Biuletyn Informacji Publicznej Miasta Słupska

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Rejestr zmian

28.06.2024

Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 503-24 w sprawie wykreślenia hipoteki umownej kaucyjnej w kwocie 142.651,00 zł z księgi wieczystej nr SL1S/00...* na wniosek...*
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 501-24 w sprawie udzielenia pełnomocnictwa Panu Marcinowi Trederowi - Dyrektorowi Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Słupsku do realizacji działań w ramach Programu Fundusze Europejskie na Pomoc Żywnościową 2021-2027
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 499-24 w sprawie powołania komisji przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji pn.: „Dostawa produktów żywnościowych dla Przedszkola Miejskiego nr 5 „Wesoła Piąteczka” w Słupsku”.
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 498-24 w sprawie powołania komisji przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji pn.: Dostawa produktów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 1 „Zaczarowany Ogród” w Słupsku.
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 500-24 w sprawie powołania komisji przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji pn.: Dostawa produktów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 25 „Kubuś Puchatek” w Słupsku.

27.06.2024

Dokumenty
Wniosek o udostępnienie informacji publicznej ws. doświetlenia stacji rowerowej przy al. 3-go Maja
Protokoły z posiedzeń Rady Miejskiej
Protokół Nr II/24 z 22 maja 2024 r.
Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała IV/30/24 w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji mieszkaniowej oraz inwestycji towarzyszącej na działkach nr 124/1 i 124/2 obr. 14 przy ulicy Gdańskiej w Słupsku
Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp.zo.o
Informacje o Jednostce Organizacyjnej
Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała IV/44/24 w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego Miasta Słupska za 2023 rok wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Miasta Słupska za 2023 rok
Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała IV/23/24 w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej Miasta Słupska na lata 2024-2041
Interpelacje Radnych
Interpelacja 13 dot. wakatów nauczycielskich na terenie Miasta
Interpelacje Radnych
Interpelacja 11 dot. degradacji, zapchania przepustu pierwszego stawku w Lasku Północnym i tym samym zanieczyszczenia i uniemożliwienia przepływu wody do strumyka
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 493-24 w sprawie przeznaczenia do sprzedaży w trybie bezprzetargowym nieruchomości niezabudowanej działki nr 212/1 i nr 218/4 stanowiącej własność miasta Słupska położonej w Słupsku przy ulicy Andrzeja Struga i ulicy Cypriana Kamila Norwida oraz ogłoszenia wykazu.
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 494-24 w sprawie przeprowadzenia konsultacji społecznych dotyczących zagospodarowania terenu dla budowy zadania inwestycyjnego pn. : „Bulwarowy Zakątek”, realizowanego w ramach Słupskiego Budżetu Obywatelskiego 2024.
Dokumenty
Komisja Gospodarki Komunalnej
Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała IV/41/24 w sprawie rozpatrzenia skargi na działalność Prezydenta Miasta Słupska
Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała IV/42/24 w sprawie wskazania nowego terminu załatwienia wniosku
Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała IV/45/24 w sprawie udzielenia absolutorium Prezydentowi Miasta Słupska z tytułu wykonania budżetu Miasta Słupska za 2023 rok.
Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała IV/43/24 w sprawie udzielenia Prezydentowi Miasta Słupska wotum zaufania za 2023 r.

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek