Biuletyn Informacji Publicznej Miasta Słupska

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Rejestr zmian

4.11.2025

Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 958-25 w sprawie zmian w planie dochodów i wydatków Miasta Słupska na 2025 rok
Oświadczenie majątkowe
Marzena Ciszek
Dokumenty
Wniosek o udostępnienie informacji publicznej dot. organizacji ruchu przy przejściu dla pieszych przez ul. Mostnika
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 962-25 w sprawie wykreślenia hipoteki umownej kaucyjnej w kwocie 91.560,00 zł z księgi wieczystej nr SL1S/00...* na wniosek...*

3.11.2025

Interpelacje Radnych
Interpelacja 176/25 - zapytanie dot. zasugerowania sąsiednim gminom ograniczenia sprzedaży alkoholu w godzinach nocnych
Dokumenty
Wniosek o udzielenie informacji publicznej dot. zgromadzenia w dn. 19.10.2025 r.
Dokumenty
Wniosek o udzielenie informacji publicznej dot. zgromadzenia w dn. 19.10.2025 r. przy pomniku Henryka Sienkiewicza
Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała XXII/273/25 w sprawie przystąpienia do sporządzenia zintegrowanego planu inwestycyjnego ,,Dzielnica-Północ II" w Słupsku
Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała XXII/270/25 w sprawie zmiany uchwały nr LVI/813/23 Rady Miejskiej w Słupsku z 29 marca 2023 r. w sprawie przyjęcia Miejskiego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Uzależnień na lata 2023 - 2026
Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała XXII/262/25 w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2025 rok
Interpelacje Radnych
Interpelacja 172/25 - zapytanie dot. inicjatywy budowy drogi ekspresowej "Via Pomerania" wcześniejsze zapytanie i odpowiedź
Dokumenty
Aktualizacja planu postępowań o udzielenie zamówień na rok 2025. Wersja nr 19 z dnia 03-11-2025 r.
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 961-25 w sprawie udzielenia pełnomocnictwa Panu Marcinowi Trederowi – Dyrektorowi Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Słupsku do jednoosobowego reprezentowania i składania oświadczeń woli w imieniu Miasta Słupska związanego z wnioskowaniem o środki finansowe na...
Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała XXII-268-25 w sprawie trybu powoływania członków oraz organizacji i trybu działania Słupskiej Rady Działalności Pożytku Publicznego, terminów i sposobu zgłaszania kandydatur na członków Słupskiej Rady Działalności Pożytku Publicznego
Interpelacje Radnych
Interpelacja 174/25 - zapytanie dot. ogrodzenia boiska przy ulicy Lipowej
Dokumenty
Petycja z dnia 26.10,2025 w sprawie podstawienia kontenerów do odbioru odpadów tekstylnych
Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała XXII/275/25 w sprawie rozpatrzenia skargi na działania Prezydenta Miasta Słupska
Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała XXII/279/25 w sprawie wskazania nowego terminu rozpatrzenia skargi z dnia 21 października 2025 r. na działania Prezydenta Miasta Słupska
Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała XXII/280/25 w sprawie wskazania nowego terminu rozpatrzenia skargi z dnia 19 października 2025 r. na działania Prezydenta Miasta Słupska
Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała XXII/281/25 w sprawie wskazania nowego terminu rozpatrzenia skargi z dnia 26 października 2025 r. na działania Prezydenta Miasta Słupska

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

eDoręczenia:
AE:PL-27519-27387-GFTTB-18

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek