Biuletyn Informacji Publicznej Miasta Słupska

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Rejestr zmian

16.05.2024

Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 371-24 w sprawie ogłoszenia otwartego konkursu ofert na wsparcie lub powierzenie wykonania zadania publicznego pn. zapewnienie schronienia dla osób bezdomnych z terenu miasta Słupska oraz zabezpieczenie miejsc krótkoterminowego pobytu dla osób niekwalifikujących się do...
Ogłoszenia
Wykaz nieruchomości stanowiących własność Miasta Słupska, przeznaczonych do sprzedaży, oddania w dzierżawę i najem

15.05.2024

Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 366-24 w sprawie ogłoszenia konkursu ofert z zakresu zdrowia publicznego obejmującego wybór realizatora programu polityki zdrowotnej pod nazwą „Profilaktyka i wczesne wykrywanie osteoporozy wśród mieszkańców Miasta Słupska na lata 2024-2027"
Projekty uchwał Rady Miejskiej
Druk Nr 2/3 w sprawie zmiany uchwały Nr I/3/24 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 7 maja 2024 r. w sprawie ustalenia składu osobowego Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Słupsku.
Projekty uchwał Rady Miejskiej
Druk Nr 2/2 w sprawie ustalenia składów osobowych Komisji Skarg, Wniosków i Petycji oraz stałych Komisji Rady Miejskiej w Słupsku
Projekty uchwał Rady Miejskiej
Druk Nr 2/1 w sprawie ustalenia wynagrodzenia dla Prezydenta Miasta Słupska Krystyny Danileckiej-Wojewódzkiej
Zespół Placówek Oświatowych w Słupsku
Deklaracja dostępności
Projekty uchwał Rady Miejskiej
Druk Nr 3/1 w sprawie przystąpienia do opracowania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Strefa Energetyczna" w Słupsku
Dokumenty
Obwieszczenie o wydaniu decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn. przetwarzanie odpadów innych niż niebezpieczne w instalacji w ilości powyżej 10 Mg/dobę zlokalizowanej na terenie PGK Słupsk na działkach nr 532/2 i 259/4 obr. 22
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 369-24 w sprawie ustalenia wysokości cen i opłat za korzystanie z usług społecznych w ramach dostępności Parku Wodnego
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 368-24 w sprawie powołania składu Komisji Konkursowej do opiniowania ofert organizacji pozarządowych oraz podmiotów określonych w art. 3 ust. 3 ustawy o pożytku publicznego i o wolontariacie na wsparcie zadania wpisującego się w sferę zadań publicznych art. 4 ust. 1...
II Liceum Ogólnokształcące im. Adama Mickiewicza w Słupsku
Finanse i mienie

14.05.2024

Kontrole
Kontrola przeprowadzona w miejscu sprawowania opieki przez dziennych opiekunów przy ul. mjr. Henryka Sucharskiego 77 w Słupsku przez pracowników Wydziału Zdrowia i Spraw Społecznych Urzędu Miejskiego w Słupsku
Dokumenty
Informacja publiczna dot. konkursu ofert - PFRON 2024
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 362-24 w sprawie oddania w najem w trybie przetargu pisemnego ograniczonego lokalu użytkowego będącego własnością Miasta Słupska oraz ogłoszenia wykazu.
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 364-24 w sprawie oddania w najem w trybie przetargu pisemnego ograniczonego lokalu użytkowego będącego własnością Miasta Słupska oraz ogłoszenia wykazu.
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 363-24 w sprawie przeznaczenia do sprzedaży w trybie bezprzetargowym nieruchomości gruntowej niezabudowanej oznaczonej jako działka nr 445/35, położonej w Słupsku przy ul. Adama Mickiewicza oraz ogłoszenia wykazu.
Informacje o posiedzeniach Rady Miejskiej
LXIX sesja Rady Miejskiej w Słupsku

13.05.2024

Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 365-24 w sprawie powołania zespołu do spraw organizacji i realizacji na terenie miasta Słupska zadań związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem wyborów posłów do Parlamentu Europejskiego zarządzonych na dzień 9 czerwca 2024 roku
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 359-24 w sprawie zmian w planie dochodów i wydatków Miasta Słupska na 2024 rok

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek