Biuletyn Informacji Publicznej Miasta Słupska

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Rejestr zmian

10.07.2024

Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 535-24 w sprawie przeznaczenia do oddania w dzierżawę części nieruchomości, stanowiącej własność Miasta Słupska oraz ogłoszenia wykazu.
Kontrole
Kontrola przeprowadzona w Niepublicznej Szkole Podstawowej "Sukces" w Słupsku przez pracowników Wydziału Edukacji Urzędu Miejskiego w Słupsku
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 531-24 w sprawie przeznaczenia do sprzedaży w trybie bezprzetargowym nieruchomości niezabudowanej działki nr 971 i nr 218/2 stanowiącej własność miasta Słupska położonej w Słupsku przy ulicy Eugeniusza Paukszty i ulicy Cypriana Kamila Norwida oraz ogłoszenia wykazu.
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 532-24 w sprawie przeznaczenia do sprzedaży w trybie bezprzetargowym nieruchomości niezabudowanej działki nr 975 i nr 218/3 stanowiącej własność miasta Słupska położonej w Słupsku przy ulicy Eugeniusza Paukszty i ulicy Cypriana Kamila Norwida oraz ogłoszenia wykazu.
Dokumenty
zarządzenie w sprawie podziału środków na Słupski Budżet Obywatelski 2025 oraz harmonogramu przeprowadzenia Słupskiego Budżetu Obywatelskiego 2025
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 529-24 w sprawie przeznaczenia do sprzedaży w trybie bezprzetargowym części nieruchomości (lokalu mieszkalnego) położonej w Słupsku przy ul. Stanisława Moniuszki 11, stanowiącej własność Miasta Słupska oraz ogłoszenia wykazu.
Dokumenty
Wykaz kamer
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 527-24 w sprawie przeznaczenia do sprzedaży w trybie bezprzetargowym części nieruchomości (lokalu mieszkalnego) położonej w Słupsku przy ul. Stefana Jaracza 22 - Juliusza Słowackiego 1, stanowiącej własność Miasta Słupska oraz ogłoszenia wykazu.
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 533-24 w sprawie zmiany zarządzenia nr 280/SMiZK/2023 Prezydenta Miasta Słupska z dnia 13 kwietnia 2023 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu funkcjonowania monitoringu wizyjnego na terenie miasta Słupska
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 534-24 w sprawie powołania komisji egzaminacyjnych dla nauczycieli ubiegających się o awans zawodowy na stopień nauczyciela mianowanego.

9.07.2024

Interpelacje Radnych
Interpelacja 26 dot. podtopień posesji przy ul. Piłsudskiego, Kossaka, Grottgera i innych
Interpelacje Radnych
Interpelacja 23 dot. braku dojazdu i dojścia do osiedla domków przy ulicy Mireckiej
Ogłoszenia
Zaproszenie do składania ofert na sporządzenie aktualizacji inwentaryzacji istniejącego zagospodarowania nieruchomości
Ogłoszenia
Wyniki otwartego konkursu ofert na wspieranie lub powierzenie w 2024 r. organizacji wypoczynku letniego dla dzieci i młodzieży, szczególnie narażonej na działanie czynników ryzyka – wypoczynek stacjonarny i poza miejscem zamieszkania.
Dokumenty
3 Maja/ Polska Spółka Gazownictwa Sp. z o.o. Oddział w Tarnowie
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 524-24 w sprawie zmiany Zarządzenia Nr 320/WIP/22 Prezydenta Miasta Słupska z dnia 15 kwietnia 2022 r. w sprawie utworzenia Rady Kobiet przy Prezydencie Miasta Słupska
Interpelacje Radnych
Interpelacja 21 dot. możliwości postawienia biletomatów na przystankach komunikacji miejskiej
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 530-24 w sprawie przeznaczenia do sprzedaży w trybie bezprzetargowym części nieruchomości (lokalu mieszkalnego) położonej w Słupsku przy ul. Stanisława Wyspiańskiego 4, stanowiącej własność Miasta Słupska oraz ogłoszenia wykazu
Przetargi
I przetarg ustny nieograniczony na dzierżawę części nieruchomości, stanowiącej własność Miasta Słupska, położonej przy ul. S. Małachowskiego w obrębie nr 0006 Miasta Słupska
Ogłoszenia
Zaproszenie do składania ofert na wybór Agenta Emisji obligacji komunalnych na 2024 rok

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek