Biuletyn Informacji Publicznej Miasta Słupska

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Rejestr zmian

21.10.2024

Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 819-24 w sprawie przeznaczenia do oddania w dzierżawę nieruchomości, stanowiących własność Miasta Słupska oraz ogłoszenia wykazu.
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 820-24 w sprawie ustanowienia służebności przejazdu i przechodu.
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 822-24 w sprawie przeznaczenia do oddania w dzierżawę nieruchomości, stanowiącej własność Miasta Słupska oraz ogłoszenia wykazu.
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 813-24 w sprawie zmian w planie dochodów i wydatków Miasta Słupska na 2024 rok
Dokumenty
Przepisy prawne dotyczące działalności organizacji pozarządowych
Dokumenty
Mirosław Ogrzebacz/Kołłątaja 35/12
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 818-24 w sprawie powołania Komitetu Doradczego dla Zespołu ds. przygotowania projektu w ramach naboru Polsko-Szwajcarskiego Programu Rozwoju Miast
Dokumenty
BT40951 SŁUPSK KOPERNIKA
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 817-24 w sprawie powołania Zespołu ds. realizacji Projektu pn. „Prace konserwatorsko – renowacyjne przy II Liceum Ogólnokształcącym im. Adama Mickiewicza oraz Szkole Podstawowej nr 2 im. Tadeusza Kościuszki w Słupsku”
Jednostki budżetowe
V Liceum Ogólnokształcące im. Zbigniewa Herberta w Słupsku
Jednostki budżetowe
II Liceum Ogólnokształcące im. Adama Mickiewicza w Słupsku
Projekty uchwał Rady Miejskiej
Druk Nr 8/15 w sprawie wyrażenia woli współpracy z Powiatem Słupskim w zakresie tworzenia, realizacji, koordynacji i monitorowania Lokalnego Programu Ochrony Zdrowia Psychicznego dla Miasta Słupska i Powiatu Słupskiego na lata 2024-2030
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 815-24 w sprawie powołania komisji przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji pn.: Dostawa sprzętu i oprogramowania wzmacniającego odporność na zagrożenia cyfrowe w Urzędzie Miejskim w Słupsku oraz...
Projekty uchwał Rady Miejskiej
Druk Nr 8/11 w sprawie zmiany uchwały Nr XXXVII/421/05 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 23 lutego 2005 r. w sprawie określenia zasad zbywania i obciążania nieruchomości gruntowych oraz ich wydzierżawiania i najmu na okres dłuższy niż 3 lata.

18.10.2024

Projekty uchwał Rady Miejskiej
Druk Nr 8/14 w sprawie wyrażenia zgody na odstąpienie od zbycia w drodze przetargu nieruchomości stanowiącej własność Miasta Słupska
Projekty uchwał Rady Miejskiej
Druk Nr 8/13 w sprawie zmiany uchwały Nr XXXII/383/16 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 30 listopada 2016 r. w sprawie zasad sprzedaży lokali mieszkalnych stanowiących własność Miasta Słupsk.
Projekty uchwał Rady Miejskiej
Druk Nr 8/12 w sprawie zmiany uchwały Nr XI/130/11 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 29 czerwca 2011 r. w sprawie wyrażenia zgody na udzielenie bonifikaty od ceny sprzedaży nieruchomości na poprawę warunków zagospodarowania nieruchomości przyległej.
Projekty uchwał Rady Miejskiej
Druk Nr 8/10 w sprawie zawarcia przez Miasto Słupsk porozumienia z Powiatem Bytowskim w zakresie organizacji publicznego transportu zbiorowego w powiatowych przewozach pasażerskich o charakterze użyteczności publicznej
Projekty uchwał Rady Miejskiej
Druk Nr 8/8 w sprawie wyrażenia woli zawarcia umowy o dofinansowanie i udziału Miasta Słupska w projekcie pn. „LIFE Pom GOZilla.PL - Wdrożenie Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Pomorskiego (PGOWP) uwzględniającego hierarchię sposobów postępowania z odpadami...
Dokumenty
104.1. "Sobieskiego" zmiana

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek