Biuletyn Informacji Publicznej Miasta Słupska

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Rejestr zmian

5.04.2024

Dokumenty
Informacja dla mężów zaufania

4.04.2024

Ogłoszenia
Nabór uwag 19a do zadania Pierwszy kontakt - streetworking skierowany do osób bezdomnych - kontynuacja
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 235-24 w sprawie zmian w planie dochodów i wydatków Miasta Słupska na 2024 rok
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 234-24 w sprawie planu finansowego zadań z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych odrębnymi ustawami na 2024 rok
Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała LXIX/969/24 w sprawie określenia szczegółowych warunków przyznawania i odpłatności za usługi opiekuńcze oraz specjalistyczne usługi opiekuńcze, z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, oraz szczegółowych warunków częściowego...
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 244-24 w sprawie przeznaczenia do sprzedaży w formie przetargu ustnego nieograniczonego części nieruchomości (lokalu mieszkalnego) stanowiącej własność Miasta Słupska położonej przy ul. Jana Kilińskiego 18 w Słupsku oraz ogłoszenia wykazu.

3.04.2024

Dokumenty
Wniosek o udostępnienie informacji publicznej dot. inwestycji pn. „Budowa i przebudowa istniejących odcinków dróg w ciągu południowego obejścia Miasta Słupska".
Dokumenty
SLU0016 BAŁTYCKA 8
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 241-24 w sprawie przeznaczenia do oddania w dzierżawę części nieruchomości stanowiącej własność Miasta Słupska oraz ogłoszenia wykazu.
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 242-24 w sprawie powołania Zespołu ds. przygotowania projektu pn. „Modernizacja i rozbudowa obiektów przy ul. Partyzantów w Słupsku w celu utworzenia Słupskiego Centrum Wsparcia”
Protokoły z posiedzeń Rady Miejskiej
Protokół Nr LXIX/24 z 28 lutego 2024 r.
Zespół Szkół Ogólnokształcących w Słupsku
Finanse i mienie
Uchwały Rady Miejskiej
Uchwała LXIX/974/24 w sprawie przyjęcia Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie miasta Słupska na 2024 rok Publikacja w Dzienniku Urzędowym Województwa Pomorskiego
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 239-24 w sprawie przeznaczenia do sprzedaży w trybie bezprzetargowym nieruchomości położonej przy ulicy Zamiejskiej w Słupsku, stanowiącej własność Miasta Słupska oraz ogłoszenia wykazu.
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 240-24 w sprawie wykreślenia hipoteki umownej kaucyjnej w kwocie 358.518,00 zł z księgi wieczystej nr SL1S/00...* na wniosek...*
Przetargi
II przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż części nieruchomości (lokalu mieszkalnego) położonej w Słupsku przy ul. Stanisława Wyspiańskiego 11 stanowiącej własność Miasta Słupska.
Interpelacje Radnych
Interpelacja 357 dot. podstawy prawnej umieszczenia nowej instalacji reklamowej we wskazanych miejscach
Dokumenty
Sprawozdanie z ewaluacji Gminnego Programu Rewitalizacji Miasta Słupska na lata 2017-2025+ za okres 2017-2022 (ewaluacja mid – term)
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 232-24 w sprawie przedstawienia sprawozdania rocznego z wykonania budżetu Miasta Słupska, sprawozdania rocznego z wykonania planu finansowego podmiotów zaliczanych do sektora finansów publicznych oraz informacji o stanie mienia komunalnego Miasta Słupska za rok 2023
Dokumenty
Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Rewitalizacji Miasta Słupska na lata 2017-2025+ w latach 2020-2022

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek