi pobierania, przetwarzania, analizowania i wizualizacji danych z czujników do pomiaru jakości powietrza oraz serwisu i...
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 1073-25 w sprawie przyznania dodatków motywacyjnych dyrektorom i nauczycielom pełniącym obowiązki dyrektora szkół i placówek oświatowych prowadzonych przez Miasto Słupsk.

9.12.2025

Interpelacje Radnych
Interpelacja 185/25 - zapytanie dot. stanu technicznego muralu przy ulicy Braci Gierymskich
Praca
stanowisko ds. planowania budżetu w Referacie Planowania Budżetu Miasta w Wydziale Budżetu Miasta
Interpelacje Radnych
Interpelacja 194/25 - zapytanie dot. używania fajerwerków na terenie miasta Słupska
Dokumenty
Wniosek o udostępnienie informacji publicznej dotyczący odnawialnych źródeł energii
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 1072-25 w sprawie udzielenia pełnomocnictwa Panu Marcinowi Trederowi - Dyrektorowi Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Słupsku do jednoosobowego reprezentowania i składania oświadczeń woli w imieniu Miasta Słupska, związanego z realizacją projektu „Integracja...
Dokumenty
Plany audytu
Dokumenty
Plany kontroli
Projekty uchwał Rady Miejskiej
Druk Nr 24/10 w sprawie przyjęcia „Lokalnego Programu Ochrony Zdrowia Psychicznego dla Miasta Słupska i Powiatu Słupskiego na lata 2025 – 2030”
Dokumenty
Zawiadomienie o wydaniu postanowienia o sprostowaniu omyłki pisarskiej w decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na uzbrojeniu terenów inwestycyjnych pod funkcję przemysłową w północnej części Słupska oraz postanowieniu.
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 1064-25 w sprawie zmian w planie dochodów i wydatków Miasta Słupska na 2025 rok

8.12.2025

Ogłoszenia
Obwieszczenie Prezydenta Miasta Słupska o odstąpieniu od przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko
Interpelacje Radnych
Interpelacja 209/25 - zapytanie dot. złego stanu technicznego łącznika ulicy Lipowej z ulicą Klonową
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 1061-25 w sprawie zmian w planie dochodów i wydatków Miasta Słupska na 2025 rok
Interpelacje Radnych
Interpelacja 208/25 - zapytanie dot. lodowiska na Starym Rynku
Interpelacje Radnych
Interpelacja 207/25 - zapytanie dot. oświetlenia ulicznego na przykładzie ulicy Kołłątaja

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

eDoręczenia:
AE:PL-27519-27387-GFTTB-18

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek