Biuletyn Informacji Publicznej Miasta Słupska

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Rejestr zmian

12.09.2024

Projekty uchwał Rady Miejskiej
Druk 7/11 w sprawie zmiany uchwały Nr LXIX/966/24 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 28 lutego 2024 r. w sprawie planu podziału środków z Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych na realizację zadań z zakresu rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz...
Dokumenty
Petycja z dnia 29 sierpnia 2024r. w sprawie odwołania wydarzenia pn. "PikniQ+". Termin rozpatrzenia petycji: 29.11.2024r.
Projekty uchwał Rady Miejskiej
Druk Nr 7/12 w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie porozumienia międzygminnego w sprawie przejęcia przez Miasto Słupsk praw i obowiązków Gminy Miasta Ustka w zakresie korzystania z usług Punktu Interwencji Kryzysowej i Przeciwdziałania Przemocy Domowej
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 683-24 w sprawie zmiany do Zarządzenia nr 893/WiP/2022 z 30 listopada 2022 r. w sprawie powołania Słupskiej Rady Działalności Pożytku Publicznego
Dokumenty
Sylwia Podsiadło/Przemysłowa 2 of./2
Dokumenty
Dorota, Dariusz Iwanowicz/Limanowskiego 19
Przetargi
„Świadczenie usług pocztowych i kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek oraz ich ewentualnych zwrotów w rozumieniu ustawy Prawo Pocztowe (...)"

11.09.2024

Kontrole
Kontrola realizacji zadania pn. Pracownia Samodzielności Zakątek” przez pracowników Wydziału Zdrowia i Spraw Społecznych Urzędu Miejskiego w Słupsku
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 681-24 w sprawie udzielenia pełnomocnictwa Panu Marcinowi Trederowi – Dyrektorowi Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Słupsku do jednoosobowego reprezentowania i składania oświadczeń woli w imieniu Miasta Słupska związanych z realizacją umowy nr 2/DM/Słupsk/PROGRAM ZA...
Projekty uchwał Rady Miejskiej
Druk Nr 7/8 w sprawie zakończenia realizacji programu polityki zdrowotnej pod nazwą „Słupski program przeciwdziałania skutkom niepłodności poprzez dofinansowanie leczenia metodą zapłodnienia pozaustrojowego na lata 2023 – 2027”
Dokumenty
Kołłątaja 15c/T-MOBILE POLSKA S.A.; Towerlink Poland Sp. z o.o.
Interpelacje Radnych
Interpelacja 49 dot. funkcjonowania Straży Miejskiej w Słupsku
Interpelacje Radnych
Interpelacja 46 dot. wykluczenia komunikacyjnego przystanku autobusowego przy ulicy Wolności
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 680-24 w sprawie powołania Zespołu ds. rozwoju Miasta Słupska
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 682-24 w sprawie przeprowadzenia konsultacji społecznych projektu uchwały Rady Miejskiej w Słupsku zmieniającej uchwałę Nr XIII/120/15 Rady Miejskiej w Słupsku w sprawie powołania Słupskiej Rady Seniorów i nadania jej statutu
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 677-24 w sprawie wyznaczenia nauczyciela zastępującego dyrektora Przedszkola Miejskiego nr 15 „Kolorowy Wiatraczek” w Słupsku w przypadku jego nieobecności.
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 678-24 w sprawie wyznaczenia nauczyciela zastępującego dyrektora Przedszkola Miejskiego nr 15 "Kolorowy Wiatraczek" w Słupsku oraz nauczyciela wyznaczonego do jego zastępowania w przypadku ich jednoczesnej nieobecności.
Przedszkole Miejskie nr 9 "Akademia Uśmiechu" w Słupsku
Nabór na wolne stanowisko pracy
Praca
stanowisko ds. praw jazdy i nadawania uprawnień do kierowania pojazdami w Referacie Ewidencji Kierowców w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

10.09.2024

Praca
stanowisko: Radca prawny w Zespole Radców Prawnych

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek