Biuletyn Informacji Publicznej Miasta Słupska

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Rejestr zmian

7.10.2025

Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 861-25 w sprawie przeprowadzenia konsultacji społecznych dotyczących projektu uchwały w sprawie przyjęcia Programu współpracy Miasta Słupska z organizacjami pozarządowymi na lata 2026-2030
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 832-25 w sprawie zmian w planie dochodów i wydatków Miasta Słupska na 2025 rok
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 831-25 w sprawie zmian w planie dochodów i wydatków Miasta Słupska na 2025 rok
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 829-25 w sprawie zmian w planie dochodów i wydatków Miasta Słupska na 2025 rok
Interpelacje Radnych
Interpelacja 150/25 - zapytanie dot. murali w przestrzeni miejskiej
Interpelacje Radnych
Interpelacja 149/25 - zapytanie dot. zatrudniania osób z orzeczoną niepełnosprawnością w MZK w Słupsku
Interpelacje Radnych
Interpelacja 157/25 - zapytanie dot. zalewania posesji przy ulicy J. Piłsudskiego
Interpelacje Radnych
Interpelacja 164/25 - zapytanie dot. poprawy bezpieczeństwa przy wyjeździe z posesji budynku przy ul. Jana Pawła II 1
Interpelacje Radnych
Interpelacja 156/25 - zapytanie dot. racjonalności i transparentności gospodarowania mieniem komunalnym Miasta Słupska

6.10.2025

Dokumenty
Wniosek o udzielenie informacji publicznej dot. wysokości środków przeznaczonych na współpracę z organizacjami pozarządowymi.
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 289-22 w sprawie ustalenia planu finansowego dla wydzielonego rachunku dochodów dla środków z Funduszu Pomocy z przeznaczeniem na wydatki w zakresie pomocy obywatelom Ukrainy w związku z konfliktem zbrojnym na terytorium tego państwa.
Dokumenty
Zawiadomienie o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn.: Rozbudowa ul. Europejskiej w kierunku północno-wschodnim wraz z przebudową włączenia skrzyżowania z ul. Gdańską i budową sygnalizac
Dokumenty
Wniosek o udostępnienie informacji publicznej na temat decyzji wydawanych na podstawie art. 45 ust. 3 ustawy z dnia 13 października 1995 r. Prawo łowieckie (Dz. U. z 2025 r. poz. 539)

3.10.2025

Dokumenty
Ogłoszenie otwartego konkursu ofert na realizację zadań publicznych w zakresie rehabilitacji zawodowej i społecznej osób niepełnosprawnych zlecanych ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w 2025 rok
Ogłoszenia
Konkurs - PFRON
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 853-25 w sprawie przeznaczenia do sprzedaży w trybie bezprzetargowym części nieruchomości (lokalu mieszkalnego) położonej w Słupsku przy ul. S. Wyspiańskiego 2 stanowiącej własność Miasta Słupska oraz ogłoszenia wykazu.
Przetargi
Dostawa licencji oprogramowania AutoCAD lub równoważnego na okres 12 miesięcy dla Urzędu Miejskiego w Słupsku
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 852-25 w sprawie przeznaczenia do sprzedaży w trybie bezprzetargowym części nieruchomości (lokalu mieszkalnego) położonej w Słupsku przy ul. Wolności 32 stanowiącej własność Miasta Słupska oraz ogłoszenia wykazu.
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 847-25 w sprawie przeznaczenia do oddania w najem w trybie przetargu ustnego ograniczonego lokalu użytkowego usytuowanego w nieruchomości będącej własnością Skarbu Państwa oraz ogłoszenia wykazu
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 857-25 w sprawie przeznaczenia do sprzedaży w trybie bezprzetargowym części nieruchomości (lokalu mieszkalnego) położonej w Słupsku przy ul. Bałtyckiej 2, stanowiącej własność Miasta Słupska oraz ogłoszenia wykazu.

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

eDoręczenia:
AE:PL-27519-27387-GFTTB-18

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek