Biuletyn Informacji Publicznej Miasta Słupska

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Rejestr zmian

23.05.2024

Dokumenty
Wniosek o udostępnienie informacji publicznej ws uchwały krajobrazowej
Kontrole
Kontrola przeprowadzona w Klubach dziecięcych "Do-Re-Mi" oraz w miejscu sprawowania opieki przez dziennych opiekunów przy ul. Garncarskiej 6 w Słupsku przez pracowników Wydziału Zdrowia i Spraw Społecznych Urzędu Miejskiego w Słupsku
Dokumenty
Obwieszczenie o wydanej decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn.: „Budowa i eksploatacja elektrowni słonecznej o powierzchni do 4,76 ha wraz z infrastrukturą towarzyszącą” planowanego do realizacji na dz. nr 259/15 oraz 26/3 obr 22
Dokumenty
Zawiadomienie stron o wydaniu decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia „Budowa i eksploatacja elektrowni słonecznej o powierzchni do 4,76 ha wraz z infrastrukturą towarzyszącą” planowanego do realizacji na dz. nr 259/15 i 260/3 obr 22
Projekty uchwał Rady Miejskiej
Druk Nr 3/10 w sprawie uchylenia części miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu w części obrębów Bierkowo-Strzelino, gmina Słupsk
Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała II/8/24 w sprawie zmiany uchwały Nr I/3/24 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 7 maja 2024 r. w sprawie ustalenia składu osobowego Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Słupsku.
Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała II/7/24 w sprawie wyboru Przewodniczących i Wiceprzewodniczących: Komisji Skarg, Wniosków i Petycji oraz stałych Komisji Rady Miejskiej w Słupsku
Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała II/6/24 w sprawie ustalenia składów osobowych Komisji Skarg, Wniosków i Petycji oraz stałych Komisji Rady Miejskiej w Słupsku
Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała II/5/24 w sprawie ustalenia wynagrodzenia dla Prezydenta Miasta Słupska Krystyny Danileckiej-Wojewódzkiej
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 389-24 w sprawie ogłoszenia otwartego konkursu ofert na wykonanie zadania publicznego w zakresie wspierania i upowszechniania kultury fizycznej na zadanie pn. „Prowadzenie szkolenia i współzawodnictwa sportowego w ekstraklasie koszykówki mężczyzn w okresie od 1...
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 390-24 w sprawie przeznaczenia do sprzedaży w formie przetargu ustnego nieograniczonego części nieruchomości (lokalu mieszkalnego) położonej w Słupsku przy ul. Armii Krajowej 5, stanowiącej własność Miasta Słupska oraz ogłoszenia wykazu.
Dokumenty
POSTANOWIENIE NR 441/15/2024 Komisarza Wyborczego w Słupsku I z dnia 23 maja 2024 r. w sprawie zmian w składach Obwodowych Komisji Wyborczych Nr 14 i 41 w mieście Słupsk
Ogłoszenia
Wyniki otwartego konkursu ofert
Oświadczenie majątkowe
Marta Makuch
Oświadczenie majątkowe
Beata Chrzanowska
Przetargi
III przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż części nieruchomości (lokalu mieszkalnego) położonego w Słupsku przy ul. Filmowej 6 stanowiącego własność Miasta Słupska.

22.05.2024

Projekty uchwał Rady Miejskiej
Druk Nr 2/4 w sprawie wyboru Przewodniczących i Wiceprzewodniczących: Komisji Skarg, Wniosków i Petycji oraz stałych Komisji Rady Miejskiej w Słupsku
Projekty uchwał Rady Miejskiej
Druk Nr 3/7 w sprawie delegowania dwóch radnych Rady Miejskiej w Słupsku do Komisji Bezpieczeństwa i Porządku Miasta Słupska
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 385-24 w sprawie przeznaczenia do oddania w dzierżawę części nieruchomości, stanowiącej własność Miasta Słupska oraz ogłoszenia wykazu.
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 384-24 w sprawie przeznaczenia do oddania w dzierżawę części nieruchomości, stanowiącej własność Miasta Słupska oraz ogłoszenia wykazu.

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek