Biuletyn Informacji Publicznej Miasta Słupska

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Rejestr zmian

20.11.2025

Przetargi
„Wykonanie inwentaryzacji, aktualizacji i wycen nieruchomości dla Wydziału Zarządzania Nieruchomościami na 2025 r. i 2026 r.”
Kontrole
Kontrola przeprowadzona w Technikum Cosinus w Słupsku przez pracowników Wydziału Edukacji Urzędu Miejskiego w Słupsku
Praca
stanowisko ds. planowania budżetu w Referacie Budżetu Miasta w Wydziale Budżetu Miasta
Dokumenty
Aktualizacja planu postępowań o udzielenie zamówień na rok 2025. Wersja nr 21 z dnia 20-11-2025 r
Projekty uchwał Rady Miejskiej
Druk Nr 23/23 w sprawie rozpatrzenia skargi na działania Prezydenta Miasta Słupska
Przetargi
III nieograniczony przetarg ustny na sprzedaż nieruchomości stanowiącej własność Miasta Słupska, położonej w Słupsku przy ulicy Rybackiej działka nr 291/11
Przetargi
III przetarg ustny ograniczony na sprzedaż nieruchomości niezabudowanej, położonej w Słupsku przy ulicy Ks. Brzóski działka nr 338/1
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 1008-25 w sprawie wyznaczenia nauczyciela zastępującego dyrektora Przedszkola Miejskiego nr 11 "Calineczka" w Słupsku oraz nauczyciela wyznaczonego do jego zastępowania w przypadku ich jednoczesnej nieobecności
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 999-25 w sprawie przeznaczenia do sprzedaży w trybie bezprzetargowym nieruchomości niezabudowanej działki nr 897/13 stanowiącej własność miasta Słupska położonej w Słupsku przy ulicy Brzozowej oraz ogłoszenia wykazu.
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 993-25 w sprawie przeznaczenia do sprzedaży w formie przetargu ustnego ograniczonego nieruchomości niezabudowanej działki nr 636/30 położonej w Słupsku przy ulicy S. Banacha oraz ogłoszenia wykazu.
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 997-25 w sprawie przeznaczenia do sprzedaży w formie przetargu ustnego nieograniczonego nieruchomości niezabudowanej, położonej w Słupsku przy ulicy Łąkowej oraz ogłoszenia wykazu.
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 998-25 w sprawie przeznaczenia do sprzedaży w formie przetargu ustnego ograniczonego nieruchomości niezabudowanej działki nr 216/23 położonej w Słupsku przy ulicy E. Paukszty oraz ogłoszenia wykazu.
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 1007-25 w sprawie powołania komisji przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji pn.: Dostawa wyposażenia w ramach projektu „Pozytywnie włączeni - kompleksowy system wdrażania edukacji włączającej w...
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 1010-25 w sprawie powołania komisji przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji pn.: Dostawa, montaż i konfiguracja 10 kompletów nowych cyfrowych syren alarmowych.
Ogłoszenia
Wykaz nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa, przeznaczonych do oddania w dzierżawę

19.11.2025

Projekty uchwał Rady Miejskiej
Druk Nr 23/26 w sprawie skargi na działania Prezydenta Miasta Słupska
Projekty uchwał Rady Miejskiej
Druk Nr 23/25 w sprawie skargi na działania Dyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Słupsku
Projekty uchwał Rady Miejskiej
Druk Nr 23/24 w sprawie rozpatrzenia skargi na działania Prezydenta Miasta Słupska
Projekty uchwał Rady Miejskiej
Druk Nr 23/22 w sprawie rozpatrzenia petycji
Przetargi
Zakup dostępu do programu kontroli obowiązku szkolnego, nauki i rocznego przygotowania przedszkolnego wraz z modułem do naliczania i rozliczania dotacji celowej przeznaczonej na wyposażenie szkół w podręczniki i materiały ćwiczeniowe (...)

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

eDoręczenia:
AE:PL-27519-27387-GFTTB-18

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek