Biuletyn Informacji Publicznej Miasta Słupska

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Rejestr zmian

13.09.2024

Interpelacje Radnych
Interpelacja 29 dot. nieruchomości przy ulicy Szarych Szeregów 4 w Słupsku
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 687-24 w sprawie zmian w planie dochodów i wydatków Miasta Słupska na 2024 rok
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 688-24 w sprawie określenia wysokości stypendium Prezydenta Miasta Słupska na rok szkolny 2024/2025
Ogłoszenia
Wyniki otwartego konkursu ofert na wsparcie lub powierzenie wykonania w 2024 r. zadań publicznych z zakresu profilaktyki i rozwiązywania problemów uzależnień oraz przeciwdziałania przemocy domowej w 2024 roku
Ogłoszenia
nabór uwag 19a - Kultura
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 686-24 w sprawie wykreślenia hipoteki umownej kaucyjnej w kwocie 64.929,00 zł z księgi wieczystej nr SL1S/00...* na wniosek...*
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 685-24 w sprawie wykreślenia hipoteki umownej kaucyjnej w kwocie 151.447,00 zł z księgi wieczystej nr SL1S/00...* na wniosek...*

12.09.2024

Interpelacje Radnych
Interpelacja 47 dot. informacji w sprawie działań podejmowanych przez Miasto Słupsk w zakresie obrony cywilnej...
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 684-24 zmieniające Zarządzenie nr 132/BHP/2024 w sprawie zasad przydzielania pracownikom Urzędu Miejskiego w Słupsku środków ochrony indywidualnej oraz zasad dostarczania odzieży i obuwia roboczego
Projekty uchwał Rady Miejskiej
Druk Nr 7/14 w sprawie zmiany aktu założycielskiego Zespołu Szkół Budowlanych i Kształcenia Ustawicznego w Słupsku
Projekty uchwał Rady Miejskiej
Druk Nr 7/13 w sprawie nadania imienia Zespołowi Szkół Budowlanych i Kształcenia Ustawicznego w Słupsku
Projekty uchwał Rady Miejskiej
Druk Nr 7/10 w sprawie zatwierdzenia regulaminu Rady Społecznej działającej przy Samodzielnym Publicznym Miejskim Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Słupsku
Projekty uchwał Rady Miejskiej
Druk 7/11 w sprawie zmiany uchwały Nr LXIX/966/24 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 28 lutego 2024 r. w sprawie planu podziału środków z Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych na realizację zadań z zakresu rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz...
Dokumenty
Petycja z dnia 29 sierpnia 2024r. w sprawie odwołania wydarzenia pn. "PikniQ+". Termin rozpatrzenia petycji: 29.11.2024r.
Projekty uchwał Rady Miejskiej
Druk Nr 7/12 w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie porozumienia międzygminnego w sprawie przejęcia przez Miasto Słupsk praw i obowiązków Gminy Miasta Ustka w zakresie korzystania z usług Punktu Interwencji Kryzysowej i Przeciwdziałania Przemocy Domowej
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 683-24 w sprawie zmiany do Zarządzenia nr 893/WiP/2022 z 30 listopada 2022 r. w sprawie powołania Słupskiej Rady Działalności Pożytku Publicznego
Przetargi
„Świadczenie usług pocztowych i kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek oraz ich ewentualnych zwrotów w rozumieniu ustawy Prawo Pocztowe (...)"

11.09.2024

Kontrole
Kontrola realizacji zadania pn. Pracownia Samodzielności Zakątek” przez pracowników Wydziału Zdrowia i Spraw Społecznych Urzędu Miejskiego w Słupsku
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 681-24 w sprawie udzielenia pełnomocnictwa Panu Marcinowi Trederowi – Dyrektorowi Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Słupsku do jednoosobowego reprezentowania i składania oświadczeń woli w imieniu Miasta Słupska związanych z realizacją umowy nr 2/DM/Słupsk/PROGRAM ZA...
Projekty uchwał Rady Miejskiej
Druk Nr 7/8 w sprawie zakończenia realizacji programu polityki zdrowotnej pod nazwą „Słupski program przeciwdziałania skutkom niepłodności poprzez dofinansowanie leczenia metodą zapłodnienia pozaustrojowego na lata 2023 – 2027”

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek