Biuletyn Informacji Publicznej Miasta Słupska

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Rejestr zmian

25.07.2024

Interpelacje Radnych
Interpelacja 29 dot. podtopień ulic Piłsudskiego, Kossaka i innych - kontynuacja interpelacji nr 26
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 569-24 w sprawie zmian w planie dochodów i wydatków Miasta Słupska na 2024 rok
Dokumenty
Sprawozdania
Ogłoszenia
Wykaz nieruchomości stanowiących własność Miasta Słupska, przeznaczonych do sprzedaży, oddania w dzierżawę i najem

24.07.2024

Dokumenty
Sprawozdanie - II kwartał 2024
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 577-24 w sprawie ustalenia regulaminu wewnętrznego Wydziału Zarządzania Funduszami Urzędu Miejskiego w Słupsku
Kontrole
Kontrola przeprowadzona w miejscu sprawowania opieki przez dziennych opiekunów przy ul. Kaszubskiej 31 w Słupsku przez pracowników Wydziału Zdrowia i Spraw Społecznych Urzędu Miejskiego w Słupsku
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 564-24 w sprawie przeznaczenia do sprzedaży w formie przetargu ustnego nieograniczonego części nieruchomości (lokalu niemieszkalnego) położonej w Słupsku przy ul. Stefana Starzyńskiego 1 – Wojska Polskiego 54, stanowiącej własność Miasta Słupska oraz ogłoszenia wykazu.
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 567-24 w sprawie przeznaczenia do sprzedaży w trybie bezprzetargowym części nieruchomości (lokalu mieszkalnego) położonej w Słupsku przy ul. Jana Długosza 13c – Jana Długosza 13d – Podgórnej 12 stanowiącej własność Miasta Słupska oraz ogłoszenia wykazu.

23.07.2024

Dokumenty
wniosek o udostępnienie inf. publicznej ws wpływów ze sprzedaży mat PZGiK
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 576-24 w sprawie przeznaczenia do sprzedaży w trybie bezprzetargowym nieruchomości niezabudowanej położonej przy ulicy Marii Dąbrowskiej w Słupsku, stanowiącej własność Miasta Słupska oraz ogłoszenia wykazu.
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 575-24 w sprawie przeznaczenia do sprzedaży w trybie bezprzetargowym części nieruchomości (lokalu mieszkalnego) położonej w Słupsku przy ul. Stanisława Konarskiego 4, stanowiącej własność Miasta Słupska oraz ogłoszenia wykazu.

22.07.2024

Dokumenty
Zawiadomienie stron o wydaniu decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach - Budowa sieci cieplnej technologicznej, linii kablowej SN oraz linii światłowodowej na terenie Oczyszczalni Ścieków przy ul. Sportowej do kotłowni KR-2 ul. Św. Klary z Asyżu w Słupsku
Dokumenty
Obwieszczenie o wydaniu decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach - Budowa sieci cieplnej technologicznej, linii kablowej SN oraz linii światłowodowej na terenie Oczyszczalni Ścieków przy ul. Sportowej do kotłowni KR-2 ul. Św. Klary z Asyżu w Słupsku
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 573-24 w sprawie przeznaczenia do oddania w dzierżawę części nieruchomości, stanowiącej własność Miasta Słupska oraz ogłoszenia wykazu.
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 572-24 w sprawie przeznaczenia do oddania w dzierżawę części nieruchomości, stanowiącej własność Miasta Słupska oraz ogłoszenia wykazu.
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 574-24 w sprawie przeznaczenia do sprzedaży w formie przetargu ustnego nieograniczonego nieruchomości niezabudowanej położonej w Słupsku przy ulicy Dywizjonu 303 oraz ogłoszenia wykazu.
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 571-24 w sprawie przeznaczenia do sprzedaży w trybie przetargu ustnego ograniczonego nieruchomości niezabudowanej działki nr 17/74 położonej przy ulicy Gdyńskiej 143 w Słupsku stanowiącej własność Miasta Słupsk oraz ogłoszenia wykazu.
Kontrole
Kontrola realizacji zadania publicznego pn. "Pierwszy kontakt - streetworking skierowany do osób bezdomnych - kontynuacja" przez pracowników Wydziału Zdrowia i Spraw Społecznych Urzędu Miejskiego w Słupsku
Dokumenty
II kwartał 2024

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek