Biuletyn Informacji Publicznej Miasta Słupska

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Rejestr zmian

11.09.2024

Interpelacje Radnych
Interpelacja 46 dot. wykluczenia komunikacyjnego przystanku autobusowego przy ulicy Wolności
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 680-24 w sprawie powołania Zespołu ds. rozwoju Miasta Słupska
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 682-24 w sprawie przeprowadzenia konsultacji społecznych projektu uchwały Rady Miejskiej w Słupsku zmieniającej uchwałę Nr XIII/120/15 Rady Miejskiej w Słupsku w sprawie powołania Słupskiej Rady Seniorów i nadania jej statutu
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 677-24 w sprawie wyznaczenia nauczyciela zastępującego dyrektora Przedszkola Miejskiego nr 15 „Kolorowy Wiatraczek” w Słupsku w przypadku jego nieobecności.
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 678-24 w sprawie wyznaczenia nauczyciela zastępującego dyrektora Przedszkola Miejskiego nr 15 "Kolorowy Wiatraczek" w Słupsku oraz nauczyciela wyznaczonego do jego zastępowania w przypadku ich jednoczesnej nieobecności.
Przedszkole Miejskie nr 9 "Akademia Uśmiechu" w Słupsku
Nabór na wolne stanowisko pracy

10.09.2024

Przetargi
I przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż nieruchomości niezabudowanej położonej przy ul. Kaszubskiej i ul. Sportowej w obrębie nr 0003 miasta Słupska, stanowiącej własność Miasta Słupska
Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała VI/50/24 w sprawie ustalenia statutu jednostki budżetowej "Zespół Żłobków Miejskich" w Słupsku
Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała VI/49/24 w sprawie ustalenia wysokości opłaty za pobyt dziecka w Zespole Żłobków Miejskich w Słupsku, wysokości dodatkowych opłat za wydłużony wymiar opieki, maksymalnej wysokości opłaty za wyżywienie
Projekty uchwał Rady Miejskiej
Druk nr 7/7 w sprawie wyrażenia zgody na nabycie nieruchomości do zasobu Miasta Słupska
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 674-24 w sprawie zmian w planie dochodów i wydatków Miasta Słupska na 2024 rok
Projekty uchwał Rady Miejskiej
Druk Nr 7/3 w sprawie wystąpienia do Ministra Infrastruktury z petycją dotyczącą powstania nowej drogi ekspresowej łączącej Słupsk, Bytów, Chojnice i Bydgoszcz.
Projekty uchwał Rady Miejskiej
Druk Nr 7/4 w sprawie przystąpienia do opracowania zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Sobieskiego"” w Słupsku
Projekty uchwał Rady Miejskiej
Druk Nr 7/5 w sprawie aktualności miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego
Projekty uchwał Rady Miejskiej
Druk Nr 7/6 w sprawie nadania nazwy ulicy w Słupsku.

9.09.2024

Dokumenty
679-24
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 679-24 w sprawie zmiany zarządzenia Nr 337/WiP/2024 Prezydenta Miasta Słupska z dnia 29 kwietnia 2024 roku w sprawie podziału środków na Słupski Budżet Obywatelski oraz harmonogramu przeprowadzenia Słupskiego Budżetu Obywatelskiego 2025
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 621-24 w sprawie przeznaczenia do sprzedaży w trybie bezprzetargowym części nieruchomości (lokalu mieszkalnego) położonej w Słupsku przy ul. Lipowej 1, stanowiącej własność Miasta Słupska oraz ogłoszenia wykazu
Ogłoszenia
Wykaz nieruchomości stanowiących własność Miasta Słupska, przeznaczonych do sprzedaży, oddania w dzierżawę i najem.

6.09.2024

Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 676-24 w sprawie przeznaczenia do sprzedaży w trybie bezprzetargowym nieruchomości niezabudowanej położonej przy ulicy Mikołaja Kopernika w Słupsku, stanowiącej własność Miasta Słupska oraz ogłoszenia wykazu.

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek