Biuletyn Informacji Publicznej Miasta Słupska

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Rejestr zmian

27.11.2025

Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała XXIII/287/25 zmieniająca uchwałę w sprawie zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Słupska
Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała XXIII/285/25 w sprawie powierzenia Przedsiębiorstwu Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku zadania własnego Gminy w zakresie zaspokajania potrzeb mieszkaniowych wspólnoty samorządowej.
Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała XXIII/294/25 w sprawie szczegółowych warunków i trybu przyznawania stypendiów osobom zajmującym się twórczością artystyczną i upowszechnianiem kultury.
Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała XXIII/296/25 w sprawie przyjęcia Programu współpracy Miasta Słupska z organizacjami pozarządowymi na 2026 rok
Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała XXIII/297/25 w sprawie przyjęcia „Programu współpracy Miasta Słupska z organizacjami pozarządowymi na lata 2026 - 2030”
Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała XXIII/303/25 w sprawie powołania doraźnej Komisji Rady Miejskiej w Słupsku
Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała XXIII/304/25 w sprawie wyboru przewodniczącego i wiceprzewodniczącego doraźnej komisji Rady Miejskiej w Słupsku
Projekty uchwał Rady Miejskiej
Druk Nr 23/29 w sprawie wyboru przewodniczącego i wiceprzewodniczącego doraźnej komisji Rady Miejskiej w Słupsku
Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała XXIII/286/25 w sprawie wyrażenia zgody na przekazanie w formie aportu prawa własności nieruchomości na rzecz Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Spółki z ograniczoną
Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała XXIII/300/25 w sprawie likwidacji Przedszkola Miejskiego nr 3 "Bursztynowa Wróżka" w Słupsku
Dokumenty
Patrycja, Marcin Górczak/Jaśminowa 14
Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała XXIII/301/25 zmieniająca uchwałę w sprawie trybu udzielania i rozliczania dotacji z budżetu Miasta Słupska dla szkół i placówek funkcjonujących na terenie miasta Słupska prowadzonych przez osoby fizyczne lub prawne inne, niż miasto Słupsk oraz trybu przeprowadzania kontroli...
Dokumenty
Informacja dot. punktów nieodpłatnej pomocy prawnej oraz nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego
Projekty uchwał Rady Miejskiej
Druk Nr 23/16 w sprawie zmiany uchwały Nr XI/144/25 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 29 stycznia 2025 w sprawie przyznania w 2025 roku dotacji celowych na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytkach wpisanych do rejestru zabytków, położonych na...

26.11.2025

Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 1033-25 w sprawie przeznaczenia do sprzedaży w formie przetargu ustnego nieograniczonego nieruchomości zabudowanej położonej przy ul. Ignacego Jana Paderewskiego w Słupsku oraz ogłoszenia wykazu.
Dokumenty
Wniosek o udostępnienie informacji publicznej dot. planów przekazania w 2026 r. obsługi czterech linii komunikacji miejskiej innemu przewoźnikowi
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 1034-25 w sprawie zmiany Zarządzenia Nr 198/ZF/2024 Prezydenta Miasta Słupska z dnia 20 marca 2024 r. w sprawie powołania Komitetu Rewitalizacji Miasta Słupska – kadencja 2024-2026
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 1016-25 w sprawie zmian w planie dochodów i wydatków Miasta Słupska na 2025 rok
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 1015-25 w sprawie zmian w planie dochodów i wydatków Miasta Słupska na 2025 rok
Dokumenty
Petycja w sprawie wsparcia przychodni weterynaryjnych i dofinansowania z budżetu Miasta Słupska dyżurów weterynaryjnych w godzinach nocnych i w dni świąteczne

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

eDoręczenia:
AE:PL-27519-27387-GFTTB-18

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek