Biuletyn Informacji Publicznej Miasta Słupska

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Rejestr zmian

14.11.2025

Przetargi
Dostawa materiałów dydaktycznych w ramach projektu "Pozytywnie włączeni - kompleksowy system wdrażania edukacji włączającej w słupskich szkołach" - 2 części
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 984-25 w sprawie powołania komisji przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji pn.: Usługa kompleksowego utrzymania czystości w pomieszczeniach, korytarzach i wejściach do budynków administrowanych...
Projekty uchwał Rady Miejskiej
Druk nr 23/14 w sprawie przyjęcia „Programu współpracy Miasta Słupska z organizacjami pozarządowymi na lata 2026 - 2030.
Projekty uchwał Rady Miejskiej
Druk Nr 23/15 w sprawie powołania doraźnej Komisji Rady Miejskiej w Słupsku
Dokumenty
Wniosek o udostępnienie informacji publicznej dot: wjazdu na parking bloku wzdłuż przejścia dla pieszych na ul. Jana III Sobieskiego i Józefa Piłsudskiego w Słupsku
Dokumenty
Projekt Wieloletniej Prognozy Finansowej Miasta Słupska na lata 2026 - 2039
Dokumenty
Projekt Budżetu Miasta Słupska na 2026 rok
Projekty uchwał Rady Miejskiej
Druk Nr 23/11 w sprawie zaliczenia drogi do kategorii dróg gminnych
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 986-25 w sprawie powołania komisji przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania w trybie przetargu nieograniczonego pn.: Dostawa sprzętów informatycznych i oprogramowania w ramach projektu „Pozytywnie włączeni – kompleksowy system wdrażania edukacji...
Projekty uchwał Rady Miejskiej
Druk Nr 23/10 w sprawie przyznawania nagród za osiągnięte wysokie wyniki sportowe oraz osiągnięcia w działalności sportowej
Przetargi
„Dostawa mebli i wyposażenia pracowni w ramach Projektu Szkoła zawodowa szkołą dobrego wyboru – podniesienie jakości edukacji w ponadpodstawowych szkołach zawodowych w Słupsku (EFRR)” - (3 części).

13.11.2025

Interpelacje Radnych
Interpelacja 181/25 - zapytanie dot. bieżącego utrzymania porządku i czystości i określenia kategorii dróg, a dot. ulic "widma" na Ryczewie
Projekty uchwał Rady Miejskiej
Druk Nr 23/5 zmieniająca uchwałę w sprawie trybu udzielania i rozliczania dotacji z budżetu Miasta Słupska dla szkół i placówek funkcjonujących na terenie miasta Słupska prowadzonych przez osoby fizyczne lub prawne inne, niż miasto Słupsk oraz trybu przeprowadzania kontroli...
Jednostki budżetowe
Zespół Szkolno-Przedszkolny w Słupsku
Projekty uchwał Rady Miejskiej
Druk Nr 23/7 w sprawie wyrażenia zgody na przekazanie w formie aportu prawa własności nieruchomości na rzecz Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Słupsku.
Projekty uchwał Rady Miejskiej
Druk Nr 23/6 w sprawie powierzenia Przedsiębiorstwu Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku zadania własnego Gminy w zakresie zaspokajania potrzeb mieszkaniowych wspólnoty samorządowej
Projekty uchwał Rady Miejskiej
Druk Nr 23/8 zmieniająca uchwałę w sprawie zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Słupska
Projekty uchwał Rady Miejskiej
Druk 23/4 w sprawie likwidacji Przedszkola Miejskiego nr 3 "Bursztynowa Wróżka" w Słupsku
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 977-25 w sprawie zmian w planie dochodów i wydatków Miasta Słupska na 2025 rok
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 980-25 w sprawie powołania komisji przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji pn.: Dostawa materiałów dydaktycznych w ramach projektu „Pozytywnie włączeni – kompleksowy system wdrażania edukacji...

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

eDoręczenia:
AE:PL-27519-27387-GFTTB-18

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek