Biuletyn Informacji Publicznej Miasta Słupska

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Rejestr zmian

21.05.2025

Zespół Szkół Mechanicznych i Logistycznych im. Tadeusza Tańskiego w Słupsku
Informacje o Jednostce Organizacyjnej
Dokumenty
Wniosek o udostępnienie informacji publicznej w sprawie sprzedaży i podawania alkoholu w lokalu "Słupskie Smaki" na terenie stadionu 650-lecia w Słupsku
Dokumenty
Wniosek o udostępnienie informacji publicznej w sprawie wydawania tablic rejestracyjnych
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 423-25 w sprawie powołania składów osobowych Komisji Konkursowej opiniującej oferty organizacji pozarządowych o udzielenie dotacji na wsparcie realizacji zadania publicznego w 2025 roku z zakresu turystyki i krajoznawstwa.
Dokumenty
„Plac zabaw przy Szkole Podstawowej nr 1 w Słupsku”
Dokumenty
Agata Małachowska/Bauera 6c
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 406-25 w sprawie przeznaczenia do sprzedaży w trybie bezprzetargowym części nieruchomości (lokalu mieszkalnego) położonej w Słupsku przy ul. Józefa Piłsudskiego 61, stanowiącej własność Miasta Słupska oraz ogłoszenia wykazu.
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 410-25 w sprawie przeznaczenia do sprzedaży części nieruchomości (lokalu niemieszkalnego) położonej w Słupsku przy ul. Piekiełko 13-14 stanowiącej własność Miasta Słupska oraz ogłoszenia wykazu.
Ogłoszenia
Wykaz nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa, przeznaczonych do oddania w dzierżawę i najem
Dokumenty
POSTANOWIENIE NR 19/302/2025 Komisarza Wyborczego w Słupsku I z dnia 20 maja 2025 r. w sprawie zmian w składzie Obwodowej Komisji Wyborczej Nr 10 w mieście Słupsk
Ogłoszenia
Obwieszczenie o modyfikacji wniosku sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji mieszkaniowej oraz inwestycji towarzyszącej na działce nr 48/11 obręb 04 przy ul. Owocowej
Dokumenty
Wniosek nr 1

20.05.2025

Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 404-25 w sprawie przeznaczenia do sprzedaży w trybie bezprzetargowym nieruchomości zabudowanej położonej w Słupsku przy ul. Mikołaja Reja 31, stanowiącej własność Miasta Słupska oraz ogłoszenia wykazu.
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 403-25 w sprawie zmiany zarządzenia Nr 183/ZN/2023 Prezydenta Miasta Słupska z dnia 10 marca 2023 roku w sprawie wydzielenia z mieszkaniowego zasobu Miasta Słupska lokali mieszkalnych nie podlegających sprzedaży najemcom.
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 411-25 w sprawie przeznaczenia do oddania w dzierżawę w trybie bezprzetargowym części nieruchomości gruntowej zabudowanej, stanowiącej własność Miasta Słupska oraz ogłoszenia wykazu.
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 405-25 w sprawie przeznaczenia do sprzedaży w trybie bezprzetargowym części nieruchomości (lokalu mieszkalnego) położonej w Słupsku przy ul. Bolesława Krzywoustego 14, stanowiącej własność Miasta Słupska oraz ogłoszenia wykazu.
Dokumenty
Wniosek o udostępnienie informacji publicznej dotyczący działki położonej przy ul. Bałtyckiej w Słupsku
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 407-25 w sprawie przeznaczenia do sprzedaży w formie przetargu ustnego nieograniczonego nieruchomości zabudowanej położonej przy ulicy Wileńskiej w Słupsku oraz ogłoszenia wykazu.
Projekty uchwał Rady Miejskiej
Druk Nr 16/8 w sprawie nadania nazwy ulicy w Słupsku.
Kontrole
Kontrola przeprowadzona w Przedszkolu Niepublicznym "Kraina Malucha" w Słupsku przez pracowników Wydziału Edukacji Urzędu Miejskiego w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

eDoręczenia:
AE:PL-27519-27387-GFTTB-18

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek