Ta witryna internetowa korzysta z plików cookie. Pozostając na niej wyrażasz zgodę na korzystanie z cookie.
Podstawa prawna:
Art. 173, 174 oraz Art. 209 znowelizowanej ustawy Prawo Telekomunikacyjne (DU z 21.12.2012, poz. 1445), który dostosował polskie przepisy do dyrektyw unijnych 2009/136/WE i 2009/140/WE.

Biuletyn Informacji Publicznej Miasta Słupska

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Rejestr zmian

28.04.2025

Przetargi
III przetarg ustny ograniczony na sprzedaż nieruchomości niezabudowanej, stanowiącej własność Miasta Słupska, położonej przy ulicy Gdyńskiej 143 w Słupsku
Interpelacje Radnych
Interpelacja 62/25 - zapytanie dot. doniesień medialnych dotyczących unieważnienia decyzji ZRID dla inwestycji drogowej ul.Leszczyńskiego w Słupsku
Przetargi
I przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż nieruchomości niezabudowanej, stanowiącej własność Miasta Słupska, położonej przy ulicy Sławieńskiej w obrębie nr 0011 miasta Słupska
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 341-25 w sprawie powołania Komitetu Sterującego Lokalnym Systemem Wsparcia w ramach projektu „Wygrana rodzina - skalowanie modelu na obszarze Słupsk - Śródmieście” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+) w ramach programu Fundusze...
Przetargi
I przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż nieruchomości niezabudowanych, stanowiących własność Miasta Słupska, położonych przy ulicy Dywizjonu 303 w obrębie nr 0010 miasta Słupska
Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Słupsku
Sprawozdania Finansowe
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 338-25 w sprawie sprzedaży samochodu marki Volkswagen Caddy o numerze rejestracyjnym GS1076F
Ogłoszenia
w sprawie sprzedaży samochodu marki Volkswagen Caddy o numerze rejestracyjnym GS 1076F
Ogłoszenia
Wykaz nieruchomości stanowiących własność Miasta Słupska, przeznaczonych do sprzedaży, oddania w dzierżawę i najem

25.04.2025

Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 281-25 w sprawie zatwierdzenia konkursu na dyrektora Szkoły Podstawowej nr 6 im. Ludwika Waryńskiego w Słupsku.
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 336-25 w sprawie przeznaczenia do oddania w dzierżawę w trybie bezprzetargowym części nieruchomości gruntowej niezabudowanej stanowiącej własność Miasta Słupska oraz ogłoszenia wykazu.
Przetargi
I przetarg ustny ograniczony do podmiotów prowadzących działalność o profilu medycznym, w celu prowadzenia przez nie działalności lekarskiej, nieuciążliwej na najem lokalu nr 144, w budynku przy ul. Jana Pawła II 1 w Słupsku
Dokumenty
Strategia Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych dla MOF Słupsk-Ustka
Kontrole
Kontrola przeprowadzona w Przedszkolu Miejskim nr 10 "Świat Fantazji" w Słupsku przez pracownika Wydziału Edukacji Urzędu Miejskiego w Słupsku
Dokumenty
Dokumentacja projektowo – kosztorysowa zagospodarowania terenu przy ul. Sportowej w Słupsku
Dokumenty
I kwartał 2025

24.04.2025

Dokumenty
Wniosek o udzielenie informacji publicznej czy w latach 2020-2025 jakaś organizacja pozarządowa wykorzystała środki przyznane od miasta dotacji niezgodnie z przeznaczeniem.
Interpelacje Radnych
Interpelacja 61/25 - zapytanie dot. corocznej wymiany piasku w piaskownicach na terenie Słupska
Dokumenty
OBWIESZCZENIE o wyłożeniu do publicznego wglądu „Projektu założeń do planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe dla Miasta Słupska”
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 333-25 w sprawie zmian w planie dochodów i wydatków Miasta Słupska na 2025 rok

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

eDoręczenia:
AE:PL-27519-27387-GFTTB-18

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek