Biuletyn Informacji Publicznej Miasta Słupska

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Rejestr zmian

4.11.2024

Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała VIII/92/24 w sprawie zmiany Uchwały Nr LIII/745/18 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 27 czerwca 2018 roku, w sprawie utworzenia jednostki budżetowej „Słupskiego Centrum Usług Wspólnych” oraz nadania jej statutu.
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 874-24 w sprawie przeznaczenia do oddania w dzierżawę nieruchomości, stanowiącej własność Miasta Słupska oraz ogłoszenia wykazu.
Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała VIII/79/24 w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej Miasta Słupska na lata 2024-2041
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 873-24 w sprawie wykreślenia hipoteki umownej kaucyjnej w kwocie 175.641,00 zł z księgi wieczystej nr SL1S/00...* na wniosek...*
Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała VIII/78/24 w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2024 rok
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 872-24 w sprawie wykreślenia hipoteki umownej w kwocie 59.195,00 zł z księgi wieczystej nr SL1S/00...* na wniosek...*
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 869-24 w sprawie przeznaczenia do oddania w dzierżawę części nieruchomości, stanowiącej własność Miasta Słupska oraz ogłoszenia wykazu.
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 871-24 w sprawie wykreślenia hipoteki umownej w kwocie 131.544,00 zł z księgi wieczystej nr SL1S/00...* na wniosek...*
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 870-24 w sprawie wykreślenia hipoteki umownej w kwocie 174.479,00 zł z księgi wieczystej nr SL1S/00...* na wniosek...*
Praca
stanowisko ds. gospodarki odpadami komunalnymi i edukacji ekologicznej w Referacie Gospodarki Odpadami w Wydziale Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska
Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała VIII/75/24 w sprawie udzielenia pomocy finansowej Samorządowi Województwa Pomorskiego z przeznaczeniem na zakup obrazu autorstwa Stanisława Ignacego Witkiewicza „Portret Zdzisława Czermańskiego” z 1926 r. na rzecz Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku
Kontrole
Kontrola przeprowadzona w Żłobku "Hipcio" w Słupsku przez pracowników Wydziału Zdrowia i Spraw Społecznych Urzędu Miejskiego w Słupsku
Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała VIII/81/24 zmieniająca uchwałę nr XII/198/19 z dnia 30 października 2019 r. w sprawie stawek podatku od środków transportowych
Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała VIII/80/24 w sprawie stawek podatku od nieruchomości
Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała VIII/90/24 w sprawie zawarcia przez Miasto Słupsk porozumienia z Powiatem Bytowskim w zakresie organizacji publicznego transportu zbiorowego w powiatowych przewozach pasażerskich o charakterze użyteczności publicznej

31.10.2024

Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 867-24 w sprawie powołania komisji przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji pn.: Dostawa produktów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 11 „Calineczka” w Słupsku.
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 866-24 w sprawie powołania komisji przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji pn.: Dostawa produktów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego Integracyjnego nr 32 „Tęczowa Dolina” w Słupsku.
Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała VIII/95/24 w sprawie skargi na działania Dyrektora Zarządu Infrastruktury Miejskiej w Słupsku i Prezydenta Miasta Słupska
Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała VIII/94/24 w sprawie rozpatrzenia skargi na działania Prezydenta Miasta Słupska
Dokumenty
SLU0007A SZCZECIŃSKA 69

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek