Biuletyn Informacji Publicznej Miasta Słupska

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Rejestr zmian

3.07.2025

Dokumenty
Wniosek o udostępnienie informacji dot. flagi
Interpelacje Radnych
Interpelacja 101/25 - zapytanie dot. umieszczenia na budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku flagi środowiska LGBT
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 547-25 w sprawie sprzedaży samochodu marki Fiat Doblo o numerze VIN ZFA22300005724417

2.07.2025

Dokumenty
Wniosek o udzielenie informacji publicznej dotyczącej rejestru prac geodezyjnych
Dokumenty
petycja z dnia 8 marca 2025 r. (data wpływu 11.06.2025) dotycząca wstrzymania działań, które mogłyby przyczynić się do wzrostu liczby imigrantów w regionie.
"Słupskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego" Sp. z o.o.
Informacje o Jednostce Organizacyjnej
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 575-25 w sprawie przekazania do zasobów Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Spółka z o.o. w Słupsku w zarządzanie i administrowanie nieruchomości gruntowej zabudowanej budynkiem

1.07.2025

Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 573-25 w sprawie udzielenia Pani Violetcie Wójcik pełnomocnictwa do dokonywania czynności prawnych związanych z kierowaniem bieżącą działalnością Młodzieżowego Domu Kultury w Słupsku
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 574-25 w sprawie powołania Zespołu ds. Realizacji Projektu pn. „Przebudowa wraz z rozbudową drogi gminnej nr 116342G (ul. Portowa na odcinku od ulicy Bałtyckiej do ulicy Wernera) w Słupsku”
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 572-25 w sprawie udzielenia Pani Magdalenie Skórze pełnomocnictwa do dokonywania czynności prawnych związanych z kierowaniem bieżącą działalnością Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego im. Unicef w Słupsku
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 571-25 w sprawie udzielenia Pani Grażynie Zienkiewicz pełnomocnictwa do dokonywania czynności prawnych związanych z kierowaniem bieżącą działalnością Zespołu Szkół Technicznych w Słupsku
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 570-25 w sprawie udzielenia Panu Wojciechowi Gajewskiemu pełnomocnictwa do dokonywania czynności prawnych związanych z kierowaniem bieżącą działalnością V Liceum Ogólnokształcącego im. Zbigniewa Herberta w Słupsku.
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 569-25 w sprawie udzielenia Panu Grzegorzowi Boreckiemu pełnomocnictwa do dokonywania czynności prawnych związanych z kierowaniem bieżącą działalnością Szkoły Podstawowej nr 6 im. Ludwika Waryńskiego w Słupsku
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 568-25 w sprawie udzielenia Pani Ewie Chochuł pełnomocnictwa do dokonywania czynności prawnych związanych z kierowaniem bieżącą działalnością Szkoły Podstawowej nr 1 im. Henryka Sienkiewicza w Słupsku
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 567-25 w sprawie udzielenia Pani Edycie Wieczorek pełnomocnictwa do dokonywania czynności prawnych związanych z kierowaniem bieżącą działalnością Przedszkola Miejskiego nr 24 „Słupski Niedźwiadek Szczęścia” w Słupsku
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 566-25 w sprawie udzielenia Pani Alinie Bieńkowskiej pełnomocnictwa do dokonywania czynności prawnych związanych z kierowaniem bieżącą działalnością Przedszkola Miejskiego nr 19 „Słupskiego Chłopczyka” w Słupsku
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 565-25 w sprawie udzielenia Pani Aleksandrze Bąkowskiej pełnomocnictwa do dokonywania czynności prawnych związanych z kierowaniem bieżącą działalnością Przedszkola Miejskiego nr 12 „Niezapominajka” w Słupsku
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 564-25 w sprawie udzielenia Pani Dominice Wojciechowicz pełnomocnictwa do dokonywania czynności prawnych związanych z kierowaniem bieżącą działalnością Przedszkola Miejskiego nr 11 „Calineczka” w Słupsku
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 563-25 w sprawie udzielenia Pani Małgorzacie Jaworskiej pełnomocnictwa do dokonywania czynności prawnych związanych z kierowaniem bieżącą działalnością Przedszkola Miejskiego nr 4 „Królestwo Skrzatów” w Słupsku
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 556-25 w sprawie powierzenia Pani Ewie Chochuł stanowiska dyrektora Szkoły Podstawowej nr 1 im. Henryka Sienkiewicza w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

eDoręczenia:
AE:PL-27519-27387-GFTTB-18

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek