Biuletyn Informacji Publicznej Miasta Słupska

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Rejestr zmian

15.02.2024

Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 49-24 w sprawie powołania komisji konkursowej opiniującej oferty w otwartym konkursie ofert dla organizacji pozarządowych oraz podmiotów określonych w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na wsparcie wykonania w latach 2024-2025...
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 48-24 w sprawie powołania komisji konkursowej opiniującej oferty w otwartym konkursie ofert na realizację zadania publicznego w 2024 roku, dotyczącego koordynacji wolontariatu, prowadzenia bazy wolontariuszy, wsparcia dla wolontariuszy i promocji wolontariatu.
Ogłoszenia
Nabór uwag 19a- SPORT-WiP

14.02.2024

Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 113-24 w sprawie przeznaczenia do oddania w dzierżawę w trybie bezprzetargowym części nieruchomości gruntowej niezabudowanej stanowiącej własność Miasta Słupska oraz ogłoszenia wykazu.
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 116-24 w sprawie przeznaczenia do oddania w dzierżawę w trybie bezprzetargowym nieruchomości w częściach, stanowiących własność Miasta Słupska oraz ogłoszenia wykazu.

13.02.2024

Ogłoszenia
Nabór uwag 19a- SPORT-WiP
Ogłoszenia
Nabór uwag 19a- SPORT-WiP
Dokumenty
Informacja Państwowej Komisji Wyborczej o warunkach udziału obywateli Unii Europejskiej niebędących obywatelami polskimi oraz obywateli Zjednoczonego Królestwa Wielkiej Brytanii i Irlandii Północnej w wyborach zarządzonych na dzień 7 kwietnia 2024 roku
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 118-24 w sprawie przeznaczenia do sprzedaży w trybie bezprzetargowym części nieruchomości (lokalu mieszkalnego) położonej w Słupsku przy ul. Stefana Jaracza 19-19a, stanowiącej własność Miasta Słupska oraz ogłoszenia wykazu.
Ogłoszenia
Nabór uwag 19a- SPORT-WiP
Dokumenty
Informacja Państwowej Komisji Wyborczej o warunkach udziału obywateli polskich w wyborach do rad gmin, rad powiatów i sejmików województw oraz wójtów, burmistrzów i prezydentów miast zarządzonych na dzień 7 kwietnia 2024 roku
Dokumenty
Informacja o uprawnieniach wyborców niepełnosprawnych oraz wyborców, którzy najpóźniej w dniu głosowania ukończą 60 lat
Ogłoszenia
Wyniki otwartego konkursu ofert na realizację w formie wsparcia lub powierzenia zadania publicznego w obszarze polityki społecznej z zakresu rozwoju, wsparcia i integracji cudzoziemek i cudzoziemców w 2024 roku.
Dokumenty
STAN REALIZACJI ZADAŃ – SBO 2023 stan do 31.12.2023r.
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 115-24 w sprawie przeznaczenia do oddania w dzierżawę części nieruchomości, stanowiącej własność Miasta Słupska oraz ogłoszenia wykazu.
Ogłoszenia
Obwieszczenie o wydaniu decyzji Nr 1/2024 o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na budowie odcinka sieci kanalizacji sanitarnej na terenie działek nr 46/2, nr 33/1, nr 44/2, obr.15 przy ul. Gdańskiej w Słupsku.

12.02.2024

Dokumenty
wniosek o udostępnienie informacji publicznej
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 112-24 w sprawie przeznaczenia do sprzedaży w trybie bezprzetargowym części nieruchomości (lokalu mieszkalnego) położonej w Słupsku przy ul. ks. Józefa Poniatowskiego 25, stanowiącej własność Miasta Słupska oraz ogłoszenia wykazu
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 117-24 w sprawie zmiany Zarządzenia Nr 289/ZN/2023 z dnia 14 kwietnia 2023 r. w sprawie przeznaczenia do oddania w dzierżawę w trybie nieograniczonego przetargu ustnego nieruchomości niezabudowanej, stanowiącej własność Miasta Słupska oraz ogłoszenia wykazu.
Ogłoszenia
nabór uwag 19a

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek