Ta witryna internetowa korzysta z plików cookie. Pozostając na niej wyrażasz zgodę na korzystanie z cookie.
Podstawa prawna:
Art. 173, 174 oraz Art. 209 znowelizowanej ustawy Prawo Telekomunikacyjne (DU z 21.12.2012, poz. 1445), który dostosował polskie przepisy do dyrektyw unijnych 2009/136/WE i 2009/140/WE.

Biuletyn Informacji Publicznej Miasta Słupska

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Rejestr zmian

12.03.2025

Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 213-25 w sprawie powołania komisji przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji pn.: „Dostawa dźwigu osobowego do budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku przy Placu Zwycięstwa 1”
Interpelacje Radnych
Interpelacja 37/25 - zapytanie dot. skutków procesów demograficznych miasta Słupska i ich łagodzenia
Interpelacje Radnych
Interpelacja 41/25 - zapytanie dot. poprawy bezpieczeństwa w ruchu drogowym przy ul. Kościuszki w Słupsku
Dokumenty
Konkurs "Senior-aktywizacja 2025"
Interpelacje Radnych
Interpelacja 34/25 - zapytanie dot. przygotowań Miasta Słupska do wdrożenia paktu migracyjnego oraz działań na rzez zapewnienia bezpieczeństwa mieszkańców
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 212-25 w sprawie wykreślenia hipoteki umownej kaucyjnej w kwocie 198.232,00 zł z księgi wieczystej nr SL1S/00...* na wniosek...*
Ogłoszenia
Zawiadomienie Dyrektora Zarządu Zlewni PGW Wody Polskie
Dokumenty
Bezpiecznie i zielono w Parku przy Riedla - IV etap – Słupski Budżet Obywatelski 2025 r.
Ogłoszenia
Konkurs "Senior-aktywizacja 2025"
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 211-25 w sprawie ogłoszenia otwartego konkursu ofert dla organizacji pozarządowych oraz podmiotów określonych w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na wsparcie lub powierzenie wykonania zadania publicznego z zakresu aktywizacji...
Interpelacje Radnych
Interpelacja 38/25 - zapytanie dot. planowanego zamknięcia wiaduktu znajdującego się przy ul. Sportowej
Projekty uchwał Rady Miejskiej
Druk Nr 14/1 w sprawie planu podziału środków z Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych na realizację zadań z zakresu rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych w 2025 roku
Przetargi
„Dostawa materiałów biurowych i papieru kserograficznego dla Urzędu Miejskiego w Słupsku”.
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 208-25 w zmiany zarządzenia Nr 966/ZKO/2024 Prezydenta Miasta Słupska z dnia 9 grudnia 2024 r. w sprawie zmian czasu pracy pracowników Urzędu Miejskiego w Słupsku w 2025 roku.

11.03.2025

Dokumenty
Wniosek o udostępnienie informacji publicznej dotyczący polityki migracyjnej miasta i jego zobowiązań w zakresie przymusowej relokacji migrantów
Interpelacje Radnych
Interpelacja 39/25 - zapytanie dot. poprawy bezpieczeństwa mieszkańców przy ulicy Strumykowej
Ogłoszenia
nabór uwag 19a - Kultura
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 204-25 w sprawie przeznaczenia do oddania w dzierżawę części nieruchomości, stanowiącej własność Miasta Słupska oraz ogłoszenia wykazu.
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 203-25 w sprawie przeznaczenia do oddania w dzierżawę części nieruchomości, stanowiącej własność Miasta Słupska oraz ogłoszenia wykazu.
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 202-25 w sprawie przeznaczenia do oddania w dzierżawę części nieruchomości, stanowiącej własność Miasta Słupska oraz ogłoszenia wykazu.

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

eDoręczenia:
AE:PL-27519-27387-GFTTB-18

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek