Biuletyn Informacji Publicznej Miasta Słupska

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Rejestr zmian

17.02.2025

Interpelacje Radnych
Interpelacja 23/25 - zapytanie dot. zadania-usługi pn. "Konserwacja i naprawa oświetlenia ulicznego i parkowego, będącego w zarządzie ZIM oraz konserwacja i naprawa instalacji elektrycznych w budynkach administrowanych przez ZIM w Słupsku"
Interpelacje Radnych
Interpelacja 25/25 - zapytanie dot. usunięcia (a raczej jego brakiem) usterek z protokołu z przeglądu gwarancyjnego inwestycji budowy węzła transportowego z 21.06.2024 r. i nienależytym przeprowadzeniem przeglądu gwarancyjnego
Interpelacje Radnych
Interpelacja 22/25 - zapytanie dot. 12-stu aneksów do umowy 76/2020 z dnia 8 października 2020 r. inwestycji pn. "Budowa transportowego węzła integracyjnego miasta Słupska"
Interpelacje Radnych
Interpelacja 26/25 - zapytanie dot. likwidacji przejść dla pieszych na al. Sienkiewicza
Dokumenty
Wniosek o udostępnienie informacji publicznej dotyczącej zabiegów pielęgnacyjnych na drzewach
Dokumenty
Raport podsumowujący realizację Rocznego Planu Konsultacji Społecznych na 2024
Ogłoszenia
nabór uwag 19a - Kultura
Przetargi
II ograniczony przetarg ustny na sprzedaż nieruchomości niezabudowanej położonej przy ulicy K. Borchardta
Przetargi
IV nieograniczony przetarg ustny na sprzedaż nieruchomości przy ulicy Estońskiej
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 138/E/2025 w sprawie powołania Komisji Konkursowej w celu przeprowadzenia etapu powiatowego Pomorskiego Konkursu Wiedzy o Samorządzie Terytorialnym 2025 dla uczniów szkół ponadpodstawowych
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 136-25 w sprawie przeznaczenia do sprzedaży w trybie bezprzetargowym na rzecz użytkownika wieczystego nieruchomości stanowiącej własność Miasta Słupska oraz ogłoszenia wykazu.

14.02.2025

Ogłoszenia
Nabór uwag do zadania pn.: 'SŁUPSKA GALA WOLONTARIATU 2025"
Ogłoszenia
Nabór uwag do zadania pn.: "RAJD PIESZY WOLONTARIUSZY I SYMPATYKÓW WOLONTARIATU"
Ogłoszenia
Nabór uwag do zadania pn.: "Muzyczne osobowości w Słupsku 2.0"
Przetargi
„Usługa transmisji obrazu oraz konserwacja i utrzymanie w stałej sprawności eksploatacyjnej Systemu Monitoringu Wizyjnego Miasta Słupska”.
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 137-25 w sprawie powołania Zespołu ds. wdrożenia elektronicznego zarządzania dokumentami (EZD) w Urzędzie Miejskim w Słupsku
Ogłoszenia
Nagrody prezydenta za wyniki sportowe
Kontrole
Kontrola przeprowadzona w Pomorskiej Akademii Kształcenia Medycznego w Słupsku przez pracowników Urzędu Miejskiego w Słupsku za okres od XI do XII 2024 r.
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 127-25 w sprawie zmian w planie dochodów i wydatków Miasta Słupska na 2025 rok
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 126-25 w sprawie zmian w planie dochodów i wydatków Miasta Słupska na 2025 rok

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

eDoręczenia:
AE:PL-27519-27387-GFTTB-18

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek