Biuletyn Informacji Publicznej Miasta Słupska

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Rejestr zmian

12.02.2024

Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 106-24 w sprawie przeznaczenia do sprzedaży w trybie bezprzetargowym nieruchomości zabudowanej położonej w Słupsku przy ul. Mikołaja Reja 6, stanowiącej własność Miasta Słupska oraz ogłoszenia wykazu

9.02.2024

Ogłoszenia
Nabór uwag 19a do zadania pn.: Organizacja II Ogólnopolskiej Konferencji “Autyzm – krok naprzód”
Projekty uchwał Rady Miejskiej
Druk Nr 69/2 w sprawie zmiany uchwały nr LVI/813/23 Rady Miejskiej w Słupsku z 29 marca 2023 r. w sprawie przyjęcia Miejskiego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Uzależnień na lata 2023 - 2026
Dokumenty
Obwieszczenie Prezydenta Miasta Słupska z dnia 6 lutego 2024 roku
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 109-24 w sprawie wyznaczenia nauczyciela zastępującego dyrektora Przedszkola Miejskiego nr 12 "Niezapominajka" w Słupsku oraz nauczyciela wyznaczonego do jego zastępowania w przypadku ich jednoczesnej nieobecności.
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 110-24 w sprawie powołania komisji przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji pn.: Dostęp do programu do obsługi procesu naboru przedszkoli, szkół podstawowych oraz ponadpodstawowych, powiązanego z...
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 107-24 w sprawie przeznaczenia do sprzedaży w trybie przetargu ustnego ograniczonego nieruchomości niezabudowanej działki nr 66/1 stanowiącej własność Miasta Słupska położonej przy ulicy Marka Grechuty w Słupsku oraz ogłoszenia wykazu.
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 108-24 w sprawie ogłoszenia alarmu przeciwpowodziowego
Zarządzenia Prezydenta
Zarządzenie 104-24 w sprawie opisu stanowiska Inspektora Ochrony Danych

8.02.2024

Kontrole
Kontrola przeprowadzona w Policealnej Szkole Medycznej w Słupsku przez pracowników Urzędu Miejskiego w Słupsku za miesiąc październik 2023 r.
Dokumenty
Informacja o upływie terminów związanych z uprawnieniami wyborców niepełnosprawnych oraz tych, którzy najpóźniej w dniu głosowania kończą 60 lat
Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi nr 10 im. Polonii w Słupsku
Zapytanie ofertowe na przeglad i konserwację systemu alarmowegosygnalizacji włamania
Dokumenty
Uchwała Nr 43/2024 Państwowej Komisji Wyborczej z dnia 7 lutego 2024 r. w sprawie regulaminów terytorialnych i obwodowych komisji wyborczych powołanych do przeprowadzenia wyborów
Dokumenty
Komunikat Prezydenta Miasta Słupska - wykaz miejsc przeznaczonych na bezpłatne umieszczanie urzędowych obwieszczeń wyborczych i plakatów komitetów wyborczych
Przetargi
I przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż części nieruchomości (lokalu mieszkalnego) położonej w Słupsku przy ul. Stanisława Wyspiańskiego 11 stanowiącej własność Miasta Słupska.
Przetargi
I przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż części nieruchomości (lokalu mieszkalnego) położonej w Słupsku przy ul. Stefana Starzyńskiego 8 stanowiącej własność Miasta Słupska.
Przetargi
I przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż części nieruchomości (lokalu mieszkalnego) położonej w Słupsku przy ul. Marii Konopnickiej 15 stanowiącej własność Miasta Słupska.

7.02.2024

Kontrole
Kontrola realizacji zadania publicznego pn. "Warsztaty w pracowni ceramicznej przy użyciu koła garncarskiego"
Ogłoszenia
Wyniki konkursu- Wydarzenia artystyczne
Ogłoszenia
Nabór uwag 19a- SPORT-WiP

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek