Biuletyn Informacji Publicznej Miasta Słupska

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Rejestr zmian

24.06.2025

Interpelacje Radnych
Interpelacja 95/25 - interpelacja dot. uzupełnienia danych analitycznych w "Raporcie o stanie miasta Słupska za 2024 rok"
Interpelacje Radnych
Interpelacja 94/25 - zapytanie dot. podjętych działań przez Prezydenta Miasta w celu realizacji wniosku z dnia 8 stycznia 2025 r. o wniesienie pod obrady Stowarzyszenia Samorządowego S6 tematu budowy drogi ekspresowej "Via Pomerania" wniosek z 8.01.2025
Projekty uchwał Rady Miejskiej
Druk Nr 17/18 w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej Miasta Słupska na lata 2025-2039
Interpelacje Radnych
Interpelacja 100/25 - zapytanie dot. egzekwowania obowiązku oznakowania pojazdów jako TAXI w przewozach realizowanych przez platformy mobilne
Projekty uchwał Rady Miejskiej
Druk Nr 17/24 w sprawie przewidywanego terminu załatwienia wniosku z dnia 23 czerwca 2025 r.
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 502-25 w sprawie powołania Zespołu ds. przygotowania projektu pod nazwą „Nowa jakość środowiska pracy w Urzędzie Miejskim w Słupsku” planowanego do złożenia do dofinansowania w ramach programu Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021-2027
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 514-25 w sprawie przeznaczenia do oddania w dzierżawę w trybie bezprzetargowym części nieruchomości, stanowiącej własność Miasta Słupska oraz ogłoszenia wykazu
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 513-25 w sprawie przeznaczenia do oddania w dzierżawę nieruchomości, stanowiącej własność Miasta Słupska oraz ogłoszenia wykazu.
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 512-25 w sprawie przeznaczenia do oddania w dzierżawę części nieruchomości, stanowiącej własność Miasta Słupska oraz ogłoszenia wykazu
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 511-25 w sprawie przeznaczenia do oddania w dzierżawę części nieruchomości, stanowiącej własność Miasta Słupska oraz ogłoszenia wykazu.

23.06.2025

Ogłoszenia
Wyniki konkursu ofert - Wkład własny 2025 r.
Interpelacje Radnych
Interpelacja 99/25 - interpelacja dot. uzupełnienia sprawozdania z wykonania budżetu miasta Słupska za 2024 rok
Interpelacje Radnych
Interpelacja 93/25 - zapytanie dot. legalności i zgodności z mpzp decyzji o wydaniu pozwolenia na budowę dwóch budynków dwurodzinnych przy ul. Banacha w Słupsku
Dokumenty
Rozporządzenia Rady Ministrów
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 505-25 w sprawie przeznaczenia do sprzedaży w trybie bezprzetargowym części nieruchomości (lokalu mieszkalnego) położonej w Słupsku przy ul. Jana Kilińskiego 13-Jana Kilińskiego 14-Podgórnej 26-Żwirki i Wigury 2, stanowiącej własność Miasta Słupska oraz ogłoszenia wykazu
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 504-25 w sprawie przeznaczenia do sprzedaży w trybie bezprzetargowym części nieruchomości (lokalu mieszkalnego) położonej w Słupsku przy ul. Juliana Niemcewicza 12-12a-12b, stanowiącej własność Miasta Słupska oraz ogłoszenia wykazu
Dokumenty
Plan ogólny
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 506-25 w sprawie przeznaczenia do oddania w dzierżawę części nieruchomości, stanowiącej własność Miasta Słupska oraz ogłoszenia wykazu
Projekty uchwał Rady Miejskiej
Druk Nr 17/6 w sprawie ustalenia wysokości miesięcznej opłaty za zakwaterowanie w Bursie Szkolnej w Zespole Placówek Oświatowych w Słupsku
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 509-25 w sprawie przeznaczenia do oddania w dzierżawę w trybie bezprzetargowym części nieruchomości gruntowej zabudowanej stanowiącej własność Miasta Słupska oraz ogłoszenia wykazu.

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

eDoręczenia:
AE:PL-27519-27387-GFTTB-18

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek