Biuletyn Informacji Publicznej Miasta Słupska

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Rejestr zmian

11.03.2025

Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 200-25 w sprawie przeznaczenia do sprzedaży w trybie bezprzetargowym części nieruchomości (lokalu mieszkalnego) położonej w Słupsku przy ul. Henryka Pobożnego 9, stanowiącej własność Miasta Słupska oraz ogłoszenia wykazu.
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 199-25 w sprawie zmiany zarządzenia Nr 848/ZN/2024 Prezydenta Miasta Słupska z dnia 28 października 2024 roku w sprawie przeznaczenia do sprzedaży w trybie bezprzetargowym części nieruchomości (lokalu mieszkalnego) położonej w Słupsku przy ul. Mikołaja Kopernika 17...
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 198-25 w sprawie zmiany zarządzenia Nr 847/ZN/2024 Prezydenta Miasta Słupska z dnia 28 października 2024 roku w sprawie przeznaczenia do sprzedaży w trybie bezprzetargowym części nieruchomości (lokalu mieszkalnego) położonej w Słupsku przy ul. Partyzantów 19...
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 207-25 w sprawie udzielenia pełnomocnictwa Panu Marcinowi Trederowi – Dyrektorowi Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Słupsku do jednoosobowego reprezentowania i składania oświadczeń woli w imieniu Miasta Słupska związanego z realizacją Programu osłonowego „Korpus...

10.03.2025

Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 206-25 w sprawie wykreślenia hipoteki umownej kaucyjnej w kwocie 84.160,00 zł z księgi wieczystej nr SL1S/00...* na wniosek...*
Dokumenty
Obwieszczenie dot. postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn.: Rozbudowa i budowie połączenia ulic: Bałtycka, Kaszubska, Gdańska w Słupsku dla drogi nr 1 i drogi nr 2 postanowienie
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 205-25 w sprawie zmiany Zarządzenia Nr 67/ZiSS/2025 Prezydenta Miasta Słupska z dnia 24 stycznia 2025 roku w sprawie zatwierdzenia Regulaminu Organizacyjnego Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Słupsku
Interpelacje Radnych
Interpelacja 42/25 - zapytanie dot. Przedszkola Miejskiego Nr 3 - "Bursztynowa Wróżka"
Interpelacje Radnych
Interpelacja 36/25 - zapytanie dot. liczebności uczniów w naszych szkołach podstawowych w latach 2025-2039
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 195-25 w sprawie powołania Zespołu ds. realizacji projektu pn. „Szkoła zawodowa szkołą dobrego wyboru – podniesienie jakości edukacji w ponadpodstawowych szkołach zawodowych w Słupsku (EFRR)"
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 196-25 w sprawie zmian w planie wydatków Miasta Słupska na 2025 rok
Ogłoszenia
Wykaz lokali użytkowych stanowiących własność Miasta Słupska, przeznaczonych do wynajęcia w trybie bezprzetargowym
Kontrole
Kontrola przeprowadzona w I Społecznym Liceum Ogólnokształcącym im.Zjednoczonej Europy STO w Słupsku
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 192-25 w sprawie przekazania do zasobów Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Spółka z o.o. w Słupsku w zarządzanie i administrowanie lokal użytkowy nr 3 położony w Słupsku przy ul. Nowobramskiej 1

7.03.2025

Dokumenty
Pozwolenie zintegrowane dla PERLA POLSKA Sp. z o.o. Sp. K. (z siedzibą w Głobinie 76-200 Słupsk, ul. Przemysłowa 26)
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 194-25 w sprawie zmian w planie dochodów i wydatków Miasta Słupska na 2025 rok
Interpelacje Radnych
Interpelacja 33/25 - zapytanie dot. realizacji mpzp "Strefa Zachód" w Słupsku
Interpelacje Radnych
Interpelacja 32/25 - zapytanie dot. łatanie dziur w nawierzchni bitumicznej czy nakładka?
Interpelacje Radnych
Interpelacja 31/25 - zapytanie dot. perspektyw uzyskania mieszkania socjalnego lub komunalnego
Dokumenty
Wzory zgłoszeń dla kandydatów do obwodowych komisji wyborczych w wyborach Prezydenta RP zarządzonych na dzień 18 maja 2025 r

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

eDoręczenia:
AE:PL-27519-27387-GFTTB-18

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek