Biuletyn Informacji Publicznej Miasta Słupska

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Rejestr zmian

21.01.2025

Kontrole
Kontrola prawidłowość wykorzystania dofinansowania środków z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg, pod względem zgodności z przeznaczeniem oraz wysokości wykorzystanego dofinansowania, a stopniem realizacji zadania
Dokumenty
Wniosek o udzielenie informacji publicznej w sprawie finansowania szkół ponadpodstawowych w 2023 roku
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 46-25 w sprawie przeznaczenia do sprzedaży w trybie bezprzetargowym nieruchomości gruntowej zabudowanej oznaczonej jako działka nr 850/4, położonej w Słupsku przy ul. Wojska Polskiego 35 oraz ogłoszenia wykazu.
Dokumenty
Wniosek o udzielenie informacji publicznej w sprawie finansowania oświaty w 2023 roku
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 24-25 w sprawie przeznaczenia do sprzedaży w formie przetargu ustnego nieograniczonego części nieruchomości (lokalu niemieszkalnego) położonej w Słupsku przy ul. Ignacego Jana Paderewskiego 32, stanowiącej własność Miasta Słupska oraz ogłoszenia wykazu
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 23-25 w sprawie przeznaczenia do sprzedaży w formie przetargu ustnego nieograniczonego części nieruchomości (lokalu niemieszkalnego) położonej w Słupsku przy ul. J. Długosza 14, stanowiącej własność Miasta Słupska oraz ogłoszenia wykazu
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 22-25 w sprawie przeznaczenia do sprzedaży w formie przetargu ustnego nieograniczonego lokalu mieszkalnego położonego w Słupsku przy ul. Bitwy Warszawskiej 2, stanowiącego własność Miasta Słupska oraz ogłoszenia wykazu
Ogłoszenia
Obwieszczenie Wojewody Pomorskiego w sprawie przeprowadzenia kwalifikacji wojskowej w 2025 r. na obszarze województwa pomorskiego

20.01.2025

Dokumenty
Zarządzenie Nr 1027/BM/2024 Prezydenta Miasta Słupska z dnia 31 grudnia 2024 r. w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej Miasta Słupska na lata 2024 - 2041
Dokumenty
Uchwała Nr X/113/24 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 18 grudnia 2024 r. w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej na lata 2024-2041
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 1027-24 w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej Miasta Słupska na lata 2024 - 2041
Oświadczenie majątkowe
Maciej Andrzejewski
Ogłoszenia
Wyniki otwartego konkursu ofert -SPORT
Dokumenty
wniosek o udostępnienie informacji publicznej dotyczący Gminy Kobylnica
Dokumenty
wniosek o udostępnienie informacji publicznej w sprawie przebudowy Starego Rynku
Dokumenty
Informacja o warunkach udziału obywateli polskich w głosowaniu w obwodach głosowania utworzonych w kraju w wyborach Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej zarządzonych na dzień 18 maja 2025 r.
Dokumenty
Informacja o uprawnieniach wyborców niepełnosprawnych oraz wyborców, którzy najpóźniej w dniu głosowania ukończą 60 lat
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 26-25 w sprawie przeznaczenia do sprzedaży w trybie bezprzetargowym nieruchomości niezabudowanej działki nr 85/2 stanowiącej własność Miasta Słupska położonej w Słupsku przy ulicy K. Borchardta oraz ogłoszenia wykazu.
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 25-25 w sprawie przeznaczenia do sprzedaży w trybie bezprzetargowym nieruchomości niezabudowanej działki nr 85/1 stanowiącej własność Miasta Słupska położonej w Słupsku przy ulicy K. Borchardta oraz ogłoszenia wykazu.
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 29-25 w sprawie przeznaczenia do sprzedaży w trybie bezprzetargowym nieruchomości niezabudowanej działki nr 23 stanowiącej własność miasta Słupska położonej w Słupsku przy ulicy Portowej oraz ogłoszenia wykazu.

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

eDoręczenia:
AE:PL-27519-27387-GFTTB-18

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek