Biuletyn Informacji Publicznej Miasta Słupska

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Rejestr zmian

27.03.2025

Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała XIV/178/25 w sprawie pisma z dnia 21 lutego 2025 r.
Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała XIV/177/25 w sprawie uznania się za organ niewłaściwy do rozpatrzenia petycji
Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała XIV/175/25 w sprawie określenia wykazu kąpielisk oraz sezonu kąpielowego na terenie Miasta Słupska w 2025 roku
Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi nr 10 im. Polonii w Słupsku
Wykonanie rocznego przeglądu technicznego budynków szkoły
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 254-25 w sprawie powołania komisji do przygotowania i przeprowadzenia postępowania w trybie zamówienia z wolnej ręki pn.: „Asysta techniczna zintegrowanego systemu zarządzania gminą”
Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała XIV/174/25 w sprawie zniesienia formy ochrony z drzew wchodzących w skład alei uznanej za pomniki przyrody znajdujących się w granicach administracyjnych Miasta Słupska
Informacje o posiedzeniach Rady Miejskiej
XIII sesja Rady Miejskiej w Słupsku, zwołana na wniosek Prezydenta Miasta Słupska
Protokoły z posiedzeń Rady Miejskiej
Protokół Nr 12/25 z 26 lutego 2025 r.
Ogłoszenia
Wykaz nieruchomości stanowiących własność Miasta Słupska przeznaczonych do sprzedaży, oddania w dzierżawę, najem i użyczenie.

26.03.2025

Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała XIV/173/25 w sprawie planu podziału środków z Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych na realizację zadań z zakresu rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych w 2025 roku
Zarząd Infrastruktury Miejskiej
Informacje o Jednostce Organizacyjnej
Dokumenty
petycja z dnia 23 grudnia 2024 r.(wpływ do BRM 27 grudnia 2024 r.) w sprawie gruntownego remontu ulic Malinowej i Sadowej
Zarząd Infrastruktury Miejskiej › Dyrektor
Tomasz Orłowski
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 247-25 w sprawie przeznaczenia do sprzedaży w formie przetargu ustnego nieograniczonego części nieruchomości (lokalu mieszkalnego) położonej w Słupsku przy ul. Stanisława Małachowskiego 22, stanowiącej własność Miasta Słupska oraz ogłoszenia wykazu.
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 251-25 w sprawie zmiany Zarządzenia Nr 80/ZKO/2025 Prezydenta Miasta Słupska z dnia 28 stycznia 2025 r. w sprawie zasad postępowania z dokumentacją i wskazania podstawowego systemu wykonywania czynności kancelaryjnych w Urzędzie Miejskim w Słupsku
Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała XIV/176/25 w sprawie wyrażenia zgody na zamianę nieruchomości
Ogłoszenia
Raport końcowy z realizacji programu polityki zdrowotnej pod nazwą „Słupski program na rzecz przeciwdziałania skutkom niepłodności poprzez dofinansowanie leczenia metodą zapłodnienia pozaustrojowego na lata 2023 - 2027”
Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała XIV/169/2025 w sprawie wystąpienia z wnioskiem o dokonanie zmiany granic Miasta Słupska
Dokumenty
Propozycja nazwy ulicy Oliwkowa
Dokumenty
Wniosek o udostępnienie informacji publicznej w sprawie przydomowych oczyszczalni ścieków

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

eDoręczenia:
AE:PL-27519-27387-GFTTB-18

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek