Biuletyn Informacji Publicznej Miasta Słupska

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Rejestr zmian

3.11.2025

Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała XXII/267/25 w sprawie zasad korzystania z obiektów i urządzeń Słupskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji, sposobu ustalania cen i opłat za korzystanie z nich oraz powierzenia Prezydentowi Miasta Słupska uprawnienia do stanowienia o ich wysokości
Dokumenty
Uchwała Nr XXII/263/25 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 29 października 2025 r. w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej Miasta Słupska na lata 2025-2039
Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała XXII/263/25 w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej Miasta Słupska na lata 2025-2039
Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała XXII/264/25 w sprawie stawek podatku od nieruchomości
Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała XXII/269/25 w sprawie zwolnienia z opłat za wydanie nowego dowodu rejestracyjnego wynikającego ze zmian administracyjnych Miasta Słupska
Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała XXII/274/25 w sprawie petycji z dnia 15 września 2025 r.
Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała XXII/276/25 w sprawie skargi z dnia 30 września 2025 r.
Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała XXII/277/25 w sprawie uznania się za organ niewłaściwy do rozpatrzenia petycji
Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała XXII/278/25 w sprawie skargi z dnia 9 października 2025 r.
Stanowiska Rady Miejskiej
Stanowisko stanowisko w sprawie marginalizacji Słupska w projekcie Strategii Rozwoju Polski do 2035 r.
Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała XXII/265/25 w sprawie zmiany uchwały Nr XIII/252/19 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 27 listopada 2019 r. w sprawie powierzenia Spółce InnoBaltica Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Gdańsku wykonywania części zadań własnych Miasta Słupska z zakresu...
Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała XXII/266/25 w sprawie powierzenia Przedsiębiorstwu Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. w Słupsku zadania własnego Gminy w zakresie zarządzania nieruchomością, w obrębie której realizowane jest zadanie publiczne pn. „Zapewnienie opieki zwierzętom bezdomnym i zapobieganie...

31.10.2025

Protokoły z posiedzeń Rady Miejskiej
Protokół nr XXI/25 z 24 września 2025 r.
Interpelacje Radnych
Interpelacja 173/25 - zapytanie dot. wyjaśnień dotyczących uzasadnienia projektu planu ogólnego miasta Słupska (Załącznik nr 2 do Zarządzenia Nr 901/PP/2025 z dnia 13 października 2025 r.)
Kontrole
Kontrola przeprowadzona w Żłobku "Hipcio" w Słupsku przez pracowników Wydziału Zdrowia i Spraw Społecznych Urzędu Miejskiego w Słupsku
Ogłoszenia
Ogłoszenie ws. składania oświadczeń dot. przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu.
Przetargi
Usuwanie i przechowywanie oraz demontaż pojazdów usuniętych z drogi na terenie miasta Słupska na podstawie art. 50a i art. 130a ustawy Prawo o ruchu drogowym.
Przetargi
„Dostawa sprzętu komputerowego dla trzech szkół ponadpodstawowych w Słupsku w ramach projektu pn. „Szkoła zawodowa szkołą dobrego wyboru – podniesienie jakości edukacji w ponadpodstawowych szkołach zawodowych (EFS+)”
Dokumenty
Obwieszczenie o uzyskanych opiniach w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach - zmiana sposobu użytkowania częsci hali magazynowej dz. nr 236 obręb 12 Miasta Słupska

30.10.2025

Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 959-25 w sprawie przeprowadzenia konsultacji społecznych dotyczących projektu Rocznego Planu Konsultacji Społecznych na 2026 rok

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

eDoręczenia:
AE:PL-27519-27387-GFTTB-18

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek